Jeg forslår at du lager «Life in a Flash 2». Wiik er ledig som skuespiller. Så kan vi som faktisk bryr oss om selskapet ha en dialog her. Takk for at du stakk innom.
Nei, de har jeg forsøkt. På et annet forum var det en som oppga et navn på en dame hvor det ble hevdet at hun besvarte alle henvendelser, men jeg klarer ikke å finne det igjen
Om noen vet hvem jeg sikter til, så setter jeg pris på svar.
Du bør få svar fra ceo eller investor @widerelease.com eller google denne damen for et tlf nummer: Maja Olina Støyva Vik
Det eneste konkrete jeg har å gå etter er en melding fra Patrick Fossum Strøm som ber meg henvende meg til Erik Christoffersen på Ec@widerelease.com.
Det har jeg gjort.
Der konfronterer jeg ham med ryktene om at det finnes interesser som ønsker oppkjøp ASAP.
Denne Maja Olina Støyva Vik klarer jeg ikke å finne kontaktinfo på.
Kan noen hjelpe?
Jeg opplever at du, SirSmokealot og jeg, til syvende og sist har samme agenda her inne og jeg setter pris på engasjementet ditt.
Det går ikke an å lage oppfølger til “Life in a flash”. Konseptet tillater ikke det, men takk for oppfordringen. En spennende tanke hadde kanskje vært å vinkle det mer dokumentaristisk. Hva tenker du?
Hvilke rykter om oppkjøp? Det er i såfall ting han hverken kan bekrefte eller avkrefte . Var det det som var løsningen din? Et rykte? Trodde du hadde noe konkret jeg… en masterplan liksom, ikke bare et rykte fra en eller annen luring på et forum
Nå har de akkurat lagd en film ved navn Disaster Artist, så vi trenger vel ikke en til.
Sikkert greit at det ble din eneste og siste spillefilm. Hadde du bedt Wiik pensjonere seg som skuespiller etter den filmen hadde vi kanskje hatt en Morgan Kane film i dag å.
Da hadde du vært helten.
Han skjønner jo ikke hvordan et børsnotert selskap fungerer
Jeg ble nylig kontaktet av en finansjournalist som hadde mottatt en kopi av et brev til WR og han ba om mine tanker.
Jeg har ikke lest brevet men tilsynelatende dreier det seg om et ev. oppkjøp.
Det var feil av meg å kalle det et rykte, men jeg tok en twist der for å lodde om andre kanskje hadde fått dette med seg.
Jeg produserer ikke spillefilmer fordi jeg ikke har råd til det. Spillefilmer tar evighet med tid og derfor valgte jeg å jobbe med reklamefilmer, musikkvideoer osv.
Jeg har vært involvert i én eneste spillefilm, en britisk komedie, og jeg gjør det neppe igjen. Det tar rett og slett for mange år.
Jeg vil kanskje engasjere meg i Morgan Kane om de rette menneskene tar over roret.
Nei, det har du rett i!
Finans er ikke min sterke side, men jeg er knallgod på PR.
Håper du ser at vi er på samme side av bordet her og kanskje vi kan jobbe kollektivt mot å redde et synkende skip i siste liten
hmm ok? ikke det at du kan kalle det “din plan” akkurat, men meget spennende dersom det stemmer… det vil sikkert kun gi smuler tilbake til de som er tungt inne men… filmen får kanskje en ny mulighet, og det er jo bra…
Den dagen du tar avstand fra Wiik og setter selskapet WR i framsetet vil jeg si vi sitter på samme side av bordet.
Frem til det blir alt annet snakk viss vass.
Du sitter på andre siden av bordet i dag hvor Wiik sitter i skyggen bak deg og håper du kan kjempe for han.
Alle andre gir blanke i han. Han er ubetydelig og selskaper går videre. Endringer skjer alltid uansett om man mener det ene eller andre om fortiden.
Wiik lever i fortiden og vil ikke gi slipp ser jeg tydelig nå da du er på banen for han. Vi burde sammen ( uten Wiik) se fremover ellers skjer det ingen ting.
Og er du god på PR trenger selskapet tydeligvis hjelp der for vi hører ingen ting.
Hvorfor har en finansjournalist tatt kontakt med deg ang et brev om mulig oppkjøp?
Virker veldig random.
Kanskje AKTOR som er på banen? Wiik vel ha tilbake Kane-rettighetene
Noen andre interessenter kan jeg aldri tenke meg finnes.
Det er gjerne ikke hold i det, men noen har vært på ballen. Jeg håpet at noen her kunne tilføre info.
Jeg er interessert!
Jeg vil bare ha vekk ledelsen.
Går WR Konk så går vel rettighetene tilbake til eieren.
Men er kanskje billigere for AKTOR å kjøpe WR restene enn å betale for rettighetene
Tja, er jo en stor gjeldspost i WR som forfaller i juni.
Tror det blir billigere å bare gå til Hallbing jr. i så fall.
veit ikke hvem som eier rettighetene jeg, om det er asa , inc, eller llc, det finnes sikkert måter å trikse ting til på selv om asa går mot konk