Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

WR Entertainment (WR-ME) 📽

Kan Shuttlecock blir den nye ( DodgeBall: A True Underdog Story) :slight_smile:

som sagt kan bli noe i den retningen

Badminton er verdens 4 største idrett målt i antall spillere.

Joda. Alle har vel et badmintonsett liggende i garasjen/boden.

Vet ikke om jeg vil kalle meg en “badmintonspiller” av den grunn.

I ASIA er dette stort.

@Kaizers ikke kast bort tid på han her, han prøver bare å få et kulhetsstempel for å kompansere for noe han ikke har, eller har for lite av…
lost case, bedre å bruke tiden din på noe mer fornuftig
all informasjon om sport ligger ute på internett, så han er ikke akkurat intereseert i å finne ut, kun i å slenge litt med leppa

Vil gjerne se en link som forteller at badminton er verdens 4. største idrett målt i antall spillere.

Ikke at det har så mye å si for filmen.

http://www.letmegooglethat.com/?q=badmington+popularity

Skal jeg undersøke påstandene hans?

Om det er andre, fjerde eller tjuefemte har vel ikke så mye å si? https://www.pledgesports.org/2017/06/top-10-most-popular-sports-in-the-world-by-participation/

3 Likes

2. Badminton

It may come as a surprise to some people that badminton is among the world’s most popular sports. However, it is extremely popular and played regularly by an estimated 220 million people around the world. It is particularly popular in Asia, with many of the best players ever to grace the game hailing from the continent

det var vel dette som var poenget i utgangspunktet, ikke hvilken sport som er størst

1 Like

Kan lett finne 10 linker som ikke engang har badminton på lista over populære idretter.

Folk får tenke sjøl om de noengang har sett en badmintonkamp.

Men, det har fuck all å si for denne filmen. Folk går ikke og ser en film fordi de har et element av en eller annen idrettsgren i seg.

Nei, de ser en film fordi de vil bli underholdt, uansett om karakterene driver med kanonball, hesteveddeløp, rugby, baseball eller tennis. Eller om de ikke driver med sport i det hele tatt.

Satt litt på spissen, så handler jo EGENTLIG ikke Løvenes Konge om noen dyr i Afrika. Det er jo en klassisk Shakespeare-historie (Hamlet) som treffer oss uansett om den er satt til savannen eller et slott i Danmark.

5 Likes

Nemlig.

De som følger Sean og Patrick på insta , burde sjekke stories :sunglasses:

1 Like

Noe spennende! ?

Det får du avgjøre selv :stuck_out_tongue:

Elsker hvordan WR-aksjonærene deler info.

“Spennende nyheter!!!”
“Hva da?”
“Opprett en instagram-profil, følg Patrick Strøm og sjekk ut!”

3 Likes

Det er litt sånn når man skal koke suppe på en spiker. Man må gjøre det litt ekslusivt og kult, samtidig som det er såpass skjult at de kritiske massene ikke oppdager det.

Men nå putter jeg faktisk WR tråden på demp. Lukter ny scam, friske penger skal lures inn til et prosjekt som aldri kommer imål. Om folk enda ikke har skjønt det så tror jeg aldri de vil skjønne det. Så lykke til med “investeringen”.

2 Likes