Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

WR Entertainment (WR-ME) 📽

nå DETTE er imponerende!

:rofl:

520 aksjer omsatt - 36,84% opp. Only in WR Entertainment :joy:

ja, er litt låst nå ser det ut til… var vel sånn forrige uke også.
Jeg har heller ikke kjøpt mer i det siste, avventer hva styret foretar seg med tanke på et forslag/plan fra Patrick .
Litt frustrerende at de ikke har sluppet noen form for oppdateringer om veien videre etter at de bel ferdig med Wiik .
Patricks plan ser jeg på som en gamechanger, og vil vel bli i hovedsak avgjørende om jeg blir,eller satser de smulene som blir igjen et annet sted

2 Likes

…åh?

når ble planen formelt?

bla tilbake 14 dager og les , jeg vet ikke i detalj hva som konkret foreligger, kun i grove trekk… du klarer sikkert å finne de dersom du leter blant alle “morsomhetene”

Tall er vanskelig å forstå:
Fasit: 2000 aksjer omsatt og kr. 520.

Mye bedre…

Ble for høye tall for meg. Ble svimmel :joy:

Now is the winter of our discontent
Made glorious summer by this sun of . . . ?

Shakespeare og TV-serien Game of Thrones tilsatt som passende krydder i en artikkel om fremtidens film-og medialandskap. Fra november, 2018.

Siste innlegg i min søken etter å forstå hvordan Hollywood tjener penger.

3 Likes

@Kaizers hva skjer i WR neste uke?

:zipper_mouth_face:

Patrik kommer til ozlo! For å dele “gode nyheter” og sikkert starte ny fundraising!. Så har han med seg en eller annen hotshot som skal legitimere casen hans!

Spennende tider!

hehe tror det har blitt postet ganske mye om han tidligere i tråden, så det er vel ikke helt det som er greia :wink: du burde lese noen av de innleggene , og med det mener jeg altså teksten, ikke bare å se på bildene :pleading_face:

1 Like

Jeg fikk bare en oppsummering fra en bekjent.

https://twitter.com/SeanMikael

han der prøver iallefall å fremstå som en hotshot, og det er sikkert det han blir solgt inn som. Men bra noe skjer, selv om de nok gjør dette for å hente mer penger.

ok forstår at det å lese kan være vanskelig for noen, så jeg skal ikke tulle med det, men det finnes spesialister der ute som sikker kan hjelpe med problemet, eller spør en venn om han\hun kan lese for deg :heart:

Noen som har solgt? Hvem solgte 1 million på 15 øre? Fikk vedkommende panikk?

Ja, og det innlegget følte du var med å løfte kvaliteten på forumet?

Må si jeg lurer mer på hva slags karakterer som kjøper nå…

Men når det er sagt så kan det jo høres ut som det skjer noe for en gang skyld i WR, det er jo litt spennende :slight_smile:

1 Like

mente det godt av hele mitt :heart:
Er gla i deg vuttu, selv om vi er uenig om ting :slightly_smiling_face: