Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

WR Entertainment (WR-ME) đŸ“œ

Ok. Tok det kanskje litt vel bokstavelig😁

Lenger opp i trĂ„den finnes det gode innlegg om hvordan filmbransjen generelt fungerer, og endel liker til video’ du burde se

slike presentasjoner mÄ man bestandig ta med noen klyper salt, jeg skal prÞve Ä vise deg:

detter er den du har vektlagt fra mai i Ă„r


dette er fra 2016, og er egentlig ganske lik

2018 antall bĂžker 20mill

2016 antall bĂžker 25 mill

sÄ jeg tenkte, faan det mÄ jo vÊre en tasteleif
 men neida se pÄ disse

nuberofbooksb2018

2018

numberofbooksb2016

2016

folk har returnert 5 mill bÞker hehe neida, poenget er du mÄ ta disse med noen klyper salt, og jeg hÄper ikke du har basert din investering med disse som grunnlag
 mitt rÄd er:
les deg opp pÄ hvordan hollywood fungerer, hvilke muligheter wr har og ikke har, og invester deretter


5 Likes

ER det endelig kommet kjĂžpere til alle som vil dumpe aksjene sine og desperat forlate skipet?

Hadde man slettet de 200 siste postene i denne trÄden og kun beholdt din, tror jeg kvaliteten pÄ trÄden overall hadde steget massivt.

Takk for bra og informativt innlegg.

For de som lurer pÄ hvor lang tid ting tar i Hollywood. SÄ er det snart 2Är siden Infinitum Nihil ( prod selskapet til Johnny depp). Plukket opp Secret World IPen. Og det er enda ingen nyheter. Og dette er et seriÞst selskap som faktisk har produsert noe og har de rette kontaktene.

3 Likes

Hadde du sluttet Ä slenge drit i trÄden hadde ogsÄ kvaliteten lÞftet seg betraktelig. Da hadde man lettere funnet bra innlegg som Sirsmokealot la ut nÄ. NÄr du skal inn Ä hvese ut drit annenhver dag sÄ drukner de bra innleggene.

Takk for fint innlegg Sirsmokealot.
Det som er vanlig for selskaper og produsenter er Ä ha mange prosjekter gÄende. Nettopp pÄgrunn av timing og nÄr de ulike prosjektene lander. SÄ jeg ville gjerne sett at WR hadde mye mer IP enn bare Morgan Kane. De er vel et produksjonsselskap og ikke et Morgan Kane selskap (one trick pony). Ser de har noen fÄ prosjekter utenom pÄ nettsiden, men skulle gjerne sett fler under utvikling.

1 Like

nja problemet til WR er at de fleste stĂžrste investorene har egentlig investert pga morgan kane filmen, og det er vel derfor de ikke jager etter andre filmer Ă„ lage. Patrick har sett pĂ„ IP’n som en tvv-serie men virker som det er film som gjelder


edit: selv om jeg skulle Þnske det var anerledes
 jeg har investert i et produksjons selskap . selv om jeg hÄper og Þnsker meg morgan kane er ikke det et must for meg
 men det var meg da

Virker sant som du sier. Hvis de stÞrste investorene VIRKELIG vil se en Morgan Kane film kan de jo finansiere den da, sÄ blir den laget kjapt. Merkelig Ä investere pga 1 prosjekt, spesielt innen film og tv. Ofte tilbyr produsenter en pakke pÄ la oss si 5 film prosjekter. Dette er pga flere ting.

  • Det tar tid Ă„ lage noe som helst, sĂ„ timing
  • Hvis en av 5 filmer blir en suksess kan den dekke tapet pĂ„ de 4 andre

SÄ for meg er det rart at de ikke sitter pÄ mer IP. BÄde lav budsjett prosjekter og stÞrre prosjekter burde komme inn for Ä styrke IP beholdningen. Har du IMDBpro kan de sjekke hvilken som helst produsent eller regissÞr som har et navn. De har en haug av prosjekter under utvikling.

8 handler idag. Omsatt aksjer for hele
 60.000kr


Kursen er ned. SkjĂžnner ikke helt hva som er positivt.

da har info blitt slettet for lengesiden
 se dato

Kaizers, du mÄ slutte Ä fÞlge og kommentere dette selskapet time for time
 er du ikke gal allerede blir du det ihvert fall da! WR er i en ekstrem Þrkenvandringsfase.

Tips: Legg i nyhetsvarsel og sjekk kursen MAX en gang i uka. I mens kan du finne pÄ noe mer produktivt Ä bruke tiden din pÄ.

7 Likes

Synd Clint Eastwood er sÄ gammel, da han hadde passa perfekt som Morgan Kane :sunglasses:

SÞnnen hans Scott Eastwood begynner Ä gro seg lik sin far. Kunne kanskje vÊrt et alternativ? Hallbing hadde nok Clint for seg i hodet nÄr han skrev bÞkene vil jeg tro.

haha mÄtte le nÄr jeg sÄ denne :joy: godt han er ute(n)(av)bildet :rofl:

3 Likes

Det at bilder har blitt fjernet viser bare at han har nektet Ä fjerne noe selv, men sÄ har WR fÄtt det tatt bort. MÄtte sjekke Facebook ogsÄ nÄr du postet dette og ser han har blitt kledd av der Ä. Flott at WR gjÞr det de kan for Ä fÄ visket han sÄ langt bort som mulig.

De mappene var tomme nÄr jeg trykket pÄ dem, sÄ her har det vÊrt oppvask.

2 Likes

uten at jeg kan sette fingeren pÄ akkurat hva de har endret pÄ ( har ikke besÞkt siden sÄ ofte) virker det som de har ryddet pÄ hjemmesiden ogsÄ

2 Likes

Alt som har med Morgan Kane og WR ser ut til Ă„ vĂŠre borte. Bare hans private bilder igjen. SĂ„ her har det vĂŠrt total opprydning. :+1::+1:

2 Likes

Totalkollaps nÄ?

Utnytt muligheten:)

Omsatt for 42k kr. Ca nada med andre ord.

Synd du bare hadde 42 k da. HĂ„per du kan bidra med mer neste gang.