Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

WR Entertainment (WR-ME) đŸ“œ

Hva stÄr det konkurs om 3 mÄneder?

Har jeg garantert eller spÄd? Hva gjÞr analytikere og meglere hver dag?

Du garanterer og det skal jeg fĂžlge opp.

ok, da stenger jeg pollen, gir et bilde over folks meninger og investeringer
 rart at 53% svarer at de aldri vill investere, da ting kan endre seg
 men men fÄr se om de svare det samme dersom det skulle hende noe i dette selskapet

1 Like

Hva tror du skjer nÄr et selskap er tom for penger?

Men - som sagt kan jo dere aksjonĂŠrer fortsette Ă„ finansiere gildet. God fornĂžyelse.

Kaizers garanterer hĂžyere kurs ved jul. Hvis ikke sponser han tapet. Ikke sant?

Ja jeg mener kursen er hĂžyere ved jul. Men du garanterer!

La oss legge saken dÞ, sÄ ser vi 20.12.2018.

Kurs nÄ: 21 Þre.

pop

5 Likes

Min sympati med wr-aksjonĂŠrer er herved borte.

Slike folk kan vi ikke ha pÄ forumet.

@pdx - vĂŠr snill og rydd opp i denne harangen med desperate personangrep.

Hva gjÞr du i trÄden? Kos deg med aksjene du har troen pÄ.

Ses 20.12.2018

1 Like

Fint hvis Pablo kunne holdt seg borte fra trÄden ogsÄ. Tatt seg 3 mnd pause. Har varslet PDX om Pablo fler ganger, men tydeligvis fÄr han holde pÄ.

Pablo kan ingen ting om aksjen og har bestemt seg for Ä spre falske fakta. Hvis det er det tekinvestor vil ha isteden for bra diskusjoner kan de gjerne slette meg. Er bare Ä lese trÄden oppover og det er bare Pablo som skaper en dritt debatt igjen og igjen.

Her er det mye fjas om dagen. Alle mÄ skjerpe seg eller sÄ stenger jeg trÄden. Neste person som kommer med personangrep her fÄr to ukers utestengelse fra forumet.

5 Likes

NÄr det eneste man gjÞr pÄ forumet er Ä vÊre aktiv i en eneste trÄd og komme med grove personangrep, sÄ synes jeg to uker er i underkant.

Personangrep er en ting, men hva med all den driten som kommer fra Pablo hele tiden? Leser dere admins trÄdene? Hvorfor er han her? Hva er hensikten med Ä ha debatt nÄr han skriver KONKURS med engang. Har tagget deg flere ganger angÄende Pablo. Folk skriver til meg privat at han skriver tull pÄ mange trÄder. SÄ hvorfor er han her? Rart ingen kan bli utestengt for Ä konsekvent Þdelegge diskusjoner hele tiden.

Han har ingen aksjer og kan ingen ting om aksjen heller.
Siste 24 innleggene har kommet etter Pablo slang seg pÄ igjen med fake news. Samme jÊvla greia hver gang vi prÞver Ä diskutere.

1 Like

Det at folk er kritisk til aksjen du er sÄ glad i er noe du mÄ leve med pÄ et aksjeforum.

NÄ har de selv sagt at de har kapital ut 2018. SÄ fÄr vi se hva som skjer.

Jeg skal prÞve Ä besinne meg i trÄden.
Ingen vet hvor haren hopper.

Men ble forbannet nÄr man nÊrmest garanterer konkurs. Det kan fÄ fÞlger.

SÄ flagg innleggene og jeg tar meg av de. Jeg har slettet 15 innlegg fra Pablo og 23 fra deg. Burde jeg stenge dere begge ute synes du? Forumreglene gjelder alle, men jeg har troa pÄ at folk kan holde seg til tema for trÄden nÄr de fÄr en advarsel.

Det er sÄ mange varsellamper som blinker rundt WR-ME at jeg har vurdert Ä stenge hele trÄden, hÄper dog at ting gÄr veien for aksjonÊrene.

3 Likes

hvorfor gidder du Ă„ blande deg borti noe du ikke er interesert i? fatter ikke

det er sÄnne som deg som skaper negativ stemning her
 la folk fÄ holde pÄ med sitt, uten at du mÄ bry deg med noe du hverken vill eie, eller kommer til Ä eie

At du skriver det pdx er utrolig. Det er jo pga fake news at folk fĂ„r den oppfatningen. Og at du vurderer Ă„ slette trĂ„den er jo helt sjukt useriĂžst. Det er et bĂžrsnotert selskap som har hatt hard medfart pga tidligere management. Les trĂ„den her da. Folk poster artikler og prĂžver Ă„ diskutere aksjen, men sĂ„ kommer “KONKUUURS” eller noe annet fjas. Enten er Pablo en personlig venn av admins her ellers skjĂžnner jeg ingen ting. Det er 100% ren sabotasje av en trĂ„d. Hvis du kan blokke meg og han de neste 3 mnd gjĂžr jeg det med glede, sĂ„ andre folk her kan diskutere aksjen og ikke at det er en person som han som skal styre hele trĂ„den.

Men skal flagge han videre, sÄ fÄr vi se om det hjelper. For jeg holder ikke kjeft nÄr det er lÞgn som blir spredd i trÄden.

1 Like

SÄ lenge folk holder seg til tema og ikke klikker hver gang noen er uenige med de sÄ gÄr dette fint.

1 Like

Pablo er ikke uenig. Han lyver og sprer info som ikke er sant. Det er stor forskjell pÄ det og Ä vÊre uenig. Dette er sikkert 3 gangen du kobles inn nÄ og alle 3 gangene er pga Pablo, sÄ kanskje det er et mÞnster her.