Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

WR Entertainment (WR-ME) 📽

Hello SIR, har du solgt?

9,5 øre. For en parodi. Skal bli tungt å dra i gang en eventuell emisjon på disse nivåene.

Parodi? Selskapet er jo snart konk.

Gresk tragedie er kanskje mer dekkende enn parodi.

1 Like

Noen har handlet aksjer for over 600000kr i dag, trur neppe noen har kjøpt så mye aksjer hvis de viste selskapet gikk konk! Det har hvert omsatt flere aksjer siste 2 uker en det kanskje har hvert omsatt siste halvåret?

Noen som har en aksjonærliste?

Poenget er at det er vill gjetning så lenge selskapet ikker kommer med informasjon til aksjonærene. Kommer det noen gang til å bli film? Gjetning. Hvor lenge har de penger til driften? Gjetning. Hva er planen videre? Aner ikke!

At folk selger seg ut forstår jeg. Men interessant at det er såpass stor kjøpervilje.

As of June 30, 2018, the Company has available funds of NOK 1.99 million, which at the
Company’s current level of projected costs and expenses management believes will provide
adequate working capital through 2018.

Hehe hadde noen andre enn deg spurt det spørsmålet først hadde jeg gladelig svart på det, men da jeg har spurt deg ganske mange ganger om hvor mange aksjer du eier har jeg kun fått “det er ikke så viktig” eller “uvesentlig” så det er vel svaret du får tilbake :wink:

4 Likes

Den er grei!!
Godt å se at milliardærene ikke har solgt!
Tror fanden 10 øre kan bli et kupp!

Men her kan mann tape hele innskuddet.

Tror jeg tar en eurojackpot til helgen jeg.
Der er det i minste en reel mulighet for å få avkastning.

Synd så mange har tapt så mye hardt opptjente penger på prosjektet til Vik…

2 Likes

Gjør det du og lykke til!

De har cash i 17 dager til.

Å selge på 10øre er jo et kupp.

1 Like

Den er grei. Vi får se.

ok, la oss si at de snart må hente penger, noe som etter all sannsynlighet er riktig… for å få til en emisjon må de jo legge seg litt lavere enn markedet, enig? dvs at du har mest sannsynlig rett i at å selge nå er et kupp… skal de hente inn penger til planer,gjeld og annen drift er det en ganske høy sum/0,09 ( eller ennå lavere) = antall nye aksjer… det blir mange… klarer de å selge så mange nye aksjer? hva med prosent andelen til de som sitter inne?
Tror ikke man skal håpe på at kursen skal gå nevneverdig opp , da Mark Huffam sikkert ikke har tid eller får fikset finans med det første…

Vi får se! Det som er sikkert er: Mark H er ledig fra Januar 2020 og dialog er inntakt.

Kommer det news med innhold er vi ikke på 10 øre lenge. Ingen av dagens aksjonærer er interessert i emisjon på 9 øre.

1 Like

jeg vet ikke hvor du har 2020 fra, men ok, la oss si at det er helt riktig… gjeld skal betjenes, ett år til med ventelønn og og en nyhet om at MH er klar fra 2020 er vel ikke akkurat noe som setter en kurs rett i været, det er mange brikker som må på plass her, og selv om aksjonærene ikke vill, har vi vell til slutt ikke noe annet valg enn å kjøre en kjempe emisjon

edit: og jeg er klar hehe :grin:

1 Like

Vi får se. Enig at de må hente penger til drift.
Men ikke enig at se trenger kjempe emisjon nå.
Ny plan bør utsettes noe, da denne krever mye kapital. Evt. Starte i en mindre skala.
Gjeld må forlenges med noen år.
Lønn må være minimal og de må ha penger til betaling for å være på Merkur marked.