Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

WR Entertainment (WR-ME) đŸ“œ

Stiller egentlig mer spÞrsmÄl ved de som gav henne tillit ved Ä fÞrst ansette henne, og sÄ godkjenne en betydelig lÞnnsÞkning, samtidig som selskapet hadde en omsetning nÊr null.

2 Likes

Absolutt enig! Hvilken bakgrunn har hun liksom

Milliardomsetning i DOLLAR faktisk
 er jo urkomisk hadde det ikke vÊrt sÄ tragisk for deres aksjonÊrer


Dette sier ledelsen:

Bra du er investor og helt enig at dette gÄr i sirup. Men det jobbes!

Tok meg sammen og sendte en mail pÄ vegne av oss. SÄ fÄr vi se om vi fÄr et svar eller ikke

3 Likes

JÊvli bra! :clap: kan du posta det du skreiv samt det du fÄr i svar, nÄr du fÄr svar? :blush:

Skal fikse noe nÄr jeg fÄrtilbake pcn , hÞvdingen bruker den nÄ

2 Likes

laget en privat trÄd


Hvor?

funfact

WR er publisher og Amazon digital services er selger. Som betyr at de har valgt en lÞsning som er tilgjengelig for alle. Dvs du meg og alle her inne kan gi ut bÞker via Amazon til Kindle. Skal ha for kule cover da. Amazon tar 30% cut forsÄvidt.

De selger via google play og kobo ogsÄ 

Og forĂžvrig: https://help.streetlib.com/hc/en-us/articles/115001688025-Wholesale-pricing-Google-Play-Amazon-Kindle-Store-and-Kobo-Books

Patrik StrĂžm er hos Sony.,

Bra dag, bra folk og spennende prosjekter vekker appetitten for Ä fÄ ting til Ä snu rundt :+1: #StolPÄMageFÞlelsen og se fremover!

Kilde: Twitter

SÞk pÄ: Sony Pictures Studios pÄ Facebook

3 Likes

Kontoen er snart tĂžmt, CEO er sykemeldt. MagefĂžlelsen sier vel at skifteretten ikke er fryktelig langt unna.

2 Likes

Den er grei. Ikke min magefĂžlelse, men Patrik sin.

Godt Ă„ se fremdrift selv om CEO er sykmeldt.

2 Likes

Ser ut som de mĂžter Sony sammen med et par produsenter. Interessant nok det.

Sean Mikael Butler jobber i noe som heter Bohemia Group.

3 Likes

Mange “smĂ„â€ produsenter i Hollywood har development deals med studioene. Dersom WRE knytter seg til en produsent med en slik avtale, er veien ganske mye kortere for Ă„ starte utviklingen av en TV-serie som igjen kan selges (gjerne opsjon) til TV eller streaming-selskapene. I sĂ„ fall kan utviklingen finansieres av kjĂžper (studio, Netflix etc).

Ingen deal er identisk i Hollywood, sĂ„ det er ingen “fasit”,
 MEN det er utelukkende positivt at Patrick snakker med produsenter med tilgang til utviklingspenger.

4 Likes

http://widerelease.com/movies/shuttlecock/

Tipper dette vil bli WR sin fĂžrste film/ serie.

Kanskje det? NÄ har de prÞvd Ä selge inn Morgan Kane i mange Är uten hell, sÄ bli sikkert lettere Ä begynne med et annet prosjekt. Virker som et betydelig mindre kapitalkrevende prosjekt ogsÄ.

Patrick stÄr listet som produsent og writer pÄ IMdb, sÄ dette virker som Ä vÊre hans original ide. Ser writeguyjp (Jamie Parker) er manusforfatter og Sean Butler er manager, sÄ kan vÊre det er noe som skjer rundt Shuttlecock prosjektet. Tiden vil vise. Happy uansett sÄ lenge det skjer ting her og gjerne med fler prosjekter.

2 Likes

Greit Ă„ huske at IMDB er en wiki side. hvor VELDIG mange kan legge inn hva de vil.