De burde jo lage film av DETTE - ikke Morgan Cane men “the making of Morgan Cane”.
Mye drama i kulissene der altså
De burde jo lage film av DETTE - ikke Morgan Cane men “the making of Morgan Cane”.
Mye drama i kulissene der altså
Derfor WR XXX entertainment. Man kommer jo tydeligvis ikke unna endel pikante scener
Intet som selger som sex, bedrag og drama med deilige damer involvert.
@Larsen er god PR for selskapet dette. Western og Lucia-Khan. Jeg ser hvertfall fram til fortsettelsen her.
Ser ut som hun har hatt samme metoden for å komme seg opp og fram tidligere
Vg kjører sak
Prøveinnspilling til WR XXX
Hehe
sitat CEO: "Jeg legger stolthet i å få de jobbene jeg vil ha gjennom hardt arbeid. "
Ja det var nok hardt arbeid å “overbevise” hele styret om at hun skulle ha jobben som CEO…
For å være litt alvorlig et øyeblikk kan dette kan bli en interessant rettssak. Lyver Wiik eller CEO her?
Hun gjorde i så fall det beste for aksjonærene ingen var tjent med denne personen i noen hovedrolle hverken i filmen eller selskapet
«Helt knust, fullstendig tappet for energi og på et av hans absolutte lavmål i livet, samtykket Wiik i å underskrive oppsigelsesbrevet».
Fant en kommentar til artikkelen:
Det virker jo som om Tasmin har “baller” og får ting til å skje. Blir interessant å se om hun klarer å skape verdier for aksjonærene også.
Skyld eller ikke skyld, dette her kan nok knekke en mann:
“Ryan Wiik - som i utgangspunktet altså hadde både ideen, rettighetene, hovedrollen og selskapet bak prosjektet - forsvant for godt fra alle roller i prosjektet før jul i fjor.”
Mulig strategien hans er å få til et forlik slik at ikke alle detaljer kommer frem under rettssaken. En slik rettssak kan fort bli en pinlig affære for flere.
Ja mulig det var umoralsk å kapre et skip, selv om det skipet var synkende. Men til syvende og sist må aksjonærenes verdier sikres, og han valgte selv å sette det på børs. Minner nesten litt om Gaming Corps der CEO også måtte gå.
Mr. Kjos, Mr. Kjos! Last call! Your investment in WR Entertainment is scheduled to depart for Cayman Islands in 5 minutes.
Eg får lyst å kjøpe aksjer når eg ser Hu dama der, dæven ikke rart det kommer gamle rikinger til bordet liksom, Hu får det som Hu vil
Vi har forskjellig smak!
Hu der hadde jeg styrt lang unna, ser ut som ei en putter penger på…