De eier ingenting. De har fÄtt lov til Ä LEIE rettighetene. Tviler pÄ at de fÄr lov til Ä selge leieretten videre.
ok mannen uten runde kanter, spÞrmÄlet mitt var om det var llc.inc eller asa som sitter pÄ disse rettighetene i de 4 neste Ärene
det har de sikkert lov til, da det er meget vanlig Ă„ starte et eget llc til hver film som blir laget
At dere gidder⊠dette selskapet OG denne IPen er like dÞdt som et 40.000 Är gammelt lik i en isbre!
Moroa fortsetter i AKTOR! Bare til Ă„ kjĂžpe seg inn.
Etter 40.000 Ă„r og global oppvarming vil liket âfilmenâ til Wiik kanskje komme ogsĂ„.
Noen som har hĂžrt noe som helst her?
sĂ„ mye action har ikke oss(meg tidl.) WR aksjonĂŠrer sett pĂ„ Ă„resvisâŠ
Da var krona en realitet. Knappe to mÄneder etter 50:1-spleisen. Med dette tempoet mÄ vi ha ny spleis i slutten av mÄneden
Har ledelsen bare lagt ned alt?
Spleisen var idiotisk Ă„ ta uten Ă„ slippe nyheter til markedet, og dette ble det advart mot pĂ„ mĂžtet, men de fleste stemte for forslaget om spleis. Har prĂžvd Ă„ kontakte styret men fĂ„r ikke svar, sĂ„ det sier vel sittâŠ
Enig. Spleis pĂ„ en allerede utbombet aksje, fĂžrer som regel bare til at du skaffer ny âfriskâ nedside.
det kan da vel umulig sitte noen ved telefonen pÄ kontoret der nÄ?
ser Patric sprader rundt i Hollywood og tar selfies utenfor kontorene til filmstudioeneâŠ
WR er tapt.
Problemet med hele denne farsen er at de fleste investorene har lent seg til en religiÞs fundamentalist med lang erfaring innen massesugesjon. Det meste jeg leser av ovennevnte handler om naive mennesker som er overbesvist av én manns proklomasjoner.
Ingen har, tilsynelatende, villet sette seg inn i hva dette faktisk handler om.
Jeg har selv forsĂžkt Ă„ lodde stemningen, men kun mottatt hat fra klanen til nevnte selverklĂŠrte leder for nikkedokkene.
PÄ denne mÄten har dere selv klart Ä knuse aksjene i WR. Det er faktisk helt ubegripelig!
Vi sitter altsÄ pÄ samme side av bordet, men jeg blir sablet ned av min egne.
Det er naturlig Ä spÞrre om dere har fÄtt en murstein i hodet? Jeg forsÞker altsÄ Ä redde pengene dine mens du Þnsker Ä hÄne meg. Hjelp meg her, for jeg skjÞnner ingenting.
FÞrste jeg er enig i. Tragisk hvordan folk har fulgt Wiik i 10 Är.
Du er siste mann igjen pÄ haugen som fortsatt hÞrer pÄ Wiik, sÄ det er ikke sÄ mange som er interessert i hÞre hva du har Ä si nÄr du er fortsatt er kompis med Wiik.
Tror du mÄ hjelpe deg selv fÞrst. Vi prater om fremtiden mens du prater om fortiden. Lite interessant.
Takk for at du lytter. Jeg er pĂ„ ingen mĂ„te en blind âWiik-fanâ, men jeg hĂ„per pĂ„ en fornuftig diskusjon og ja, jeg har hatt dialog med Wiik i senere tid.
Vi kan gjerne kritisere Wiik, men han var jo strengt tatt den eneste som tilfĂžrte konseptet substans.
Jeg vet for lite om hans operasjoner i LA til Ä forsvare mÄten han jobbet pÄ, men som produsent har jeg stor respekt for at prosjektet hans tok lang tid.
Jeg har selv sett tilfredsstillende utvikling i MK prosjektet og er faktisk imponert over det Wiik har fÄtt til og stiller meg helt uforstÄende til de negative tilbakemeldingene som er uttrykt rundt hans engasjement. Jeg vil fakisk trekke det sÄ langt at jeg tror at noen Þnsker Ä sÄ negative historier for egen vinning.
Jeg sier dette som en profesjonell produsent, men jeg er absolutt Äpen for andre meninger altsÄ
De postene fra Patrick handler ikke om WR men om Cultivate, de har valgt Ä bruke sosiale medier til Ä kominisere med sine investorer, noe jeg som investor setter meget stor pris pÄ. De har faktisk sin fÞrste film i produksjon, noe du kan lese om i Cultivate trÄden. Synes det er lavmÄl av deg Ä prÞve Ä disse en mann som har fÄtt til mer pÄ 4-5 mnd enn det Wiik klarte pÄ 10 Är.
Han brukte vel strengt tatt mer enn han tilfÞrte hehe , men nÄr det er sagt har vel heller ikke styret i WR tillfÞrt selskapet stort heller. opplever at de som jobber i inc blir blokkert fra styret i asa,men mulig jeg er helt pÄ jordet⊠(min oppfattning)
Hvilken substans har Wiik tilfĂžrt prosjektet?
De hadde jo ikke et manus engang etter 10 Är.
Greit at du prĂžver Ă„ beskytte han, men ikke kom her Ă„ kall deg profesjonell produsent og si at han har tilfĂžrt dette prosjektet noe annet enn en svart skygge over Kjell Hallbing og hans flotte bĂžker.
Greit at det tar lang tid Ä lage film, men krever ikke 40 millioner og 10 Är for Ä skrive et manus. Slutt Ä si sÄ mye dumt her Desvan. Enten sÄ troller du oss eller sÄ er du helt bak mÄl.
ok da,unnskyldâŠ