Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

WR Entertainment (WR-ME) 📽

Big risk = stor risiko.

Dine lyster kan du holde for deg selv,

ikke bra…

Recent Insider Transactions
Announced Type Name Entity Start End Shares Max Price (NOK) Value (NOK)
22. Aug 18 Sell Christoffer Lunde Individual 16. Aug 18 21. Aug 18 -103,248 NOK0.25 NOK-26,225.19
21. Aug 18 Sell Christoffer Lunde Individual 16. Aug 18 20. Aug 18 -72,123 NOK0.26 NOK-18,751.79

kilde.

Gammel news!

Rt 22 øre!

vel,det har ikke skjedd så mye på kjøpssiden,til tross for alle disse Tvittermeldningene fra Patrick med sine “kjendis”-selfies som han har lagt ut den siste tiden.

Noen har vært desperate etter å tape penger i dag.

Nå må styret få fingen ut!

Må ikke være så utålmodig.

Haster det så mye med å komme seg til skifteretten da?

4 Likes

heth
I dag kl 12:25 

Der vil komme nyheter etter hvert. Hva som vil skje er klart usikkert… Men jeg tror styret er i ferd med å ta stilling til ett forslag, som etter hvert kan bli en realitet. De har penger til drift ut Q1 2019, så at de må hente penger blir naturlig. Emisjon er nok ett ord her? hvorvidt det er eneste løsning for å hente penger vet jeg ikke. Jeg tror å flytte det hele til Norge ville være lurt. Norske investorer, og dermed Norske skuespillere, og lettere få nye tunge investorer som vil satse her. Men dette er bare en tanke. Hente penger i Norge, og drive på andre siden av kloden har vel vist seg være lite fruktbart. Dette er en billig aksje, og noen lodd her tror jeg vil svare seg godt til slutt. Tasmin er stilltiende sykemeldt, jeg konkluderer med at hun er sluttet. Men det er min tanke, og kan være uriktig. Men folk tror på mye annet de ikke vet stemmer, så jeg tror dermed at hun er ute. Maja Wiik er jo ett artig innslag, men de burde jo valgt en med ett annet etternavn da…hehe. Men tror hun kan vise noen gode sider på sikt. men jeg venter spent på at hun viser hvem hun er, og hva hun duger til. Patrick står på for alt det er verdt for at både han, hans venner, og alle han har sådd troen på selskapet til, skal få igjen for ventetiden. Jeg tror han klarer presentere en ny og god plan for styret, så får vi se hva styret velger foreta seg. Det som er synd og skam er at alle i styret leker stilleleken. Jeg tror nyheter vil komme denne måneden, eller første uke i desember. Da vil nok det ikke lenger være mulig handle for dagens kurser.

O store heth

Må vel rekke bussavgangen.

1 Like

sykemeldt,-hvorfor da,dama har alldri sett friskere ut!??

Tasmin er stilltiende sykemeldt, jeg konkluderer med at hun er sluttet. Men det er min tanke, og kan være uriktig. Men folk tror på mye annet de ikke vet stemmer, så jeg tror dermed at hun er ute.

Jeg tror du har helt rett.

Den største oppsiden (edit: ENESTE) jeg ser for WR Entertainment er om noen kjøper skallet av selskapet og konverterer det til et annet selskap.

1 Like

Kan jo ve at ho har «boller i ovnen» :stuck_out_tongue_closed_eyes:?

Ryan Wiik jr. kanskje?

1 Like

https://www.oslobors.no/markedsaktivitet/#/details/WRE-ME.MERK/overview

Kjøpere dukker opp

10handler omsatt for 95k. Her er det mye kjøpere ass

Forholdstall bud/tilbud: 6.09

Akkumulert ordrebok for WRE-ME på Merkur
Kjøperdybde

3 36 500 0.18 0.21 38 592 3
2 160 000 0.17 0.22 198 000 1
1 14 533 0.16 0.24 23 636 1
1 1 307 189 0.15
1 66 490 0.13
8 1 584 712 Totalt Totalt 260 228 5

Vis ordrebokdetaljer

Forholdstall bud/tilbud: 6.09

Omsatt aksjer for… 3150kr…

Med andre ord, de fleste her inne kommer til å bruke mer penger på byen enn det er omsatt WR aksjer for idag!