Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

WR Entertainment (WR-ME) 📽

Såpeoperaen fortsetter?

Ja dessverre, men godt å se at selskapet ser på dette søksmålet som tullprat og at Wiik blir etterforsket (ref punkt 2). Lukter råttent fra både Wiik og Cardwell leiren, bra at WR kvittet seg med disse gutta.

Haha, vilka intriger! Tycker de kan skrota Morgan Kane och göra en film om WRE istället :joy:

8 Likes

Dere er glade i å slenge med leppa her inne når det er noe dere ikke har troen på. Synes dere kan holde igjen litt og prøve holde diskusjonen sivilisert og voksent :wink:

Jeg er mer positiv til selskapet nå enn under Ryan Wiik i hvert fall (eller med ham i hovedrollen). Men veldig høy risiko uten tvil.

Høy risiko er det absolutt og jeg tør ikke anbefale noen å kjøpe aksjer her, selv om jeg selv eier 60K aksjer :wink:

Helt enig. Benytter anledningen til å plukke noen aksjer. Dersom det bevises at 20m + aksjer som RW sitter på, egentlig tilhører selskapet, så ser aksjonærlisten plutselig mye bedre ut :slight_smile:

2 Likes

Venter med å kjøpe til den står i 1øre :wink:

Kommer aldri til å kjøpe denne…

1 Like

Noen som har abonnement på DN.no?

Hele artikkelen ligger delt på gruppen Morgan Kane fans på Facebook. :v:t3:

1 Like

Jeg har nå lest artikkelen og må ærlig si at jeg ikke visste denne historien rundt Wiik. Hadde jeg visst hvordan hans pengebruk er ville jeg aldri gått inn i denne aksjen. Nå som Wiik er ute kan det muligens se litt lysere ut, men er en veldig spesiell situasjon WR har rotet seg opp i. Virker dog som Tasmin vet hva hun holder på med og har klart å få de fleste aksjonærene på hennes side.

1 Like

Selv er jeg mer positiv til selskapet nå enn før jul - tror det også gjelder de opprinnelige aksjonærene. Hvis ledelsen kan få ro til å fokusere på arbeidet, tror jeg det blir riktig så bra!

2 Likes

Så det møte Wiik hadde kalt inn til for aksjonærene var igår det da? Det møte som WR anbefalte sine aksjonærer om å ikke stille opp på. Noen som vet noe om det møte eller får vi kanskje vite noe mer til uken som kommer?

Det skulle ikke mye research til for å se at hans delaktighet i dette både som skuespiller og i ledelsen var problematisk? Han har i hvert fall null track record på begge disse arenaene.

2 Likes

Ikke alt som står i den artikkelen var tilgjengelig offentlig på den tiden jeg investerte, men godt å se at det nå kommer frem i lyset.

Husker flere inkludert meg selv som advarte om nettopp den tvilsomme CVen hans ++ før WR gikk på børs. På HO og her. Skulle ikke mer enn et enkelt Google søk til for å finne denne infoen heller da.

Da har jeg nok bare oversett det :slight_smile: Uansett er Wiik ute nå :smiley: Ny fresh start for selskapet forhåpentligvis.

Så enig bra han er ute. Men skeptisk til hun Tas i dama også. Flink til å bruke penger, men hva ellers? Ingen konkrete resultater å vise til hun heller. På mange år…

1 Like