Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

WR Entertainment (WR-ME) đŸ“œ

NÄ? Du er bare sÄnn ca 3 Är og mange blanke kroner for sent ute


1 Like

VĂŠr grei no. Ikkje spark ein mann som ligger nede!

2 Likes

Vanskelig Ă„ sympatisere. Dette var en varslet katastrofe. Men de som advarte, ble latterliggjort

de som advarte hadde hakk i plata, men samme f
 gidder ikke ta den greia der pÄ nytt, det er bare Ä lese bakover i trÄden for de som trenger fler advarsler, de finnes det nok av og alt som nevnes kan har blitt gjentatt ca 100 ganger :kissing_heart:

Mange som ligger nede nÄ. Men det som er igjen av slanter er sÄ lite at det er verdt Ä la bli stÄende. Finnes det bare to senario her? 1 Emisjonen blir pÄ mirakulÞst vis fulltegnet av er aksjonÊrer eller 2 av eksterne nye aksjonÊrer? Selvsagt er det alternativ 3. Konkurs. Dette er tre veldig enkelt lÞsninger Ä tenke seg frem til, noe styre mÄ ha vÊrt innom. Har de ingen plan om det ikke fÄr hentet penger internt??

virket som denne emisjonen kun var rettet mot dagens aksjonÊrer, og at styret hadde den oppfattning av at det skulle gÄ gjennom. vet ikke om de har en plan B , men ser ikke hvordan de skulle klart Ä fÄ nye folk til Ä gÄ inn uten noe som helst konkret Ä slÄ i bordet med :wink: tror det blir meget vanskelig, med stadig negativ presse, og negativ oppfattning av selskapet generelt

Hvor lang tid har de pÄ Ä stable ekstern kapital pÄ beina?

Ok, la oss legge det bak oss, noen advarte. Noen slapp Ä bli lurt andre ble lurt. Folk vet hva de gÄr til nÄ.

Funfact han som varmt anbefalte senne som sikker pensjonsparing anbefalte ogsÄ sino agro som nok var bÞrsens stÞrste scam

2 Likes

Det vet jeg ikke, det tror jeg ikke ble nevnt, det er jo sÄnn sett ikke store summen det er snakk om, men tror de mange fÞler de er inne med mer en nok, og noen sikkert over smertegrensen ogsÄ

edit:kan sikkert finne ut om det ble nevt, har fasiten pÄ tlf hehe men veit ikke om jeg gidder Ä hÞre gjennom en gang til idag :wink:

Tja, de har god konkurranse fra nettopp denne aksjen. Min mening sÄ klart.

1 Like

Denne trÄden er full av haussing og bajs i forsÞk pÄ Ä overbevise folk i enten den ene eller den andre retningen
 Denne trÄden er et skole eksempel pÄ hvordan en trÄd ikke bÞr vÊre pÄ et forum der folk leter etter svar pÄ sine spÞrsmÄl.
Det vi ALLE sammen kan ta lÊrdom av i etterkant er at man i de aller fleste tillfeller ikke kan overbevise folk i hverken den ene eller den andre rettningen. folk som har gjordt seg opp en mening om en sak sÞker pÄ nett for Ä lete etter andre mennesker som har samme oppfattning av saken(sÞker etter bekreftelse pÄ sin egen oppfattning), og nÄr disse to motpolene ikke forstÄr at det ikke gÄr an Ä fÄ overbeviste folk til Ä endre standpunkt sÄnn uten videre, blir det bare masse stÞy og lite som gÄr pÄ en ordentlig mÄte ( som kanskje hadde vÊrt mer overbevisende) folk som er nysgjerrig og sÞkende etter kunnskap de mangler( de usikkre) for Ä selv ta en avgjÞrelse, spÞr som regel, og klarer Ä ta sine egne valg basert pÄ informasjonen de fÄr, og dersom den foregÄr pÄ en ryddig og grei mÄte ,er det vel lettere Ä ta egne valg vil jeg tro :wink: HÄper vi alle har lÊrt litt til fremtidige shady stocks :wink:

edit: og det var mitt siste innlegg i denne trÄden sÄ da kan enkelte sprette champisen hehe :wink:

1 Like

Det er ingen som har «baisset» denne aksjen. Det er gitt klare faktabaserte advarsler, og nÞyaktig det som er advart mot har skjedd i 100% av tilfellene.

De fÄ frelste her inne fÄr man jo ikke overbevist uansett. Selv nÄ sÄ skal du putte mer penger i selskapet. Du er rett og slett hekta, og klarer ikke Ä slutte.

Men andre fÄr man kanskje pÄ bedre tanker.

Denne trÄden burde rammes inn. I gull :slight_smile:

Av di 4 fÞrste kommentarene i denne trÄden leser eg tre advarsler og en intro. Det er ikkje vÊrst.

Wre burde heller lage film om seg selv. Pdx kan lage en spinoff type investor. Det hadde eg kjĂžpt biletter til. :heavy_dollar_sign:

Hell, det kunne eg investert i.

Edit: filmen kunne het, “3000 kommentarer om tre kommentarer.”

funfact: Det er tre kommentarer til vi er pÄ 3000 kommentarer

2 Likes

Siden det ikke fremkom noen skjĂŠrskilt spennende info denne gangen rundt GF, er det ikke overraskende at noen fĂ„ vil selge et lite knippe aksjer. Det ble tradet endel aksjer pĂ„ 0,06 og 0,05 nivĂ„et (fĂžr revers splitt 50). Dette gir aksjer som er salgbare etter konvertering til henholdsvis kr. 3.00 og kr. 2.50. NĂ„r man ser noen fĂ„ tusen aksjer solgt pĂ„ dette nivĂ„et, bĂžr ikke dette danne grunnlag for Ă„ ikke delta i emisjonen eller ta oppfordring om Ă„ selge det man har til fĂžlge
Trur de 8-10 nickene som i mnd har messet “kjĂžp” og som nĂ„ messer “selg” har lyst pĂ„ ekstra billige aksjer her jeg
De jeg har pĂ„ konto fĂ„r de ikke, ei heller emisjon aksjene mine
he
he


NĂ„ har det kommet et mikrokjĂžp for Ă„ sende opp kursen ja.

Skal vi snu debatten over pÄ emisjonen, evt fremtid, ikke fremtid for WR.

Tror det er mer verdifullt for alle. Det er advart. DEt er baiset og det er hauset.

Jeg er faktisk mer interessert i Ä se hva WR selv sier om hvorfor man bÞr kaste penger pÄ bÄlet. SÄ kan vi heller diskutere de begrunnelsene.

1 Like

De sier det de alltid har sagt.

At de jobber pÄ og er optimistiske for en avtale pÄ et eller annet tidspunkt. Samme visa de har brukt de siste 10 Ärene.

«Through its divisions, WR Pictures and WR Publishing, the company has strategically positioned itself to become one of Hollywood’s leading book-to- film studios.»

Joda, er vel et «lite» stykke igjen kanskje.

Hva er vitsen med en emisjonskurs pÄ 3,5 nÄr aksjen handles ca. 1 kr billigere??
Virker helt meningslÞst
 Eller misforstÄr jeg noe?