Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

WallStreetBets 💎🙌

Liten fĂžlelse at Rsi blir litt friskere her

2 Likes

En Bunn ?

2 Likes

Fun fact
Verdens stÞrste investeringsselskap Blackrock eier aksjer i GME og solgte ikke pÄ 400 dollar :sunglasses:

4 Likes

Du har det i webull appen

Flightradar Michigan

4 Likes

Denne kan for all del vÊre skrevet av en pÄ gutterommet, men det er mye i teksten som gir mening Ä kan fort utspille seg til et scenario.

3 Likes

bilde

1 Like

Tok to til :crossed_fingers:

1 Like

NĂŠrmer seg faktisk nivĂ„et der det tikker inn noen aksjer til meg ogsÄ  Uten at jeg akkurat tror pĂ„ noen sak vel og merke :sweat_smile:

4 Likes

Cuban mente det kunne vÊre positivt om aksjen falt, sÄ flere pÄ WSB kunne fÄ seg ett skikkelig antall aksjer. Nye shorts er satt, men vi retails famler jo i blinde nÄr det blir sÄ sjeldent oppdatert i registrene.

1 Like

Vi fÄr vite hva sannheten er pÄ tirsdag. Da oppdateres tallene. De vi tallene vi fÄr nÄ er estimater.

I morgen kan ingen shorte aksjer i GME.

1 Like

Blir greit Ä fÄ plass konkrete tall, men kan ikkje sei at eg personling fÞle meg veldig optimistisk pÄ at posisjonen min her vert dekka inn ilÞ av denna mÄneden, gjekk inn vel vitande om risikoen - hindsight er vel 20/20 som dei sei, sikkert mange som har gjort seg gode penga pÄ volatiliteten her dei siste dagane, menmen tap Ä vinn med samme sinn.

4 Likes

Har du en kilde pÄ at det blir ulovlig Ä shorte?

Det blir ikke ulovlig Ă„ shorte
 :roll_eyes:

Ferdig pÄ PC for i dag. Google det. Vi har langt overskredet grensa for fall. Er alltid slik nÄr en aksje faller mye. Tror grensa er 10% eller 15%.

Samme logikk som ligger til grunn for bÞrspauser pÄ 15 minutter intradag.

1 Like

de tallene som kommer er 2uker gamle?

Jeg googlet fĂžr jeg spurte deg, men fant ingenting.

The SSR is triggered when a stock falls 10% from its previous close, so this means at any point in the day (including Pre-Market), this Uptick Rule preventing traders to hit the bid can be activated

De kommer til Ä komme pÄ SSR listen imorgen. FÄr en aksje SSR ila dagen vil den vare ut neste handelsdag

1 Like

Adopted by the SEC in 2010, this so-called alternative uptick rule states that trade in a security gets halted when its price falls by 10% during one trading session. The trading halt continues for one more day after the rule is triggered.

Jeg har aldri i mitt liv sett en lignende krig i et chart. Dette var helt vilt Ă„ oppleve og se.

Dette var en total annerledes Verden enn Recsi og Trade. Aldri har jeg sett en sÄpass strekt Rsi. Og jeg har heller aldri sett at Macd som krysser til positiv Macd pÄ 5 min,15 min og 1 h. Samtidig som kursen greier Ä bevege seg fra 62 $ til 53.66 NÄr alle disse indikatorer hviser at kursen skulle gÄ opp. med et positivt Momentum i Bulls favÞr.

PÄ slutten fra 57 $ ned til 54 $ fÞlte jeg at nÄ var kampen egentlig over. For det kan vel ikke vÊre mulig Ä presse ned dette noe sÊrlig mer uten Ä fÄ noen form for en Bounce ?.. Men jeg har et lyspunkt og kanskje et HÄp for morgen dagen.

Og det 1 Dags RSI Og den er der den skal vÊre om man virkelig har truffet en Bunn. I en Normal verden skal vi ha en Solid bounce ihvertfall siden alle indikatorer i det korte tidsframe er sÄpass strekt pÄ nedsiden utenfor hinsides begreper. Men nÄ er ikke dette en Normal Verden. En Krig. MÄ Odin gi oss lykke og Styrke. For slaget er tapt . Mens krigen er ennÄ ikke Over :muscle::muscle::muscle:

Og Heller har Jeg aldri, aldri sett et sÄ utbomba Chart . Og At chartet i Helle tatt kan stÄ pÄ To Bein mÄ da vÊre en gÄte :sweat_smile:

3 Likes