Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

WR Entertainment (WR-ME) 📽

De bør ha penger ut q1.

Tap på 3,341 mill, hvorav 2,2 mill er pga “legal expenses” som vil si 1,141 mill har det kostet å drive selskapet siste halvåret. De har 1,986 millioner på bok, altså burde de ha nok til å overleve som de gjør et halvt år til uten emisjon.

De sier de jobber med å få mest mulig verdier til dagens aksjonærer.

Nå legger jeg aksjene i skuffen. Ses til jul:)

De skriver at de har penger ut 2018.

Så er det sannsynligvis kroken på døra. Du skal ha for din utrettelige innsats på selskapets vegne.

Blir vel nye utgifter i forbindelse med den gjenstående rettssaken?

Etter rapporten lurer jeg bare enda mer på; Hvordan ser en arbeidsdag for denne gjengen ut? Gjør de noe som helst for at det skal bli film, i så fall hva og hvor hardt prøver de?

1 Like

Jaja. Då blei da ikkje 7 rette i Lotto :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Er kommer det spennende ting frem mot jul. Så får vi spise knekkebrød nå. Til jul blir det pinnekjøtt…

Optimisme lenge leve…

Rt 23,4 øre.

Edit: rt: 26,6 øre

Naturlige er vel en emi når kassa er tom i DES. 2018? For å finansiere videre planer om film?

Emisjon forutsetter at noen vil bli med å finansiere driften videre. WR har riktignok noen ufattelig tålmodige aksjonærer, men nå tror jeg faktisk at tålmodigheten er slutt for de fleste.

Kommer de med samme Morgan Kane plan som før er jeg enig. Er det en ny plan vil jeg se annerledes på det. Ser det er penger bare ut året så da burde det komme en plan om ikke lenge. Går fort til jul.

Lurer på hvilke raringer som kjøper nå? Penger ut året ja, da bør de hoste opp noe rimelig kjapt. Kniven på strupen (igjen) dette…

Svært små beløp, kan vel tenkes at det er noen som holder kursen oppe ved å trade seg imellom.

Ingen med vettet i behold vil kjøpe aksjer her nå. I BESTE fall kommer det en emisjon som vil vanne ut aksjonærene ytterligere.

Spørsmålet er: Hvordan kan vi vite at de kommer til å ha noe som helst fremdrift, selv om vi spytter inn penger i en emisjon? Nå må vi få se at noe håndfast skjer snart.

Vanne ut aksjonærene yttligere? Meg bekjent har det vel ikke vært mange emisjoner i selskapet? Kan du liste dem opp for meg?
Selskapet har rett under 4 mill. Aksjer som de kan selge. Ikke store beløpet. De kan også trykke opp ca. 18 mill. aksjer for salg som vil gi en utvanning.

1 Like

Må komme en ny plan med fler prosjekter i tillegg til Kane. TV og film planer som viser at de ønsker å være et produksjonsselskap.

Det var en rettet emisjon i forbindelse med at Kjos kjøpte seg inn vet jeg. Hvor mange andre det har vært gjennnom alle disse årene aner jeg ikke.

Og når ein blir udstøtt og gjort te skam

kan me andre trenga oss lenger fram i køen.

Det har hendt i dag, det har hendt i går,

den svage ligger, me andre står om kring

og nyde oss sjøl…"

Slik lever slik Pablo.

Kursen er høyere ved jul en nå., vent å se:)

1 Like

Hva har jeg skrevet som er misledende?

Vennligst siter.

Ja, jeg har advart folk mot å investere i dette selskapet som sannsynligvis er konk om tre måneder.

Edit: konk eller må hente inn mer penger - til ære for @Kaizers

Ok det ikke er konk om 3 måneder, bør du bekjenne dine synder. 20.12 er datoen. Din klare påstand kan gi deg problemer.

Dette er det WR selv har sagt.

Du har garantert utallige ganger at kursen skal gå opp. Senest i dag.

Hva tenker du om det?