Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

WR Entertainment (WR-ME) đŸ“œ

image

WR er et entertainment selskap med hovedkontor i Los Angeles, som har som mĂ„l Ă„ bli ledende i verden innen bok-til-film underholdning og fortsette sin vekst som et strategisk posisjonert “mini-major” studio i Hollywood. WR produserer for tiden den fĂžrste filmen i filmserien basert pĂ„ den internasjonalt best selgende bok serien Morgan Kane, som til nĂ„ har solgt over 22 illioner kopier. Samtidig fortsetter selskapet Ă„ bygge WR Publishing, for Ă„ utnytte salget av Morgan Kane ebĂžker internasjonalt.

Hjemmeside: http://widerelease.com/
Facebook: https://www.facebook.com/WideReleaseEntertainment/
Twitter: https://twitter.com/Wide_Release

4 Likes

PĂ„ tiden med en egen post for dette selskapet da det garantert kommer til Ă„ bli oppslag rundt kommende Morgan Kane filmer.

Rettet emisjon ble kjÞrt til 2kr fÞr sommeren i Är og BjÞrn Kjos er en av de som er med pÄ dette. Den fÞrste filmen er planlagt Ä lanseres neste Är.

Jeg er selv inne pÄ snitt kurs 2.94, men fisker stadig vekk under dette for Ä snitte ned. Spennende tider i vente :slight_smile:

interessant. Kursen har sunket jevnt og trutt helt siden de ble notert
 hvor lavt kan den gaa? Og naar kommer forste melding om film under produksjon? eller er det allerede en film paa vei? edit: ifolge imdb: Release Date: 31 August 2017 (USA) med Ryan Wiik i hovedrollen


Dette selskapet mener jeg vi har diskutert fÞr her, eller var det pÄ HO
? :confused:

De involverte her har SVÆRT lav troverdighet, og mye tyder pĂ„ at det grenser til ren svindel hele opplegget. Etter Ă„ ha lest litt og googlet diverse navn er jeg 100% sikker pĂ„ at den filmen aldri kommet til Ă„ bli ferdig


En skam at bĂžrsnoteringen ble godkjent!

6 Likes

Beklager larsen
 men mener det er pÄ sin plass Ä advare mot denne

2 Likes

Har du kilder her Cagey? Er litt interessert i selskapet, sÄ all sÄnn info er bra info. :slight_smile:

Sjekk ut trÄden pÄ ho: wr entertainment - svindel? Og sÄ google deg videre


@cagey2 Jeg satt faktisk Ä tenkte pÄ Ä skrive en liten advarsel selv om at her er det ekstremt hÞy risiko pr. dags dato. Jeg har ogsÄ fÄtt med meg en del advarsler fra folk, men skulle gjerne sett litt mer bevis mot at Morgan Kane filmene ikke kommer til Ä bli gjennomfÞrt.

Jeg fÞler meg dog litt tryggere nÄr Kjos gÄr inn med sÄpass mye penger i dette selskapet til kurs 2kr.

For meg virker det som at hele merkur marker lanseringen har vért en stor og flau fiasko
 omtrent ingen omsetning i noen av selskapene, ingen har gitt noe avkastning, tvert i mot har de fleste kursene krakket langt med. Dvs noteringsverdiene har vért helt hinsides. Stakkars amatþrer som har falt for disse og kjþpte rett etter IPO!

1 Like

At Kjos gikk inn er helt uforstÄelig, ren sponsing pga nostalgi antagelig?

OgsÄ omhandlet i finansavisen i svÊrt kritiske ordlag. Konludere ogsÄ med at dette er tilnÊrmer svindel: Hvordan 1.8 mill.ble til.1.1 milliard over natten


1 Like

Har noen av de andre filmene til WR floppet?

Hva er selskapet priset til i dag? Hvor mange aksjer er det egentlig?


Ok, 194m, men hvor mange prosent av selskapet er tilgjenglig pÄ Merkur Market. Det kan vÊre helt nede i 10% slik jeg har forstÄtt. Noen som vet?

At dette er en svindel blir bare for dumt Ă„ si. Ignorant rett og slett. Det faktum at Kjos og Blystad gikk inn med mye kapital og tok verv burde vel avkrefte dette ganske greit. I tillegg vil jeg ikke tro at Tasmin Lucia-Kahn(https://en.m.wikipedia.org/wiki/Tasmin_Lucia-Khan) ville risikert sitt fantastiske renommĂ© pĂ„ noe hun ikke hadde klokketro pĂ„. Sjekk ut folka og ledelsen. Hun uttalte og presiserte pĂ„ generalforsamlingen nĂ„ sist at de har “million dollar offers” ute i markedet for Ă„ fĂ„ lĂ„st til seg en glimrende regissĂžr. Hun sa videre at de ikke kommer til Ă„ sende ut nyheter og bĂžrsmeldinger FØR noe er offisielt. En mĂ„ huske pĂ„ at denne dama er et tidligere BBC-anker og at hun er beinhard nĂ„r det kommer til Ă„ slippe relevante nyheter nĂ„r de skal slippes og ikke fĂžr. At Ryan Wiik er hovedrolleinnehaver er heller ikke skrevet i stein. At han har lyst pĂ„ rollen, ja, men det er opp til regissĂžren Ă„ bestemme. Ingen andre. Videre er det verdt Ă„ merke seg at Ryan har vĂŠrt stor i kjeften tidligere. Det er forstĂ„elig med tanke pĂ„ at han har hatt en drĂžm om gjĂžre Morgan Kane til en filmsuksess og sĂ„ledes har hatt et behov for Ă„ selge og promotere ideen sin. WR Entertainment ASA er nĂ„ et bĂžrsnotert selskap og et meget seriĂžst et sĂ„dan. Det Ryan Wiik har fĂ„tt til til nĂ„ er det svĂŠrt fĂ„(om noen) andre nordmenn som har fĂ„tt til fĂžr ham. Han har ogsĂ„ investert alt han har og mer enn det, sĂ„ om han svindler noen sĂ„ er det i sĂ„ fall seg selv. Han er vel den som har mest Ă„ tape. Studio i Mexico er allerede booket og store nyheter er i vente. Denne aksjen skal opp i 15 kroner fĂžr q1 2017 er over. LĂžp og kjĂžp!

4 Likes

Hei pÄ du forresten :slight_smile:

For Ă„ sitere den unevnelige: Bare nei


Hehe, det er fine drĂžmmer, men forelĂžpig null substans.

1 Like

Som Funcom fÞr LMO og du og gjengen pÄ HO skrek kjÞp? Det var tider det
 :wink:

1 Like

Ehh nei
 sammenlikningen er fjern. Funcom har alltid substans og leverer produktene de lover. At de ikke har blitt de kassasuksessene som flere av oss har hÄpet (enda) er en annen diskusjon.

1 Like