Diskusjon TriggereNy! Porteføljer

WR Entertainment (WR-ME) 📽

wr-me
Investeringer: #<Tag:0x00007f47cfb2f0c0>

Stiller egentlig mer spørsmål ved de som gav henne tillit ved å først ansette henne, og så godkjenne en betydelig lønnsøkning, samtidig som selskapet hadde en omsetning nær null.

Absolutt enig! Hvilken bakgrunn har hun liksom…
Milliardomsetning i DOLLAR faktisk… er jo urkomisk hadde det ikke vært så tragisk for deres aksjonærer…

Dette sier ledelsen:

Bra du er investor og helt enig at dette går i sirup. Men det jobbes!

Tok meg sammen og sendte en mail på vegne av oss. Så får vi se om vi får et svar eller ikke

Jævli bra! :clap: kan du posta det du skreiv samt det du får i svar, når du får svar? :blush:

Skal fikse noe når jeg fårtilbake pcn , høvdingen bruker den nå

laget en privat tråd…

Hvor?

funfact

WR er publisher og Amazon digital services er selger. Som betyr at de har valgt en løsning som er tilgjengelig for alle. Dvs du meg og alle her inne kan gi ut bøker via Amazon til Kindle. Skal ha for kule cover da. Amazon tar 30% cut forsåvidt.

De selger via google play og kobo også…

Og forøvrig: https://help.streetlib.com/hc/en-us/articles/115001688025-Wholesale-pricing-Google-Play-Amazon-Kindle-Store-and-Kobo-Books

Patrik Strøm er hos Sony.,

Bra dag, bra folk og spennende prosjekter vekker appetitten for å få ting til å snu rundt :+1: #StolPåMageFølelsen og se fremover!

Kilde: Twitter

Søk på: Sony Pictures Studios på Facebook

Kontoen er snart tømt, CEO er sykemeldt. Magefølelsen sier vel at skifteretten ikke er fryktelig langt unna.

Den er grei. Ikke min magefølelse, men Patrik sin.

Godt å se fremdrift selv om CEO er sykmeldt.

Ser ut som de møter Sony sammen med et par produsenter. Interessant nok det.

Sean Mikael Butler jobber i noe som heter Bohemia Group.

Mange “små” produsenter i Hollywood har development deals med studioene. Dersom WRE knytter seg til en produsent med en slik avtale, er veien ganske mye kortere for å starte utviklingen av en TV-serie som igjen kan selges (gjerne opsjon) til TV eller streaming-selskapene. I så fall kan utviklingen finansieres av kjøper (studio, Netflix etc).

Ingen deal er identisk i Hollywood, så det er ingen “fasit”,… MEN det er utelukkende positivt at Patrick snakker med produsenter med tilgang til utviklingspenger.

http://widerelease.com/movies/shuttlecock/

Tipper dette vil bli WR sin første film/ serie.

Kanskje det? Nå har de prøvd å selge inn Morgan Kane i mange år uten hell, så bli sikkert lettere å begynne med et annet prosjekt. Virker som et betydelig mindre kapitalkrevende prosjekt også.

Patrick står listet som produsent og writer på IMdb, så dette virker som å være hans original ide. Ser writeguyjp (Jamie Parker) er manusforfatter og Sean Butler er manager, så kan være det er noe som skjer rundt Shuttlecock prosjektet. Tiden vil vise. Happy uansett så lenge det skjer ting her og gjerne med fler prosjekter.

Greit å huske at IMDB er en wiki side. hvor VELDIG mange kan legge inn hva de vil.