Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

WR Entertainment (WR-ME) 📽

Hvis jeg husker riktig trenger de 9 mill , antall aksjer er ca 1,8 mill , så ca en femmer pr aksje i kapital førhøyelse… enden må eksisterende aksjonærer grave dypt i lommene, eller så blir det en syk stor utvanning… hvis de ikke får til en ny låneavtale da… men det tror jeg kan bli dyrt

Edit: jeg kunne gått inn med min del, dersom jeg visste at de jobbet med avtaler og lagde avtaler, men selskapet gir ingen oppdateringer, og gir kun lyd fra seg når de trenger penger, så jeg avstår glatt… bare å forbrede seg på å få igjen på skatten tenker jeg :slight_smile:

Samme her.

1 Like

https://newsweb.oslobors.no/message/478466
Reference is made to the Continuing obligations of companies admitted to trading on Merkur Market section 4.3 and the announcements issued by the company on 30.05.2019 at 23:22 (CET) regarding publication of the Company’s annual report. The price quotation will be subject to special observation until the annual report is made public by the company.

Hvilket grunnlag har du for å så tvil om min kompetanse?
Du har åpenbart ikke fulgt historien til Wiik og jeg mistenker at du er blindet av en viss religiøs leder som har villedet hele gjengen med pissprat i en årrekke. Jeg forstår at du er trukket inn i et virvar av løgner og falske sannheter, men evner du ikke å tenke selv? Kanskje det er på tide å åpne øynene. Du latterliggjør deg selv.

Du har åpenbart ikke fulgt historien til Wiik og jeg mistenker at du er blindet av en viss religiøs leder som har villedet hele gjengen med pissprat i en årrekke. Jeg forstår at du er trukket inn i et virvar av løgner og falske sannheter, men evner du ikke å tenke selv? Kanskje det er på tide å åpne øynene. Du latterliggjør deg selv.

2 Likes

Hadde tenk å finne på et svar selv, men du sa det selv så bra… so rightback@you

1 Like

At du bringer inn religionen til Lucia-Khan er usmakelig. Sier bare mer om deg. Merkelig at du står frem som muslim hater offentlig på et forum! Deg om det.

Ellers synes jeg svaret til Sirsmokealot var perfekt.

Jeg har lest alle søksmål, alt av artikler og snakket med nærstående som har tapt mye penger så tror jeg har gjort mer hjemmelekse enn deg. Du har sagt tidligere at du ikke har lest noe så alle dine kommentarer er basert på informasjon fra Wiik selv. Så korthuset ditt falt sammen for lenge siden ang troverdighet.

Hele selskapet har falt sammen for lenge siden, finnes ikke en rasjonell investor som kommer til å kaste inn krone inn i det bunnløse sluket av et selskap.

På tide dritten går konkurs og blir tatt av børs.

Svindel Entertainment

Tja, slik jeg ser det var mulighetene gode de… helt til Wiik tenkte med feil hode, ikke fikk spille MK og oppførte seg som en furten tolvåring… det er mang dersom ikke settninger som kunne vært skrevet, men nå er det vel bare kun en ørliten sjanse for at selskapet lever ut året… skulle det mot formodning klare det, er det kun en microskopisk sjanse for at de klarer å hale i land producer/investorer til selve filmen…får igjen nok til is på skatten kanskje :wink:

1 Like

Dette må da være noe av de mest latterlige som har vært på oslo børs. Noteringskursen var vel 750 ganger så høy som det revisor og styret hadde ført opp av verdier når de gikk på børs. Selv Alpha Blue Ocean hadde vel nektet å ta i dette selskapet.

Ditt eget innlegg er det beste du har skrevet Desvan. Her beskriver du deg selv 100%

“Du har åpenbart ikke fulgt historien til Wiik og jeg mistenker at du er blindet av en viss religiøs leder som har villedet hele gjengen med pissprat i en årrekke. Jeg forstår at du er trukket inn i et virvar av løgner og falske sannheter, men evner du ikke å tenke selv? Kanskje det er på tide å åpne øynene. Du latterliggjør deg selv.”

2 Likes

Det var vel strengt tatt hverken selskapet, eller børsens skyld hehe det var vel kun at det var noen der ute som ønsket å handle aksjer til 750 kr stykket (etter revers splitt)

Og Lucia “milliardomsetning” Khan får prisen for tidenes mest passive og inkompetente CEO.

Gud vet hva hun har drevet med de siste årene.

hvis hun klare å “lure” noen til å legge nok penger til drift og film , blir hun da tidenes "luremus? " :joy:

-overtrøtthumor-

edit: på tide å legge seg…

Ligger en kjøpsordre der på 0,69 ser jeg. Ingen som vil redde et par tusenlapper?

Men man får kanskje mer igjen på skatten ved tape alt…

Innlegget bør inn i Leksikon som eksempel for perfeksjon av ironi.
Synd om det var uvillet ;p

1 Like

Detter er vel også litt ironisk hahah :wink:

26 Likes, 1 Comments - Indie Film AS (@indiefilmas) on Instagram: “Shooting THE CURSE OF KANE this week 🤠 . . . . #indiefilmmaking #documentary #truefiction…”

vet ikke hvorfor ista linker ikke fungerer som før, men her finner du alle bildene:

Han gir seg ikke, det skal han ha…

Helt utrolig. 665.000kr som foreløpig er bevilget fra NFI til å lage en dokumentar om Wiik. Her flyr han rundt i Spania med Kane kostyme. Ironien her er :exploding_head: Flott å se enda mer skattekroner blir brukt på han.

Noen aksjonærer som har blitt kontaktet her?
Blir spennende å se om filmskaperne graver dypt nok eller om Wiik har manipulert dem som mange andre har blitt i 10 år.

1 Like