Diskusjon TriggereNy! Porteføljer

WR Entertainment (WR-ME) 📽

wr-me
Investeringer: #<Tag:0x00007f47cacbeaf8>

Hva står det konkurs om 3 måneder?

Har jeg garantert eller spåd? Hva gjør analytikere og meglere hver dag?

Du garanterer og det skal jeg følge opp.

ok, da stenger jeg pollen, gir et bilde over folks meninger og investeringer… rart at 53% svarer at de aldri vill investere, da ting kan endre seg… men men får se om de svare det samme dersom det skulle hende noe i dette selskapet

Hva tror du skjer når et selskap er tom for penger?

Men - som sagt kan jo dere aksjonærer fortsette å finansiere gildet. God fornøyelse.

Kaizers garanterer høyere kurs ved jul. Hvis ikke sponser han tapet. Ikke sant?

Ja jeg mener kursen er høyere ved jul. Men du garanterer!

La oss legge saken dø, så ser vi 20.12.2018.

Kurs nå: 21 øre.

pop

Min sympati med wr-aksjonærer er herved borte.

Slike folk kan vi ikke ha på forumet.

@pdx - vær snill og rydd opp i denne harangen med desperate personangrep.

Hva gjør du i tråden? Kos deg med aksjene du har troen på.

Ses 20.12.2018

Fint hvis Pablo kunne holdt seg borte fra tråden også. Tatt seg 3 mnd pause. Har varslet PDX om Pablo fler ganger, men tydeligvis får han holde på.

Pablo kan ingen ting om aksjen og har bestemt seg for å spre falske fakta. Hvis det er det tekinvestor vil ha isteden for bra diskusjoner kan de gjerne slette meg. Er bare å lese tråden oppover og det er bare Pablo som skaper en dritt debatt igjen og igjen.

Her er det mye fjas om dagen. Alle må skjerpe seg eller så stenger jeg tråden. Neste person som kommer med personangrep her får to ukers utestengelse fra forumet.

Når det eneste man gjør på forumet er å være aktiv i en eneste tråd og komme med grove personangrep, så synes jeg to uker er i underkant.

Personangrep er en ting, men hva med all den driten som kommer fra Pablo hele tiden? Leser dere admins trådene? Hvorfor er han her? Hva er hensikten med å ha debatt når han skriver KONKURS med engang. Har tagget deg flere ganger angående Pablo. Folk skriver til meg privat at han skriver tull på mange tråder. Så hvorfor er han her? Rart ingen kan bli utestengt for å konsekvent ødelegge diskusjoner hele tiden.

Han har ingen aksjer og kan ingen ting om aksjen heller.
Siste 24 innleggene har kommet etter Pablo slang seg på igjen med fake news. Samme jævla greia hver gang vi prøver å diskutere.

Det at folk er kritisk til aksjen du er så glad i er noe du må leve med på et aksjeforum.

Nå har de selv sagt at de har kapital ut 2018. Så får vi se hva som skjer.

Jeg skal prøve å besinne meg i tråden.
Ingen vet hvor haren hopper.

Men ble forbannet når man nærmest garanterer konkurs. Det kan få følger.

Så flagg innleggene og jeg tar meg av de. Jeg har slettet 15 innlegg fra Pablo og 23 fra deg. Burde jeg stenge dere begge ute synes du? Forumreglene gjelder alle, men jeg har troa på at folk kan holde seg til tema for tråden når de får en advarsel.

Det er så mange varsellamper som blinker rundt WR-ME at jeg har vurdert å stenge hele tråden, håper dog at ting går veien for aksjonærene.

hvorfor gidder du å blande deg borti noe du ikke er interesert i? fatter ikke…
det er sånne som deg som skaper negativ stemning her… la folk få holde på med sitt, uten at du må bry deg med noe du hverken vill eie, eller kommer til å eie

At du skriver det pdx er utrolig. Det er jo pga fake news at folk får den oppfatningen. Og at du vurderer å slette tråden er jo helt sjukt useriøst. Det er et børsnotert selskap som har hatt hard medfart pga tidligere management. Les tråden her da. Folk poster artikler og prøver å diskutere aksjen, men så kommer “KONKUUURS” eller noe annet fjas. Enten er Pablo en personlig venn av admins her ellers skjønner jeg ingen ting. Det er 100% ren sabotasje av en tråd. Hvis du kan blokke meg og han de neste 3 mnd gjør jeg det med glede, så andre folk her kan diskutere aksjen og ikke at det er en person som han som skal styre hele tråden.

Men skal flagge han videre, så får vi se om det hjelper. For jeg holder ikke kjeft når det er løgn som blir spredd i tråden.

Så lenge folk holder seg til tema og ikke klikker hver gang noen er uenige med de så går dette fint.

Pablo er ikke uenig. Han lyver og sprer info som ikke er sant. Det er stor forskjell på det og å være uenig. Dette er sikkert 3 gangen du kobles inn nå og alle 3 gangene er pga Pablo, så kanskje det er et mønster her.