Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

WR Entertainment (WR-ME) đŸ“œ

Jeg tror det er viktigere Ä se pÄ mulighetene og sette ett stort kryss over WR 1.0 og heller hÄpe pÄ og stÞtte oppunder WR 2.0 enn Ä tenke pÄ kurs akkurat nÄ :smile:

Da gÄr man inn i emisjonen om man skal stÞtte opp.
Kommer til Ä bli en solid utvanning om de kjÞrer en emisjon., alternativt sÄ gÄr de konkurs.

Galskap Ä sitte pÄ aksjer i WR.
FĂžler jĂŠvlig med de som har som har solide tap her pga han tullingen

1 Like

hvor solid utvanning kommer vel an pÄ behovet og emisjons kursen.
kan for bli stor utvanning ja,men dette blir bare spekulasjoner

for alt vi vet skroter styret hele greia


Like greit spĂžr du meg, ser ikke hvordan noen skal snu dette selskapet til noe positivt.

det har blitt postet mange gode innlegg av @Dusty om hvordan hollywood fungerer, les de.
her er ogsÄ et par navn Ä google :

Sean M. Butler
Stephen Curry

les :

poenget her er at man vil ha til en hver tid mange prosjekter i lufta til enhver tid, der det ikke nĂždvendigvis er snakk om Ă„ produsere alle selv.

Som jeg sa til Patrick: jeg driter i om WR produserer MK eller barnetv, jeg investerte i ett produksjons selskap , ikke i ett MK selskap, og det er vel det Patricks plan ogsÄ gÄr ut pÄ: mange prosjekter( noe han\de har) . og et annet stikkord : Management

Selv om Wiik idag er ute av selskapet ,har selskapet fremdeles styrt etter hans visjon om hvordan selskapet skal vÊre, det er vel pÄtide , spÞr du meg Ä skrinlegge de visjonene, og tenke nytt, ellers blir det vel fort 10 Är til med pengebruk pÄ venting( og det gidder ikke jeg vÊrtfall)

Da er det bare Ä hÄpe pÄ at styret tar dette innover seg, og tar seg en tur til lille Norge for Ä lodde stemningen


3 Likes

Spennende tider fremover! I dag tror jeg 22 Ăžre blir tatt ut.

PĂ„ grunn av hva?

Du har sagt det samme 1000 ganger siden iallfall kurs 35 Þre. De som hadde hÞrt pÄ deg hadde tapt 50% av innsatsen sin.

Man har aldri tap fĂžr man selger!
GjĂžr hva du vil!

Joda, du taper nÄr de gÄr konkurs.

Her blir det i disse dager levert en helt ny strategi som styret skal ta stilling til. Men nĂ„ er det nok sĂ„ mange av aksjonĂŠrer som stĂžtter seg til denne planen slik at den gĂ„r igjennom. Husk Wr er fĂžr og etter wiik. Etter Wiik er det enda ikke gĂ„tt ett Ă„r. NĂ„ kommer flere ny prosjekter, flere ben Ă„ stĂ„ pÄ jeg tror dette blir suksess. GĂ„r litt tid enda. Jeg skal ikke si hva andre mĂ„ gjĂžre, men jeg skal ikke stĂ„ Ă„ fjerne dogg fra ruten og kikke inn pĂ„ de som tjente mye penger her. Ikke ta med perioden med Wiik. Den teller ikke for meg, Patric har gjort en formidabel jobb her.

O store heth

fortell,hva er de punktene han har gjordt?

Snodig pÄstand. WR ble vel etablert eksplisitt med det formÄl Ä produsere en film basert pÄ Morgan Kane?

Kan du liste opp hvilken jobb han har gjort og hva som gjĂžr denne jobben formidabel?

For jeg tror ikke det Ä ha lunsj med kamerater og poste dette pÄ twitter kvalifiserer som jobb.

Nei, WR ble etablert i 2009 for Ă„ utvikle flere prosjekter. Rettigheter til MK (potensielt flere filmer, tv, spill, ebĂžker etc) ble anskaffet i 2011.

1 Like

Det har blitt fortalt sÄ mange lÞgner oppgjennom tidene om dette selskapet, at det er vanskelig Ä skille fiction fra virklighet, forstÄr deg godt, et tips er Ä sette seg inn i saker selv, og ikke bare repetere hva andre :parrot: sprer :slight_smile:

The table of power . . .

Toppledere i Universal, Sony Pictures, Paramount, 20th Century Fox, Disney og Lionsgate i samtale med bransjebladet The Hollywood Reporter i 2015.

Universal satte ny rekord dette Äret med 5.7 milliarder i globale brutto kinoinntekter. Disney overgikk imidlertid dette de neste to Ärene, bla ved Ä bryte 7 milliarder-grensen(men sÄ var det dette her med brutto vs netto,da).

Alle her dĂ„ner selvfĂžlgelig for Disneys forretningsmodell, og ellers handler alt om kinomarkedet, vel og merke - om “opening weekend”, den marginale forskjellen mellom flopp og suksess, og om hvordan man skal fĂ„ publikum tilbake i kinosetene.

Styreformann i Lionsgate, Rob Friedman, sier interessant nok fĂžlgende i den forbindelse:

The good news about a movie like Star Wars is that it invigerates audiences to go back to the movies[
] because our business is one of decline, not one of increase. So you know, we calibrate the decline weekend to weekend.

Ta det med en generĂžs klype salt, da ingen nevner et ord om “ancillary markets” og lisensiering , omrĂ„der der de store Hollywood-studioene i dag tjener de stĂžrste pengene, inntekter som studioene ogsĂ„ beholder mesteparten av selv.

1 Like

Godt WR er pÄ vei til Ä bli et studio da:)

Hvor leser du dette?

SÄvidt meg bekjent er de pÄ vei til skifteretten og pr nÄ har de vel heller ingen faktisk ledelse.

Du tar feil! Alle er med ogsÄ Khan!

Hun er sykemeldt, og ser man pÄ sosiale medier virker det ikke Ä vÊre WR hun bruker tid pÄ.