Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

WR Entertainment (WR-ME) 📽

Ja men noe er pågang tror jeg.
Kjøp deg inn Evilfreud, så kan du snart bruke kr. 10.000 på byen.

God helg!

Skal heller delta i nødemmisjonen.

http://inspirery.com/ryan-wilk/

For noe vås. Dummeste artikkelen jeg har lest. Må være kjøpt og betalt artikkel. Han fortsetter i samme stil som før med løgner ser jeg. Sier han tok en $4 mill investering og bygde det til et $100 mill selskap :face_vomiting: Han fyren der har INGEN skrupler.

1 Like

Jeg snakket med Patrick i går på telefonen og fikk høre at han har lagt frem en ny plan for styret som er under vurdering. En utvidet strategi med fler prosjekter han har og en egen talent management divisjon. ( Nå skjønner jeg mer rundt Sean Butler ). Jeg skal ikke hause noe her på tråden, for han fortalte mye mer, men jeg må si jeg ble veldig positivt overrasket.
Alle selskaper har mange prosjekter i utvikling til en hver tid og fra hva jeg hørte fra Patrick skjønner han hva som må til og det var mye spennede prosjekter. Spurte også om Morgan Kane. Patrick sa at de vil jobbe aktivt med å pitche fler prosjekter, men alt handler om timing.

2 Likes

Det gjorde han jo. WR Entertainment var verdsatt til godt over en milliard ved børsnotering.

1 Like

Og hvordan skal de finansiere denne nye strategien?

kjennskap betyr ikke redusert risiko!

Du er fin Wiik støttepiller som vanlig du :wink:

Hvis du mener å liste et selskap som var så og si konkurs og så selge noen tusen aksjer til 15 kr første børsdag som faller til 3 kr dagen etter så har du rett. Å claime suksess i etterkant som han svindleren gjør i den artikkelen er patetisk og løgn når det i dag fortsatt sitter aksjonærer som ikke har sett noen ting produsert. Kjenner jeg blir varm i toppen av å lese det. For et fantastisk råttent menneske Wiik er.

2 Likes

Jeg har kalt WR et luftslott fra første stund jeg. Men det er teknisk sett riktig at WR var verdt 100 millioner dollar, så han lyger ikke.

Det må jo selvfølgelig hentes mere penger, det er jo helt sikkert. Spørsmålet blir jo til hvilken kurs… opp eller ned, er ikke synsk, men dersom noen vurderer inngang,er mine udmiddelbare tanker at på dette nivået er det ikke så viktig å treffe bunnen. En annen ting er om de klarer å hente det de trenger ved en eventuell emisjon

Det er det da heller ingen som har påstått?

Lykkes de med plan! Deltar jeg gjerne i emisjon på feks. 50 øre!!

Ja fordi alle emisjoner pleier å bli satt over markedspris :joy:

1 Like

Denne akademiske studien fra 2015 er et velrettet angrep på påstanden om at kun 20 prosent av Hollywoods filmproduksjon går i pluss. Faktisk kommer studiens forfatter - medieforsker Sergio Sparviero - frem til en nesten helt motsatt virkelighet enn hva studioene vil ha offentligheten til å tro.

De av Tekinvestors forumdeltagere som husker videoen undertegnede postet med den prominente Hollywood-advokaten Schuyler “Sky” Moore - hvor den nevnte oppfatning ble styrket - anbefales på det sterkeste å lese denne studiens innledning og konklusjon for en minst mulig misvisende - og mest mulig informert - forståelse av temaet.

Selve studiens metode er vel mer for spesielt interesserte, men legg spesielt merke til at den baserer seg på tall så langt tilbake som 2007 - det seneste tilfelle hvor inntektsdata angående de store Hollywood-studioenes såkalte “sekundære” medieplattformer faktisk ble offentligjort. Kinodistribusjonen på sin side er i dag til sammenligning “ofte et ledende tapsprosjekt hovedsaklig designet for å skape oppmerksomhet”, ifølge en annen av Sparvieros studier(The Business Strategy of Hollywood`s Most Powerful Distributors; an Empirical Analysis, 2013).

Beviselig er det dette sistnevnte faktum som gir basis for den gjentatte siterte 20/80-teorien.

Studien svarer deretter på hvilke bransjemessige og politiske konsekvenser en slik utbredt og feilaktig oppfatning av Hollywood-studioenes økonomiske premisser fører med seg, bla hva det har å si for deres styrkeforhold til industriens mange uavhengige produksjonsselskaper.

Lykkes plan er vi ikke på dagens kurs lenge!

Akademikeren Sergio Sparviero og forfatteren og Hollywood-insideren Edward Jay Epstein virker å være de mest prominente aktørene mtp å grundig belyse de økonomiske og strategiske realitetene bak Hollywoods filmindustri, og i denne bokanmeldelsen ser Sergio Sparviero nærmere på Epsteins 2011-utgivelse “The Hollywood Economist: The Hidden Financial Reality Behind the Movies”.

Med tanke på begges betraktelige kunnskaper om temaet så er det ikke overraskende at denne anmeldelsen viser seg å være en liten skattekiste av god informasjon.

Jeg tror WR skal raskt mot 30-40 øre nå.
På lengre sikt er jeg sikker på at vi passerer 1 kr PR. Aksje!

På grunn av reverse-split da eller?

1 Like

Hva skal drive aksjen til 30-40øre? De er tomme for penger.

1 Like