Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

WR Entertainment (WR-ME) 📽

Nok en gang vil jeg fraråde folk på det sterkeste å investere penger i dette selskapet.

1 Like

hey he’s back :wink:

veit ikke om jeg skal le eller gråte av disse meldingene…

så hvis jeg fikk dette riktig: de skal først kjøre reverse splitt , så totale aksjer er 900.000 ish
så skal de trykke 500.000 nye aksjer for å dekke inn 3,5 mill ish, som skal holde frem til sommeren, så skal de hente det dobbelte i en ny emisjon? dette blir jaggu stor utvanning dersom leg leste og forsto dette riktig…

Er vel ingen her på forumet som har forutsett og advart om en slik utvanning? :thinking:

1 Like

Man trengte ikke være rakettforsker for å forutsi at det kom en utvanning, jeg bare lurte på om jeg forsto den riktig

synes bare måten alt blir fremlagt på er meget merkelig dersom jeg har forstått dette rett…
for dersom man deltar på emi 1 vil du i det øyeblikket du trykker kjøp halvere verdien på aksjene du akkurat kjøper , pga emi 2

så har vi denne som liksom skal være oppdateringer:

der første del av blekka er samme greia de slipper hver gang de trenger penger, og så en liten liksom nyhet…

er dette alt dere har å komme med? dette er grunnlaget dere skal hente penger på?
og ikke et ord om redningspakken de ble tilbudt av Patrick… tenker han er bra fornøyd nå at det ikke ble noe av

1 Like

Ser i rapporten at godeste Tasmin ikke er CEO lenger.

Uten at dette kommenteres på noe vis.

I tillegg:

2 Likes

legendarisk.

Finnes det lignende case? Som har klart seg?

sikkert bare at hun er wr inc ceo

Hun står fortsatt oppført som WR Inc CEO på websiden. Hun er jo ikke CEO for det norske, børsnoterte selskapet.

to hoder samme tanke hehe den kom vi samtidig med hehe

Hear Hear!

Fantastisk. Skulle kanskje ha vurdert å blitt med på emisjonen hvis de hadde garantert at noe skjer på MK-fronten. Ikke superoverbevisst akkurat. Hvorfor skal vi tro at det skjer mer nå enn etter tiggerferden i fjor?

Nei det er akkurat det som er problemet… Tasmin har ikke handlingsrom da inc blir styrt av asa De som kan industrien får ikke gjordt jobben sin og blir sittende igjen med svarteper… Tasmin, Chriss og Patrick trenger et asa styre som backer de og ikke er fartsblinde på morgan kane

Hvorfor skal man i det hele tatt bli med på første runde av en emisjon når man VET at det kommer en andre runde snart?

2 Likes

Var det jeg prøvde å spørre om selv :smile:noen som kan svare? Hehe

Samme jeg har hørt. Frode Foss har absolutt ingen peiling på hva han skal gjøre og slår ned alt som blir foreslått av INC selskapet det Tasmin er CEO. Forstår nå også klarere hvorfor Patrick har startet eget selskap. Har jo skjedd mer i hans nye selskap enn hva WR har gjort på 10 år fra det lille jeg har sett.

Er nok påtide at Foss går og konsentrerer seg om Qatar. Om Tasmin er riktig vet jeg ikke, men hvis det stemmer at Foss har satt lås på alt som kommer fra INC og tror at Morgan Kane alene er redningen er han feil mann. Gått 1 år uten nyheter og de skal ha mer penger uten nyheter. Dette holder ikke lenger.
Får møte opp på generalforsamling og se hva de sier. Helt tragisk hvis det jeg har hørt stemmer.

2 Likes

Vet ikke om Tasmin er rett jeg heller, da hun har rollen som ceo, men jeg føler at en fra inc bør være styreleder. Jeg hadde foreslått patrick hadde det ikke vært for cultivate, men de har jo Chriss som kjenner hollywood og kan buisness i tillegg… dersom jeg får mulighet til å dra, er det mulig jeg kommer til å foreslå han som ny styreleder, slik at inc får større handlingsrom. Vi har jo sett hvordan det går når trauste normenn skal styre et amerikansk selskap i et foretningsområde de ikke har greie på. Nå er det sikker mange gammle WR aksjonærer som setter kaffen i halsen, men jeg mener serriøst at det å sparke cardwell var feil, manner er en sleip dyktig faan… jeg mener også at det er liten vits å kjøre lappe emisjoner, man må sette seg ned, lage en gjennomtenkt buisness plan og kjøre en så kraftig emisjon at de kan starte på blanke ark, men med kladden av hvordan det IKKE skal gjøres i bakhodet. Det å lappe på et hullete tynnt teppe som ikke varmer er bare å utsette det hele… De bør etter min mening skaffe seg et brett utvalg av forskjellige IP og ha flere ting å stå på… men som sagt en kjempe emisjon må til, men for at det skal gå hjem hos aksjonærene må det foreligge konkrete planer med flere bein å stå på.
Jeg skulle ønske jeg kunne vist dere alle cultivates planer, slik at dere forstår hva jeg mener, men det kan jeg ikke. Uansett, en styreleder og ceo må se muligheter og ikke begrensninger. ( selv om det er en viss balansegang der (ref Ryan Wiik))

2 Likes

Dersom noen aksjonærer har lyst til å skrive rett til frode foss, gk meg et pm så skal dine drømmer bli virkelighet

Wr eier jo en god del aksjer. Kan ikke dette bli godtgjørelse for "kjempebra"jobb både til Yasmin og Foss.