Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

WR Entertainment (WR-ME) 📽

stiller meg bak den ass…

3 Likes

Omtrent som @Kaizers mao?

ja blir sånn når man har 2 folk i hver sin ende av skalaen, blir som å få partiet rødt til å sammarbeide med demokratene hehe
så siden som i utgangspunktet er negativ blir trigget av rosa skyer og fjellsol, mens den posetive siden blir trigget av møkkadynger og drittlukt, sånn er det bare… hadde de to ytterpunktene holdt seg borte hadde det ikke blitt så mye tull i denne tråden tenker jeg da…

Vet det er vanskelig, men beste er å bare forsøke å ignorere. Pleier å gi seg av seg selv da. Don’t feed the trolls.

2 Likes

Ingen her har garantert noenting. I så fall må det være deg som skriver at kursen skal gå opp hver eneste dag.

Derimot har WR sagt at de har arbeidskapital til å drifte ut 2018.

Mønsteret er at du kommer med grove personangrep dersom noen er kritiske til WR Entertainment.

Hadde det ikke vært for deg hadde jeg aldri giddet å kommentere i denne tråden.

Jeg og @lindros har faktisk hatt noen noelunde oppegående diskusjoner rundt WR, på tross av at vi er HELT fundamentalt uenige i hvor selskapet skal.

Det er mulig, gjelder bare å trekke pusten en gang i blant.

5 Likes

jupp og de fleste klare nettop det, men den finnes et par som ikke klare å holde kjeft hehe artig at de ikke klarer å se selv at de er helt like, bare dypt uenig…
samma ulla

2 Likes

@lindros lurer på om vi burde sende en mail i fellesskap og be om en fremdriftsplan… alle vi herfra med aksjer

4 Likes

Ser frem til fler oppegående diskusjoner Evilfreud :+1::+1::+1:

2 Likes

Jeg ville definitivt gjort det. Helt legitimt å representere WR miljøet på TI.

Vi har gjort det med hell flere ganger mot andre selskaper. Hjelper alltid å være flere.

3 Likes

Supert om noen tar på seg å sende en slik mail :+1:

3 Likes

Gjerne en som er litt bedre til å ordlegge seg enn meg… ord som faan , sinnsykt, hælvete osv osv passer seg kanskje ikke hehe :crazy_face: who steps up?

@Evilfreud? Hehe :cowboy_hat_face:

1 Like

Jeg tenker dette ender med kroken på døren. Og Morgan Kane blir erklært død en gang for alle

Det er ikke meg imot, så lenge de lager noe annet

jeg er selv investor, så handler ikke om å være negativ eller spre dårlig nytt. men det har gått lang tid, intet skjer. I dokumentaren klager de over at Ryan Wiik lever bong i Hollywood, men kommer til Norske slitere når han trenger penger, nett det samme gjorde Tasmin i Mai da de atter vr tom i kassen. de har knapt til strøm og husleie, og lønnen de hadde er omtrent vekke. Så Moralen er vel…hvem yter uten lønn…Patric ser ut som å bruke mer tid på fotball og andre ting…jeg mister troen

1 Like

Vet vi noe om sykdommen/sykemeldingen til Tasmin?
Blir alltid skeptisk når toppledelsen “forsvinner”, uansett offisiell årsak

3 Likes

Det var vel svært få som viste noe om det føre idag

Tasmin må være tidenes CEO flopp? Uttalte følgende i januar 2016:
“Jeg tror vi har muligheten til å bli et milliardselskap i dollar, kanskje allerede etter ett år”…
Nå to og et halvt år senere omsetter de for tusenlapper…! Jommen sa jeg skiveBOM!

Burde jo vært børsmeldt i forbindelse med utsettelsen av halvårsrappporten, spesielt hvis det er det som er årsaken til utsettelsen

1 Like