Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

WR Entertainment (WR-ME) 📽

MK som kinofilm vill vel alltid være hovedfokus…
dersom de ser at det ikke vil gå har det på sidelinjen blitt jobbet med mk som tvserie- men dette gir jo mindre reward, men bedre enn null :grinning:
i tilleg jobbes det med shuttlecock som er en sportskomedie, vet ikke om denne har noe potensiale, da den ikke er beskrevet serlig godt på imdb. men utifa twitter meldinger vist tidligere i tråden kan det se ut som at denne faktisk kan bli noe av (vet ikke styrets instilling) men det fungerer faktisk sånn at en ting kan trigge en annen, så jeg er positiv til at det jobbes med å lage den også…
og håper de plukker opp andre lavbudsjetts ip er etterhvert
edit: selv om en film har et lavt produksjons budsjett kan den gjøre det sykt bra, eks Saw: Production Budget: $1,200,000 - og som endte: Worldwide Box Office $103,880,027

4 Likes

Det ferskeste eksempelet på dette er “Get Out”, trur æ’:

“According to Box Office Mojo, Get Out was made with a budget of only $4.5 million, and has grossed a massive $252,434,250 worldwide.”

Forøvrig en vannvittig bra film også :hocho::hocho::hocho::scream::scream::scream:

2 Likes

takk for tipset, skal se den.
får vel bare vente og se om de har funnet veien videre. som jeg har sagt tidligere begynner det å haste, da de begynner så smått å gå tom for penger( ja bajse koret, det kommer en emisjon) jeg er fryktelig spent på hva havårs raporten sier :grinning:

1 Like

Da bar det rett ned igjen gitt.

Jepp. Her må vi bare vente til torsdag.,

28 øre frister. Den som kunne vite hva torsdag 20.09 bringer…

:rocket:

Røde tall og muligens litt om hva de har jobbet med… dersom du venter på en filmtrigger tror jeg ikke den kommer på noe halvårs rapport, det vil komme i seperat mld. Du er den mest optimistiske og utålmodiske persjonen jeg vet om hehe

1 Like

Å være optimist hjelper deg i alle områder av livet UNNTATT aksjemarkedet :wink:

Optimisme er bra! Den som lever for se…

Hvis WR Entertainment noen gang får laget en film så skal jeg personlig be dem om å gi deg en æresplass på premieren.

2 Likes

Var godt du sa en film da, og ikke spesifiserte hehe regner med at docu filmen kommer uansett :grin: og siden dere er i hver deres ende av skalaen, synes jeg det er på sin plass at dere går sammen :cowboy_hat_face:

3 Likes

Hva skjer a?

Ikke noe annet enn en gammel tradisjonell heissjaktkjøring.
Hvor aksjen løftes høyt (uten nyheter), for så å (en fjott som selger mellom egne kontoer) sende aksjen nedover igjen et par dager etterpå, for å skremme ut eller utløse stoploss.
Heissjaktkjøring gir nedfallsfrukt, til de griske.
Samtidig har det ikke kommet ut info i markedet av noe slag i denne perioden, som tilsier sånne bevegelser:)

1 Like

Illikviditet og mega spreads gjør slike svingninger, intet annet.

1 Like

Håper noen selger på 22 øre i morgon og :wink:

Tror lotto gir bedre avkastning enn WR :wink:

1 Like

har prøvd lotto også, funket dårlig, men for all del, kjøp lotto for 100k og se hva du sitter igjen med… hold oss oppdatert

Sikkert et mindre tap enn hva man har i WR, synd for dere som har satt penger dette selskapet at det har til så de grader blitt kjørt på ræven han forrige løken.

Men man skal være ganske villig til å tape penger for å spytte mer inn i dette selskapet.
Min mening er at dette er sunk cost.

spiller du dum eller kan du ikke noe for det?

17 tall koster 97240 så da kan man bli fristet til å tro at det er 50/50 for å vinne, men da hvert tall har like stor sansynlighet for å bli trukket er det mulig du må levere den der en haug med ganger føre den sitter… dersom du prøver , la oss vite hvordan det går…

1 Like

Da verste er at du faktisk har rett. I fjord gjekk eg 100k i pluss i WR, mens hos Norsk tipping gjekk eg 750k i pluss :sweat_smile: