Har meldt interesse. Ikke fått noen mail…
Jag äger inte men meldt intresse och fått mail idag
Samme her… Pris 1247kr pr aksje.
Er det noe minimumskjøp?
4 stk
Overrasket over at premoney er satt så lavt!
Fikk mail nå:)
Bra, bare å fylle på! Lettere å hente penger fra større maritime aktør= EU støtte?
Jepp, og 766 kr i 2019.
Har de sagt noe om fremtidige exit muligheter/notering?
Når satser selskapet på å bli cash-positive? Vurderer å høre om de vil ha meg om bord også.
Litt for tidlig for deg tenker jeg. Du sitter vel tungt i selskaper idag som ikke vurderer å bli cash positive noen gang
Stusser litt på hvorfor de ikke har valgt å legge den ut public, er det fordi de uansett har en del cornerstone investorer for hånden og vil la eksisterende investorer hente det de ønsker først?
Er jo så vanvittig sterk presentasjon de har lagt ut at jeg kan aldri se for meg at den ikke blir fylt opp.
Har lurt på det samme selv, hvorfor ikke åpen emisjon. Uansett tipper jeg det er vel gjennomtenkt. Jeg synes det var positivt at de brukte folkeinvest, og ikke en annen tilrettelegger som koster det hvite ut av øyet, tyder på kostnadsfokus.
En annen ting med Wavefoil som tiltaler meg, er at caset er så utrolig enkelt å forstå. De bygger stein på stein, akkurat slik man skal bygge opp et industriselskap. Produktet og behovet er lett å skjønne.
Jeg er mer bull enn noen gang på wavefoil, og har derfor nesten doblet posisjonen min. Synes emi-prisen også var noe konservativ, trodde faktisk skulle hente på høyere kurser. Men når man skal handle selv, er det helt fint😊
Har du noen tanker om prisingen Savepig?
Synes den ser edruelig og grei ut, samtidig som den gir en finfin papirgevinst så langt
Små vekstselskaper som prises alt for aggressivt alt for fort kan havne i leie kniper pga det ved neste korsvei
Pent lite knepp i tegningslisten i dag, mer av det!
Er vel I.P. Huse & CO som har tegnet 802 aksjer igjennom Seriana AS. Veldig positivt at en leverandør har troen!
Nesten som de avventer litt, da emisjonen fortsatt er lukket?