Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

WR Entertainment (WR-ME) 📽

Ha ha ha stemmer det @Kronn? :joy:

1 Like

Forretningsadressen til WR Entertainment INC:

Huset har også vært til salgs, eller i alle fall vært ute på markedet:
https://www.trulia.com/homes/New_York/Whitesboro/sold/518389-4-Jonathan-Ct-Whitesboro-NY-13492

1 Like

Følger bilen med hvis man skal kjøpe selskapet? :smile:

1 Like

Er redd du ser på feil selskap. USA-selskapet er WR FILMS ENTERTAINMENT GROUP, INC., med adresse i Beverly Hills, CA.

2 Likes

Ja ser den, du har nok rett.

Bare gammel😂

2 Likes

Sånn som meg: wannabe riking? :joy:

1 Like

Ja det är helt otroligt. Hollywood har sedan begynnelsen attraherat kapital, sociopater, entrepenörer och charlataner. Det är ju “Drömfabriken”. Det här businesscaset är dömt att misslyckas, aktiekapitalet är efterställt alla framtida investeringar som behövs för att få igång projektet och management kommer att mjölka bolaget till dess det är tomt.

Rena dokusåpa-artikeln i FA om WRE idag :joy:

1 Like

Var lite sen här såg jag nu… Oavsett hysteriskt underhållande!

1 Like

— fjernet upassende kommentar @Axl_Rose / -pdx

1 Like

Hvor mye penger har de igjen da? Hentet 30 millioner, 24 millioner igjen i slutten av juni 2016. I løpet av et halvår har de brukt over 3 millioner på lønninger, og i ettertid har Khan gitt seg selv 2 millioner i årslønn. For å toppe det har de gjeld (kortsiktig) på over 7 millioner.

Hvis de betaler gjelden som forfaller i juni, har de kanskje 10-12 millioner igjen. Og da er de ikke ferdig med manuset, som skal omskrives fullstendig. Og hvorfor ser vi ingen uttalelser fra andre personer i selskapet?

1 Like

Du har skjønt en del. Mange spennende spørsmål. Og jeg er helt enig. For at dette skal bli en suksess så er man avhengige av at selskapet har økonomisk stamina til å stå løpet ut. Og man kan vel ikke akkurat si at selskapet ikke har hatt stamina hehe. Jeg tror dette prosjektet blir realisert.

Jeg tror det vil komme vanvittig mye spennende fra dette selskapet i løpet av året. Sportslig og utenomsportslig…

Når det gjelder Ryan Wiik så syns jeg bare det er trist at det ender slik for ham. Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor han gjør det han nå gjør.

2 Likes

Aksjonærene tar opp kampen

3 Likes

Ute som eier også? :fireworks: :champagne:

“Ryan Wiik var opprinnelig selv tiltenkt rollen som Morgan Kane, men forsvant helt fra selskapet - både på eiersiden, driften, rollelisten og i styresammenheng - i fjor høst.”

1 Like

I melding 29/11.2016 sto det at han hadde 24 millioner aksjer.
http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=414776

Et eventuelt salg eller overflytning av eierskap burde vel uansett ha trigget en melding?

Kjenner ikke Merkur reglene, men kan ikke se noe om flaggegrenser her, så dersom han ikke er primærinnsider så kan han ha solgt uten å melde dette.

https://www.oslobors.no/obnewsletter/download/5d412493b45c94d6188b4ad902cd64dc/file/file/2016-12-09%20Løpende%20forpliktelser%20Merkur%20Market.pdf

1 Like

Ja. Ryan Wiik er helt ute og godt er det. Nå er det bare å se fremover.

1 Like

Hvem eier denne posten?
01 MERRILL LYNCH, PIERCE, FENNER & SM 44.38% 33 396 797

Uten at jeg har sett resten av akjsonærlisten, vil jeg anta det er Wiiks + en eller flere av management/tidligere managements (Cardwell, Eberlein, Smith) aksjer - altså at det er klientkonto for founder’s stock.