Diskusjon Triggere Porteføljer

WR Entertainment (WR-ME) 📽

wr-me
Investeringer: #<Tag:0x00007f3663d0b268>

Jeg skal ta min andel, hva resten gjør får vi jo se :slight_smile:

Husk å ha litt igjen til neste runde som kommer om et par måneder da :slight_smile:

Selvfølgelig :blush:

Eier ikke du under 1000akjer nå?

jeg var vel helt nede i 375 tror jeg hehe men det har jeg kun fortalt ditt andre nick :joy:
kjøpte meg litt opp igjen så jeg har sånn ca 1/3 av det jeg hadde i antall aksjer…

1 /10 av det jeg hadde i antall kr

:joy:Lykke til

Noen som var på møtet? Hvordan var stemningen, virket det som om de fremmøtte hadde tro på fremdrift?

De skal hente penger til 3,50kr og kursen er nå 2,80 med kjøpere på 2,60kr.

Snakk om elendig ledelse.

Denne aksjen er nok under 1 krone i løpet av et par uker.

Men tipper aksjonærene stiller villig opp med mer penger til festen.

Helt elendig. Klarer liksom ikke å se hva som skal holde kursen opp nå. Har det blitt offentliggjort noe som skal gi oss troen?

Forstår ikke de som evt. vil kaste pengene sine i bosset.

Nei, du kan så si. Har en liten myggpost inne, som har krympet til omtrent null i verdi de siste månedene. Anser de som tapt, og kommer til å beholde dem, men å spytte inn noe mer? Aldri i verden.

går ikke kursen opp igjen til litt over emisjonskurs er det vel bare å komme seg ut først som sist… tror de kommer til å slite med en emisjonskurs på 3,5 når det er 1 kr billigere i markedet, og ikke emisjon, ikke no selskap

Skal se at det kommer et minikjøp på 2-3 aksjer som sender kursen rett over emisjonskursen.

På samme måte som kursen steg på mikrovolum i forkant av varselet om emisjon.

Edit; Men det ser ut som om spleisen i stedet har laget en stor nedside. Som forventet.

kommer til å slite uansett… de skal selge en mill aksjer på emisjons kurs 3,5 folks sliter med å bli kvitt 6k aksjer til langt under emisjonskurs i dag(volum idag)

Ja, skal slite med å få opp kursen nå.

Men dere WR-aksjonærer bryr dere vel ikke om sånt?

kjøpe eller selge for 50k bringer kursen til hver sin side av målet… ganske lett påvirklig denne aksjen hehe

på tide å gjøre noe mer fornuftig enn å se på nedgang, får helle game litt heeh snakkes :wink:

Spørst om det er litt på kanten av svindel dette selskapet er blitt.

På tide denne fadesen tar slutt, håper ingen spytter inn mer penger .

Vil noen virkelig drive med Morgan Kane så kan de heller kjøpe konkursboet og rettighetene for skikk og ingenting og starte på nytt…