âkontoretâ til WR i LA er bare en postaddresse, et felles sentralbord og mĂžterom man kan lĂ„ne ved behov.
Hva skjer med WR-gjengen da? Venter dere bare pÄ konkursen?
Enten det eller ett mirakel ( ett stort ett )
Sitter som tente fromme lys, og fÞlger den rivende utviklingen minutt for minutt. Det har skjedd sÄ mye i selskapet de siste mÄnedene, at her kan man ikke blunke om man skal fÄ med seg alt!
Siste hĂ„pet for WRE mĂ„ vĂŠre Sjamanen DurekâŠ
Konkurs ila Äret ?
LÄn forfaller i slutten av juni. Er nok kjÞrt da.
De skulle jo hente 3 mill for drift frem til sommeren, sĂ„ hvordan de kan drive videre uten Ă„ ha fĂ„tt det inn er for meg en gĂ„teâŠ
Like greit at denne farsen fÄr en avslutning. Og at ikke flere smÄsparere og uerfarne investorer blir dratt inn i noe som er mer eller mindre et garantert tapsprosjekt.
Det beste hadde vel vÊrt at det lÞste seg, med tanke pÄ de som er inne med ganske mye penger, og for ikke Ä snakke om at bÞkene fortjener en lÞsning
Mcap pÄ 2 millioner bÞrsselskap
Hadde det hjulpet at de fikk inn mer penger da? De gjorde jo ingenting i perioden fra siste emisjon frem til nÄ.
De fÄr kjÞre emisjon sÄ de fÄr penger til is i det de signerer konkurspapirene 17.mai
evt kanskje @pdx kan kjÞpe alle aksjene sÄ er Tekinvestor bÞrsnotert?
KjÞper man skallet sÄ fÄr man vel lÄnet pÄ kjÞpet ogsÄ. Og det er vel ikke sÄ interessant.
Siste tekniske signaler pÄ DN Investor kl 10.30:
" Volum indikerer en sterk interesse i instrumentet.
Volum har steget mer enn 30% over snittet. "
Kikker pÄ aksjen: Omsatt for 7500 kroner
Noen som prÞver seg pÄ en aldri sÄ liten pump. Skal ikke sÄ mye til nÄr det er null omsetning i aksjen.
Lurer pÄ hva spennende de kommer med 31. eeh jeg mener , hvor mange kr de skal spÞrre etter
Er vel et fint tidspunkt Ä si farvel og takk for fÞlget pÄ.
Financial calendar for WR Entertainment ASA FINANCIAL YEAR 2018 14.06.2019 - Annual Report FINANCIAL YEAR 2019 20.09.2019 - Half-yearly Report The Annual Report will be published on June 14, 2019. The reason for the delay is that the Board of WR Entertainment ASA is in the midst of trying to solve the capital needs of the Company and all resources for the past few months were devoted to that. This information is published pursuant to the requirements set out in the Continuing obligations.
Oh wellâŠ
LÄnet forfaller vel 30 juni om jeg husker rett. SÄ de pusher vel helt opp til det.