Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Wavefoil AS

6 Likes

Krever abo

image

Er vist i forbindelse med TU sin Norwegian Tech Awards, men den vinner de neppe :sweat_smile: Men en stor ære blant andre nominerte!
EDIT:Trykker du på linken i artikkelen under er artikkelen åpen :grin:

1 Like

Vanskelig å slå ut Easee og remarkable som har en trillion kunder hver

Men flott oppmerksomhet, de gjør seg virkelig bemerket!

Har Wavefoil en portal for aksjonærene? Feks. adminflow eller lignende?

Nei. Sendes ut oppdateringer per mail. Det er en felles onedrive med arkiv over tidligere oppdateringer, avtaler, protokoller osv.

1 Like

Da har jeg stemt. På Akvafuture! Hehe, neida.

Aksjonærbrev! :heart_eyes:

4 Likes

Hallo alle sammen! Jeg har et spørsmål. Dersom jeg skulle få lyst til å prøve å kjøpe flere aksjer her utenom emisjonene som en gang i blant kommer, hvordan går jeg frem? Er det direkte henvendelse til noen av aksjonærene i selskapet som gjelder, eller er det henvendelse til selskapet? Ikke at jeg tror noen nødvendigvis vil selge så små beholdninger som det eventuelt ville ha vært snakk om, men greit å vite om det i det hele tatt er mulig :slight_smile:

Hvis du leser stiftelsespapirene til selskapet så finner du litt info om det

1 Like

Takk, litt lat her på lørdag formiddag, kunne tenkt meg frem til dette selv. Men slik er det, blir litt bortskjemt av lett tilgang på svar på det meste her inne. Skal sjekke det ut!

Hyggelig å motta første aksjonærbrev som fersk aksjonær.

Noen som har fått gått gjennom det og har noen betraktninger å dele her?!

Det er 3 sider, tar deg 2 min å lese igjennom :slight_smile:

Ny CEO på plass fra 1. januar. Ellers lite.

1 Like

Kanskje greit å vente til selskapet selv har sluppet nyheter før man diskuterer for mye

1 Like

Takker, fint, skal finne 2 minutter i løpet av dagen :innocent:

1 Like

Enig i det når det gjelder navn på ny CEO, men ingenting i aksjonærbrevet er vel konfidensielt?

Synes det var flere interessante nyheter der, hvertfall nyheter for min del. Likte spesielt godt at det ser ut som de har funnet en meget dyktig CEO, ganske imponerende LInkedIn profil :smiley:

Wavefoil Shareholder Information

Veldig oversiktlig, her har mange noe å lære!

1 Like

https://www.facebook.com/wavefoil/posts/965788097344802

Kun halvveis relatert men interessant

5 Likes

Flott @Savepig !
Er vel bare å krysse av i alle boksene det.

2 Likes

Siden de får støtte fra EU, må de rapportere inn framgang på EU prosjektet. Så om dere nye aksjonærer vil lese litt for en oppsummering. :slight_smile: CORDIS | European Commission

3 Likes

Hørte på nordnet sin podcast om Kjell Inge Røkke, plutselig blir Converto nevnt og syntes navnet virket kjent :grin: Er jo de som lagde verdivurdering til emisjonen og var ansvarlig for rekruttering av ny CEO. Dette har gått meg hus forbi :sweat_smile:

5 Likes