Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Wavefoil AS

I dag fikk Wavefoil signert kontrakt med Cemre Shipyard om levering av vår første WF3970-modul til Liegruppens nye pelagiske tråler «Liafjord», som er under bygging på Cemre Shipyard i Tyrkia. Signert salgskontrakt har vært «rett rundt hjørnet» lenge, og det er derfor svært gledelig å kunne annonsere at kontrakten nå er dratt i land.

I dag har også daglig leder og styreleder besluttet, med styrets mandat, å åpne Folkeinvest-kampanjen for alle registrerte brukere av Folkeinvest fra og med onsdag 15. september kl. 12.00. Pressemelding som annonserer både salgskontrakt og åpning av Folkeinvest-kampanjen vil bli sendt ut, slik at det bygges opp til maksimal publisitet kl. 12.00 på onsdag. Vi oppfordrer alle til å spre budskapet etter dette tidspunktet.

Takk igjen til alle som har tegnet aksjer så langt i emisjonen!

Mvh

Eirik Bøckmann, daglig leder Wavefoil AS

7 Likes

Ble lagt inn bestilling fra meg her i går. Veldig bra produkt med seriøse gründere. Tipper noen store banker på døra innen 3 år… Lykke til😊

2 Likes

Tråden er litt lang, men hvor er ev hvem er kjøpmannen som selger aksjer i Wavefoil? :smiling_face_with_three_hearts:

1 Like

Sjekk om den har blitt synlig for alle på folkeinvest enda

1 Like

Ah ok, nei kan ikke se den der, men de kommer til å bli lagt ut der?

Ja, det blir nevnt noen poster over her

1 Like

I morgen kl 12 kjæm den ut på Folkeinvest…

1 Like

Fulltegnet innen 2 timer?

115% tegna no and counting

Mulig å få artikkelen på PM?

Har ikke, men er nok mye av d samme som står hær. Wavefoil signerte stor salgskontrakt | Maritimt Magasin

Ikke like flink i prehype som gamingbransjen da :smiley:

Og selve emisjonen :slight_smile:

Hvordan vil tildelingen foretas når emi er allerede overtegnet? Vil det si at jeg neppe får den antall aksjer jeg har tegnet meg for?

Minstegrense er nådd ved 100%, så får fortsatt tildeling etterpå :slight_smile:

Hehe fyller seg fort opp nå.

Eneste negative er at vi enda ikke har sett disse større enkeltposisjonene de ønsker seg

Edit:

Raske 10 Mill nå

2 Likes

Har de noen planer om en eventuell børsnotering?

Wavefoil ser utrolig spennende ut. Superenkelt konsept, store markeder både i nybygg og i retrospekt og spennende patenter på gang. Presentasjonen var enkel og oversiktlig, på kanten til for godt til å være sant.

1 Like

Prinsippet er jo velkjent, sånt som bare venter på at det kommer noen kremmere og lager et produkt ut av det.

Trekk en parallell fra at mus og grafisk brukergrensesnitt ble demonstrert av Douglas Engelbart i 1968:

2 Likes

“Vi vil vurdere notering på en markedsplass som Euronext Growth når selskapet er mer modent. Angående utbytte vil vi også vurdere dette når årsresultatet blir positivt. Dersom salgsprognosen i prospektet slår til, går selskapet med overskudd fra 2022/2023.”

3 Likes