Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

WR Entertainment (WR-ME) 📽

Hehe klandrer ikke inc , men asa som gjør at inc er helt låst

1 Like

wtf ? ! ?

Ser ut som at jeg skal treffe i WR også?!?!?!?! :joy:

1 Like

har DU aksjer i WR? :grin:

Haha nei, er du gal :sweat_smile::sweat_smile:
Men jeg har fulgt selskapet hele veien med stor interesse. For hadde de hatt noe på gang så hadde jeg definitivt tatt et bet

1 Like

Noen synes visst at emisjonen på 7 kroner er så gode nyheter at de vil kjøpe aksjer for 10 kroner.

Skal ikke påstå at WR-aksjonærer er dumme men…

Som nevnt over, legendarisk…

Og det er jo helt legendarisk om det fortsatt er aksjonærer som er villige til å kaste penger på dette bålet! Er selskap som aldri har levert NOE som helst. Null niks nada radio silence ingen konkrete nyheter eller planer bare liksom “vi trenger penger igjen” please help…

3 Likes

Jaja, da fikk man rett igjen. Er vel total utvanning dette?

tja, ikke større enn forventet… men merkelig måte å gjøre det på… først en liten, så om 6mnd en større. så deltar man på 1 vanner du ut de samme aksjene i 2.

edit: dersom de ikke veit at det kommer en trigger i mellomtiden da… da er det fornuftig

1 Like

Skulle ikke forundre meg om de som kjøper nå faktisk tror at aksjene blir 100 ganger mer verdt når spleisen kommer.

Hvorfor kjøper man aksjer til 11 kroner når man kan kjøpe dem til 7,- om noen dager? Denne aksjen er noe for seg selv.

1 Like

hvis ikke noen vil at 7 kr skal se billig ut da…

4 Likes

tok et søk på vår alles kjære Gunnar , for å se hva han har holdt på med i det siste…
og fant vel egentlig svaret , skryte … tror han egentlig føler seg bra jeg over å ha lurt norske aksjonærer:

https://nohoartsdistrict.com/north-hollywood-news-noho/item/6191-interview-with-ryan-wiik

Hehe, det intervjuet har han nok gjort på seg selv.

2 Likes

Trenger kanskje et spark bak, for for første gang er jeg veldig i tvil på hva jeg skal gjøre i WR.
hva skal dere andre gjøre? denne er anonym

  • Har aksjer i WR skal delta på emisjon
  • Har aksjer i WR skal IKKE delta på emisjon
  • Har IKKE aksjer i WR men skal kjøpe for å delta på emisjon
  • Har IKKE aksjer og skal heller ikke kjøpe
  • Har aksjer, og selger muligens etter GF

0 stemmegivere

Grei omsetning av aksjer i selskapet for tida. Nokon som prøver å føreta seg noko?
Pressing av kurs?
Kjøpe seg opp av stemmerett?

Kjempeomsetning… noen tusenlapper isteden for hundrelapper? Spread på 20% ! Kjernesunn denne aksjen :confused:

1 Like

Postet på Hegnar forumet i går av bruker Renud.

Jeg sendte natt til i går (tirsdag) denne mailen styreformann Frode Foss, med kopi til [email protected]
Har ennå ikke fått svar. Dersom noen ønsker å diskutere dette i et fysisk eller telefonmøte, sjekk på xtrainvestor.com (hvor jeg skriver under fullt navn) i #wre-me kanalen. La ut den samme mail-kopien der nå.

Hei Frode,

Jeg er igjen aksjonær i WRE, etter at jeg, etter børsmeldingen (emisjonsmeldingen) publisert sent fredag kveld (altså etter at majoriteten av den ene halvparten av Norges befolkning allerede hadde reist på vinterferie), igjen kjøpte meg inn på mandag og i dag (tirsdag) økte til en drøy million aksjer. Dette etter å ha solgt mine 800.000 aksjer alt for sent i 2018, noe som resulterte i et realisert tap på over en kvart million kroner.

Jeg kan jo begynne med å si at jeg, sånn som situasjonen fremstår nå, kommer til å bruke mine stemmeretter på førstkommende EGF til å foreslå valg av nye styremedlemmer (navn vil jeg komme tilbake til). Jeg ønsker derfor at dette føyes til som Punt 2 i agendaen. Dersom WRE mener at dette av en eller annen grunn ikke er mulig, ønsker jeg en umiddelbar og begrunnet tilbakemelding på det.

Emisjonen (første del) er i innkallingen tydelig begrunnet med behov for å betale lønninger og andre overhead-kostnader i selskapet, samt advokatutgifter og kortsiktig gjeld, altså ikke et øre til fremdrift på et eneste prosjekt. Jeg registrerer videre at emisjonen ikke er garantert på noen som helst måte, og at tegningsrettene heller ikke er salgbare eller kan overdras til andre. Min oppfatning er derfor at denne emisjonen er dømt til å mislykkes. Hva da?

Til min store overraskelse ser jeg også at det eneste som (til nå) kunne ha bidratt til å selge inn emisjonen, nemlig glansbildeprospektet, er godt skult under EGF-innkallingen. Hvorfor ble ikke denne vedlagt som et eget prospekt til børsmeldingen?

Min oppfatning er kort fortalt at WRE i dag (og det siste året) fremstår totalt uten styring, at selskapet nå atter en gang henter inn penger for å overleve som kilde til inntekt til noen få utvalgte i styret/ledelsen, og, ikke minst, at det ikke finnes en eneste konkret plan for veien videre. I hvert fall kan jeg ikke se at selskapet gjør noe som helst for å overbevise aksjonærene/markedet om noe annet.

Påstandene i prospektets unummererte nest siste side ang fremdriften i H2 2018 (hos meg oppgitt til side 21) med headingen: 2018: Q3 & Q4, tillater jeg meg å betvile. Jeg ønsker derfor disse punktene detaljert belyst på EGF.

Vennligst anse dette som min påmelding til EGF, ref:

“Det henstilles om at deltakelse på
generalforsamlingen meldes til selskapet ved
innsending av vedlagte påmeldingsblankett
senest 1. mars 2019 kl. 16:00 (CET), inntatt som
Vedlegg 3. Dette er imidlertid ikke obligatorisk.”

Vennlig hilsen

4 Likes

nice, nå vet jeg hva jeg skal værtfall :slightly_smiling_face:

2 Likes

Veldig bra brev til foss.hold oss oppdatert. Støtter dette fult ut. Interessant hvem du ønsker inn i et styre.

2 Likes

Spørst om det er enten emisjon eller konkurs.
Blir spennende å høyra kva Frode seier.

2 Likes