Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

WR Entertainment (WR-ME) 📽

Nok en fiction fact? Har du en link, brev eller noe som helst å henvise til?

Tror du tar gleden litt på forskudd, ingenting er meldt aksjonærene

Du mener at de har penger til videre drift?

Og når man er tom for penger så er det skifteretten neste?

Påstår ingen ting jeg , det er det du og @Kaizers som tar seg av. Det bare virker underlig for meg, at en oppegående person som deg , skriver påstander uten hold

Det er sant, Det kan jo være at det kommer noen aksjonærer å trør til med nødpenger. Men for å være helt ærlig. Når man ser hva som er produsert eller ikke produsert ser jeg den muligheten som liten.

Men det er vel lov å håpe.

Jeg har ikke peiling. Men som du skriver lengre opp har ledelsen flere spennende planer rundt selskapet.
Dette kommer nok når styret til å behandle.
Så får vi se.
Det må nok hentes penger. Men jeg tror det blir gjort på høyere kurs enn 22 øre.

1 Like

Ja ikke sant? Forstår at meldinger som nå tar vi ut 1 kr og 50 øre i morgen kan være frustrerende, føler det samme , prøver bare å ignorere. Så @Kaizers, skulle virkelig ønske at du ga deg med de usaklige spådommene, det skaper bare masse usaklig tull i tråden. Spesielt når baje koret ikke klarer å svelge kameler

2 Likes

Den er grei!

:handshake::pray:

2 Likes

Vi nærmer oss motstand på 27 øre. Teknisk. Brudd på 27 hadde vært topp.

Rt 26 øre.

Ikke hver dag man ser at noen selger aksjer for 4.000 kr og reduserer verdien på et børsnotert selskap med 24% i samme slengen. :face_with_raised_eyebrow:

1 Like

Noen som er på kjempekjøpern på 0,15.

Er det Blystad som skal ha skallet sitt?

stephenfollows.com/how-movies-make-money-hollywood-blockbusters/

stephenfollows.com/how-many-movie-producers-per-film/

stephenfollows.com/interview-with-iain-smith-britains-hollywood-producer

stephenfollows.com/film-financing-come/

stephenfollows.com/film-business-investment/

stephenfollows.com/much-tom-cruise-paid/

stephenfollows.com/how-film-professionals-pick-projects/

stephenfollows.com/films-make-money-pt2-30m-100m-movies/

stephenfollows.com/how-a-cinemas-box-office-income-is-distributed/

Briten Stephen Follows er involvert på en rekke områder innenfor filmindustrien, blant annet som en etablert data researcher.

Hans nettside “Stephen Follows: Film Data And Education” er et funn når det gjelder å gjøre hver eneste sektor av filmindustrien - den europeiske og Hollywood - mer forståelig for oss utenforstående.

Follows beskriver selv sin undervisningsmetode i en blogg fra Juni, 2018:

Almost all of my work follows the same pattern: I take a simple question, build up a dataset, analyse it and then explain my findings with a whole host of charts and graphs. This format allows me to tackle most of the questions I get from my readers.

Superlativene tilegnet hans formidlingsevne har da heller ikke latt vente på seg, og Follows holder i tillegg en opplysende dialog med leserne i nettsidens kommentarfelter.

Legg merke til at Follows - som en følge av at han jobber innen industrien - har tilgang til innsidemateriale, data han benytter seg av ved siden av de offisielle - og ofte feilaktige - tallene:

The reason I am being a bit cagey about exactly where the data is from is partly to protect sources/friends, but also to avoid inviting lawsuits. The purpose of this site is educational, and my sole intention is to help explain how our industry works.
In the past, I have been contacted by lawyers for various companies, trying to prevent the sharing of key data points relating to their business. So far, I have managed to avoid lawsuits and also to avoid having to take any articles down, but if I were to offer the full figures as a download(or details on how to do the same piecing together I have) then I suspect I would get the wrong kind of attention.

Follows har så langt publisert over 250 artikler, og undertegnede velger å henlede oppmerksomheten mot noen av dem ved å poste dem her. Men for all del - sjekk gjerne ut flere av denne mannens varierte produksjon.

2 Likes

https://stephenfollows.com/hollywood-movies-make-a-profit

1 Like

stephenfollows.com/the-economics-of-netflix

1 Like

nå må du ikke fullstendig drukne deg i falske forhåpninger da…

He, he …

Takk, Pleximus83; en nyttig påminnelse på alle områder her i livet, ikke bare på Tekinvestors forumsider.

Du kan si Morgan Kanes forbannelse har blitt min egen:

Kane var alltid oppsatt på å gi en mann en sjanse.

Selv om resultatet vitterlig var gitt på forhånd.

Hver gang.

1 Like

av ren nysgjerrighet spør jeg deg,hva annet er det du har i portefølgen din?

:face_with_monocle:?

Med all respekt, pleximus83; jeg tror å svare på det spørsmålet hadde blitt svært kjedsommelig for dette forumet.

La oss isteden krysse fingrene for at WR Entertainment kommer med noen gode nyheter snart.

3 Likes

Kommer nok news veldig snart.

Ja, utrolig spennende tider i WR nå