Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

WR Entertainment (WR-ME) đŸ“œ

Jo takk :no_mouth:

NĂ„ begynner folk Ă„ bli lei.

Disse nyhetene bÞr snart komme om det skal vÊre hÄp.

Enig i det. Synes prosessen har vĂŠrt merkelig.

Hva har Khan gjort siden hun sa:

Snart har det gÄtt 8 mÄneder nÄ!

Fint lite. Nesten mishandling av Morgan KanebÞkene at WR skal sitte Ä ruge pÄ rettighetene Är etter Är uten Ä gjÞre noe.

Du har jo selv sagt at hun jobber og stÄr pÄ for WR sÄ det mÄ nesten du fortelle.

det er jo her Patricks modell kommer inn, styret har vel ingen andre planer enn Ä vente pÄ Mark Huffam til Morgan Kane,som er meg bekjent, og hvor lang tid det tar vet jo ingen.Mark Huffam er en mann med mange jern i ilden, og han prioriterer vel som alle andre

Patricks plan om Ä begynne Ä selge\utvikle flere prosjeter\management har jeg klokke tro pÄ, men alt faller pÄ penger , og om styret Þnsker dette
 i sÄfall mÄ det hentes mye penger og det er vel pÄ dette punktet skoen klemmer, for det store spÞrsmÄlet er vel om de klarer Ä hente nok kapital
 jeg satt Ä lekte litt med kalkulatoren idag, og fikk et svar pÄ det,som jeg mener er riktig, sÄ fÄr vi bare se

mitt svar: klarer de Ä hente nok kapital: tja ,man er isÄfall avhengig av at noen andre enn Blystad og Kjos gÄr inn med en god del penger, eller at de to ender opp med Ä eie nesten hele selskapet selv.
har jeg tro pÄ at Mark Huffam er snart klar til Ä produsere Morgan Kane? : nei, her er det en lang prosess med finansiering og dessuten er listen hans over prosjekter ganske full pÄ imdb.
Har jeg tro pÄ at Patricks strategi hadde lykkes? : ja, uten tvil, men sÄ var det penga da
 gjeld i selskapet,og et behov for ganske stor kapital gjÞr at jeg er litt reservert i forhold til om de klarer Ä hente de summene
 planen :ja kapitalen: tja
Styret i WR: dersom mitt inntrykk av at de ikke har andre planer enn Ä vente, er min oppfattning at det er ganske sÄ tafatt
 fÄr hÄpe for alles del at de bretter opp ermene Ä begynner Ä gjÞre seg fortjent til lÞnna

Lykke til alle sammen :wink:

edit: Produksjon av Shuttlecock kan snu alt pÄ hodet, sÄ det kan bli spennende

4 Likes

Man mÄ ikke gi opp og man har ikke tapt eller vunnet noe fÞr man realiserer salg.

Men jeg mÄ fÄ beklage at jeg har vÊrt vel optimistisk her og at WR mÄ rettet opp en del fÞr vi evt. FÄr oppgang mot kurser jeg tidligere hÄpet pÄ.

2 Likes

OK
 helt érlig; hvem av dere har hacket kontoen til Kaizers?

2 Likes

Ser noen har handlet aksjer fÄr over 800.000kr sÄ langt i dag, er det noen insidere som kjÞper seg opp? 5,3 millioner aksjer omsatt!

Er det game over no?

Nei det tror jeg ikke.
Men de mÄ finne ut beste mÄte Ä hente penger pÄ.

Mulig dette gjÞres i q1 etter at rettsak er ferdig og de har mer hÄndfaste nyhet.

Har ikke advokatene til WR trukket seg?

Ville dele litt info som eg har funnet pÄ nettet

2 Likes

11 Ăžre! Kunne jo vĂŠrt greit med ett lite pip fra ledelsen i selskapet snart, for markedet tror tydligvis at dette blir det ikke noe av.

Noen som vet om styret lever? Kommer det noe info fĂžr jul? Noe? Noen?

ser ikke ut som at selfiene til Patric har fungert


og bildet av han nye “kompisen” der han vifter med badminton kĂžlle og holder et kopi av Morgan Kane forran fjeset,er ikke til Ă„ ta noe sĂŠrlig seriĂžst


2019 stÄr for dÞren,og det skal minnes mange lÞgner den dagen de tyr til skifteretten.

fun facts while vi venter


" Skifteretten

Skifteretten eller skifterett var et begrep som tidligere ble brukt nÄr en domstol behandlet skiftesaker (arv, konkurs, skilsmisse). I dag er begrepet utgÄtt, og det er tingretten som behandler slike saker (unntatt i Oslo, hvor Oslo byfogdembete har disse sakene)
"

2 Likes

10 þre​:joy::joy:.
Hvor er ledelsen og styret?

FremstÄr som amatÞrer!

Oi. Er selveste @Kaizers pÄ vei til Ä bli negativ? Skulle ikke 45 Þre tas ut ?

1 Like

Ikke unnskyld dem som amatĂžrer og udugelige, det er snakk om svindlere og de bĂžr behandles deretter.

2 Likes