Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Wavefoil AS

Har ikke fått noe info, er på ferie, så antar det er fulltegnet innen jeg er hjeme igjen :wink:

1 Like

image

2 Likes

Fikk tildelt det antall aksjer jeg ville selv om jeg ikke var tidligere aksjonær, så det lønte seg å ta direkte kontakt med selskapet. Så får vi håpet dette går (sjø)veien.

1 Like

Samme her! Hadde ikke fra før. Så får vi håpe det blir en fin reise i årene som kommer :slight_smile:

1 Like

Ny aksjonær her også, fikk tildelt for ønsket beløp. Jeg har fulgt med siden første emisjon, men ble sittende på gjerdet, etter dette har jeg lett etter første mulighet til å komme meg inn.

Spennende selskap, har stor tro på dette i tiden framover.

Og så utrolig deilig med selskaper man slipper å se daglig kursoppdateringer på, man blir tvunget til å bli mer langsiktig.

3 Likes

Fikk også min tildeling, fantastisk spennende selskap og teknologi. Flott at de er kommet med i den europeiske inkubatoren!

Gratulerer alle sammen! Fikk mail torsdag at det var tegnet for ca 1.1 mill blant eksisterende aksjonærer og 550k fra nye. Ble 50 ekstra aksjer på meg, blir et spennende år for Wavefoil :+1::grinning:

Pluss 2 andre som tegnet seg for 5 + 1.5 millioner til samme kurs.

1 Like

Noen som vet hva kursen var når de kjørte via folkeinvest, og nå?

https://folkeinvest.no/kampanje/wavefoil-as

1 Like

555 via folkeinvest og 766 nå

1 Like

Kult, jeg fikk det jeg tegnet meg for også.

Så er det bare å følge med på oppdateringer og glemme kurs i noen år. Nydelig. :blush:

Sooo it begins :smiley: God helg!

4 Likes

Hvis kontrakten er signert så er kanskje saken opp og avgjort?

Det var litt på hold fordi en konkurrerende båtbygger som hadde tapt anbudet hadde levert en klage.

Skulle tro det ja, forsto det slik at det var en ny pressemelding de henviste til.

" Fartøyet er tegnet av Lindstøl Skip AS fra Risør, og det har i prosessen vært stort fokus på en trygg og komfortabel pasienttransport under meget varierende værforhold. For å ivareta dette er båten blant annet utrustet med et inntrekkbart vinge-system i baugen som vil redusere påkjenningene fra grov sjø betydelig. Dette systemet leveres fra det norske selskapet Wavefoil som har fått støtte til utviklingen fra Forskningsrådet, Innovasjon Norge og NTNU Discovery.
kommer det frem av pressemeldingen. "

Morsomt. Blir spennende dette. God helg😊

Veldig kult å følge dette selskapet.

3 Likes

Noen som har fått opp aksjene i VPS?

Hmm, de jeg har fra fjorårets emisjon sto i alle fall på årsoppgaven fra VPS, men finner de ikke når jeg logger inn på VPS…

Blir ikke registret på vps, det koster vel $$$ ?
[Edit]
Ble nysjerring og måtte søke det opp, 200k spart?
Sykt, hær må det en endring til, regjeringen har nevnt de skulle vurdere hvorvidt unoterte aksjer skal inkluderes i aksjesparekonto.

1 Like