Diskusjon Triggere Porteføljer

WR Entertainment (WR-ME) 📽

wr-me
Investeringer: #<Tag:0x00007f365d5d8258>

Helt klart! Husk WR har gjeld som forfaller i juni 2019.

Fra klovnehauser til klovnebaiser, snakk om å snu på en femøring etter å solgt. Ta deg ei bolla a!

Ja var en hausseklovn. Nå gjelder det faktisk å advare andre mot å gå i samme fella.
Men jeg skal iallfall ikke kjøpe og folk får ha lykke til!!

Nå? Du er bare sånn ca 3 år og mange blanke kroner for sent ute…

Vær grei no. Ikkje spark ein mann som ligger nede!

Vanskelig å sympatisere. Dette var en varslet katastrofe. Men de som advarte, ble latterliggjort

de som advarte hadde hakk i plata, men samme f… gidder ikke ta den greia der på nytt, det er bare å lese bakover i tråden for de som trenger fler advarsler, de finnes det nok av og alt som nevnes kan har blitt gjentatt ca 100 ganger :kissing_heart:

Mange som ligger nede nå. Men det som er igjen av slanter er så lite at det er verdt å la bli stående. Finnes det bare to senario her? 1 Emisjonen blir på mirakuløst vis fulltegnet av er aksjonærer eller 2 av eksterne nye aksjonærer? Selvsagt er det alternativ 3. Konkurs. Dette er tre veldig enkelt løsninger å tenke seg frem til, noe styre må ha vært innom. Har de ingen plan om det ikke får hentet penger internt??

virket som denne emisjonen kun var rettet mot dagens aksjonærer, og at styret hadde den oppfattning av at det skulle gå gjennom. vet ikke om de har en plan B , men ser ikke hvordan de skulle klart å få nye folk til å gå inn uten noe som helst konkret å slå i bordet med :wink: tror det blir meget vanskelig, med stadig negativ presse, og negativ oppfattning av selskapet generelt

Hvor lang tid har de på å stable ekstern kapital på beina?

Ok, la oss legge det bak oss, noen advarte. Noen slapp å bli lurt andre ble lurt. Folk vet hva de går til nå.

Funfact han som varmt anbefalte senne som sikker pensjonsparing anbefalte også sino agro som nok var børsens største scam

Det vet jeg ikke, det tror jeg ikke ble nevnt, det er jo sånn sett ikke store summen det er snakk om, men tror de mange føler de er inne med mer en nok, og noen sikkert over smertegrensen også

edit:kan sikkert finne ut om det ble nevt, har fasiten på tlf hehe men veit ikke om jeg gidder å høre gjennom en gang til idag :wink:

Tja, de har god konkurranse fra nettopp denne aksjen. Min mening så klart.

Denne tråden er full av haussing og bajs i forsøk på å overbevise folk i enten den ene eller den andre retningen… Denne tråden er et skole eksempel på hvordan en tråd ikke bør være på et forum der folk leter etter svar på sine spørsmål.
Det vi ALLE sammen kan ta lærdom av i etterkant er at man i de aller fleste tillfeller ikke kan overbevise folk i hverken den ene eller den andre rettningen. folk som har gjordt seg opp en mening om en sak søker på nett for å lete etter andre mennesker som har samme oppfattning av saken(søker etter bekreftelse på sin egen oppfattning), og når disse to motpolene ikke forstår at det ikke går an å få overbeviste folk til å endre standpunkt sånn uten videre, blir det bare masse støy og lite som går på en ordentlig måte ( som kanskje hadde vært mer overbevisende) folk som er nysgjerrig og søkende etter kunnskap de mangler( de usikkre) for å selv ta en avgjørelse, spør som regel, og klarer å ta sine egne valg basert på informasjonen de får, og dersom den foregår på en ryddig og grei måte ,er det vel lettere å ta egne valg vil jeg tro :wink: Håper vi alle har lært litt til fremtidige shady stocks :wink:

edit: og det var mitt siste innlegg i denne tråden så da kan enkelte sprette champisen hehe :wink:

Det er ingen som har «baisset» denne aksjen. Det er gitt klare faktabaserte advarsler, og nøyaktig det som er advart mot har skjedd i 100% av tilfellene.

De få frelste her inne får man jo ikke overbevist uansett. Selv nå så skal du putte mer penger i selskapet. Du er rett og slett hekta, og klarer ikke å slutte.

Men andre får man kanskje på bedre tanker.

Denne tråden burde rammes inn. I gull :slight_smile:

Av di 4 første kommentarene i denne tråden leser eg tre advarsler og en intro. Det er ikkje værst.

Wre burde heller lage film om seg selv. Pdx kan lage en spinoff type investor. Det hadde eg kjøpt biletter til. :heavy_dollar_sign:

Hell, det kunne eg investert i.

Edit: filmen kunne het, “3000 kommentarer om tre kommentarer.”

funfact: Det er tre kommentarer til vi er på 3000 kommentarer

Siden det ikke fremkom noen skjærskilt spennende info denne gangen rundt GF, er det ikke overraskende at noen få vil selge et lite knippe aksjer. Det ble tradet endel aksjer på 0,06 og 0,05 nivået (før revers splitt 50). Dette gir aksjer som er salgbare etter konvertering til henholdsvis kr. 3.00 og kr. 2.50. Når man ser noen få tusen aksjer solgt på dette nivået, bør ikke dette danne grunnlag for å ikke delta i emisjonen eller ta oppfordring om å selge det man har til følge…Trur de 8-10 nickene som i mnd har messet “kjøp” og som nå messer “selg” har lyst på ekstra billige aksjer her jeg…De jeg har på konto får de ikke, ei heller emisjon aksjene mine…he…he…

Nå har det kommet et mikrokjøp for å sende opp kursen ja.

Skal vi snu debatten over på emisjonen, evt fremtid, ikke fremtid for WR.

Tror det er mer verdifullt for alle. Det er advart. DEt er baiset og det er hauset.

Jeg er faktisk mer interessert i å se hva WR selv sier om hvorfor man bør kaste penger på bålet. Så kan vi heller diskutere de begrunnelsene.

De sier det de alltid har sagt.

At de jobber på og er optimistiske for en avtale på et eller annet tidspunkt. Samme visa de har brukt de siste 10 årene.