Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

WR Entertainment (WR-ME) đŸ“œ

Sykeste jeg har lest pÄ lenge! Han godeste Wiik kommer fra en rik familie eller? Gutter blir jo ofte slik nÄr de skjemmes infernalsk bort :smile: :stuck_out_tongue:

Retten fryser WR Entertainment-aksjer
2 timer siden · Asgeir Nilsen
WR Entertainment saksĂžkte nylig grunnleggeren Gunnar Ryan Wiik, som forlot alle sine verv fĂžr jul etter en maktkamp, med anklager om Ă„ ha overfĂžrt aksjer som tilhĂžrte selskapet til seg selv.
NĂ„ har Oslo tingrett gitt selskapet en midlertidig forfĂžyning som innebĂŠrer at Wiik ikke kan overfĂžre eller selge nĂŠr disse 18,8 millioner aksjene i WR Entertainment, ifĂžlge en bĂžrsmelding.
Wiik kan heller ikke utĂžve aksjonĂŠrrettigheter knyttet til aksjene, skriver selskapet.
Om Wiik ikke bestrider avgjÞrelsen vil den midlertidige forfÞyningen trÄ i kraft frem til sÞksmÄlet er avgjort av retten, ifÞlge meldingen

4 Likes
1 Like
2 Likes

Cross-complaint filed against WR by shareholders Gunnar Ryan Wiik and Sissel Wiik.

WR Entertainment ASA (the “Company”) has been informed that shareholders Gunnar
Ryan Wiik and his mother Sissel Wiik have filed a cross-complaint against WR Films
Entertainment Group, Inc. (“WR Inc.”), the Company’s wholly owned U.S. subsidiary,
for what they allege are various breaches of contract they claim they had with WR Inc.

Gunnar Ryan Wiik demands an acting fee and producing fee to be paid to him. In addition,
Wiik claims his time at WR Inc. was worth a minimum NOK 90,000,000 (USD $11,640,000)
over 9 years and is demanding that WR Inc. pay these wages.

WR Inc. has not breached any contract with Wiik and will not be paying an acting fee or
producing fee to Wiik as he has not acted in or produced any WR Inc. production. The
Company is not aware of any unpaid wages it owes Wiik.

WR Inc. has just received the Wiiks’ lawsuit and will review the rest of the allegations
and reply accordingly. The Company is of the view that all of Wiiks’ demands are
unjustified and groundless.

Kilde: http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=431759

3 Likes

oi oi
 fÄtt med mamma no
 :sweat_smile:

4 Likes
1 Like

Vanskelig Ä ta dette selskapet seriÞst enn sÄ lenge

2 Likes

Er vel mer Wiik som dummer seg ut nÄ og ikke selskapet.

1 Like

Mulig det, men han trekker selskapet ned i sÞla med seg selv, tviler pÄ at dette lokker til seg kapital og samarbeidspartnere som trengs for Ä produsere en film.

1 Like

Patrick Fossum StrĂžm i Wide Release Entertainment skriver idag fĂžlgende:

Ny oppdatering om Norges stÞrste rasshÞl som gjÞr alt han kan for Ä sabotere for over 300 aksjeholdere. NÄ har mammadalten som har levd pÄ vanlige folks penger i over 10 Är funnet ut at han burde ha tjent 10 millioner i Äret og krever 90 millioner fra selskapet. Her har du en fyr som leid et hus til 120.000 kr i mnd i mange Är og kjÞrt en Ferrari, mens vanlige folk har solgt biler og tatt opp kredittkortgjeld for unngÄ at selskapet skulle gÄ konkurs.

Hvorfor stÄr du som en forbanna tosk i DN med finger-remmen til Morgan Kane pÄ hÄnda? Du SKAL ikke spille Kane, du er en rÊva skuespiller og har kastet bort mange Är av mitt og mange andres liv pÄ bullshit. Du sa du hadde forberedt deg i alle Är pÄ Kane og sÄ snakker du engelsk som om du har en potet i halsen. Du valgte produsenten og regissÞren selv din jÊvla idiot, og enda sa de nei. NÄr faen skal du vÄkne opp? NÄr faen skal de fÄ klovnene rundt deg vÄkne opp? NÄr faen skal noen rundt deg fÄ noe vett i huet sitt og se hva som foregÄr her?

Gunnar, du prÞver Ä svartmale CEO Tasmin. Om hun hadde forlatt selskapet i morra er det fortsatt ingen som vil ha deg tilbake i selskapet. SÄ dette er en tapt kamp for deg uansett. De lÞkhuene rundt deg som tror han skal inn i selskapet igjen har sÄ sjukt mangel pÄ informasjon.

Tror du glemmer at jeg har vÊrt med pÄ dette i 10 Är, tror du glemmer all informasjonen jeg har, tror du glemmer alle samtalene vi har hatt, tror du glemmer alt jeg har sett, tror du glemmer alt jeg har hÞrt!!! Vil du ha krig sÄ skal du faen meg fÄ krig!!! I 2012 brukte du 1 Är pÄ Ä svartmale bestekompisen din som brukte 5 Är av livet sitt med deg i LA og du gjentar samme dritten nÄ.

NÄ fÄr du slutte Ä leke, selv om du helst skulle sittet pÄ promperommet med lekebilen og fÄtt GunnarPizza, men nÄ fÄr du vise at du er litt kar, voks litt baller og mÞt oss i retten, sÄ lar vi en jury i California fÄ hÞre historien om Ryan Wiik, sÄ skal vi se hva utfallet blir.

Forrige gang jeg skrev pÄ denne gruppa hÞrte jeg fra advokaten din 1 time etterpÄ, sÄ ser frem til ny email.

Og jeg vet du har vÊrt misunnelig pÄ meg i alle Är fordi jeg faktisk er bedre enn deg i sport, som produsent, som regissÞr, som skuespiller og som menneske. Du gÄr til og med Ä klipper deg hos min frisÞr i LA som er 2 min fra leiligheten min bare for Ä sitte i samme stol som meg. Jeg veit du er usikker, jeg vet du innerst inne vet du er talentlÞs og et dÄrlig menneske, men nÄr du pisser pÄ over 300 aksjonÊrer og prÞver Ä Þdelegge en kvinne som gjorde alt for deg fÄr du tÄle Ä hÞre sannheten.

Alle jeg har snakket med i Hollywood sier du har begÄtt tidenes karriere-selvmord. Hvem produsent vil noen gang ansette en fyr som har saksÞkt en dame for seksuell manipulering? Hvem i Norge vil noen gang tro pÄ deg igjen og investere i deg? Ingen!!!

Du har lurt aksjonÊrer, stjÄlet grunder aksjene til dine tidligere bestevenner og blasta bort 40 mill pÄ ingen ting. Du har manipulert oss i 10 Är, kommentarene dine i avisa nÄ er helt meningslÞse.

Vis folket nÄ da at du stÄr for alt pisset ditt og mÞt i retten!!

Kilde: https://www.facebook.com/groups/MorganKaneFans/permalink/1735106163184693/

3 Likes

Hollywood slakter Mr. Wiik :stuck_out_tongue:

3 Likes

Jan-Henry LĂžken kommenterer:

The con is that you lived in a $15.000 house a months, with 7 cars including a Ferrari doing nothing to make a movie. This was our hard earned money and you have disrespected over 300 investors in Norway! You have sold Lionsgate and Michael Burns as they was your best friend. Why isn’t Michael commenting? Because nobody wants to be a part of you fraud.

You have been 10 years in Hollywood, wasting $4 mill on your self and the two guys that stands up for you is Mike Marvin that you openly have said is a old washed out nobody in Hollywood to us! Mike, please open your eyes here!

And your best new buddy, Mr horse trainer, that you have said is useless to us many times. And a lot of people have heard your trash talk about these two guys from you.

But I feel kinda sorry for them, they are now the fools we was before. One day they also will see the truth about you and of course they are not that mad because they invested ZERO INTO THE company. And you, like you always do have probably offered them something that you can’t keep.

You are an expert in playing the victim. What about being a man and take responsibility for your scam, stop harassing the company and let us have a fair shot at this. That’s what we deserve. Me, my friends and family.

When you try to work for a full day once in your life you will understand that money doesn’t grow on trees. It requires sweat and long hours.

Kilde: http://variety.com/2017/film/features/morgan-kane-movie-1202506242/

Man kan jo spĂžrre om hvorfor disse folka ikke har stukket fram nesa tidligere.

Redd for Ă„ tape penger?

3 Likes

Farse
 Vi trenger ein film om filmen, ikkje ein film om Morgan Kane :joy:

1 Like

Det er pr. nÄ omsatt for mer penger i WR enn det er i Link Mobility aksjen :open_mouth: #HYPE :stuck_out_tongue:

storsalg? wiik?

Aksjene til Wiik er fryst.
Storsalg / StorkjÞp
 spÞrs hvordan du ser pÄ det :wink: :stuck_out_tongue: #HYPE

skal inn her etter fun