Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

WR Entertainment (WR-ME) đŸ“œ

Svindel sÞksmÄl mot Wiik.

Taper i norsk rett.

Veldig rart at Wiik gikk inn i forliks samtaler kort tid etter dette sÞksmÄlet kom.

Wiik taper i norsk rett igjen.

Wiik gir tilbake 19 millioner aksjer han ble saksĂžkt for og samtidig trekker saken mot Lucia-Khan. hmmmm.

Hva er dine fakta Desvan?

2 Likes

Jeg orker ikke Ă„ lese dokumentene i detalj, men er det slik at han er dĂžmt for svindel?

Jeg har da aldri lagt skjul pÄ hvem jeg er

Hva er intensjonen din med Ă„ forsĂžke Ă„ kneble meg?

Poenget mitt er at selskapet nÄ er pÄ vei utfor stupet og her inne fokuseres det ene og alene pÄ Wiik som den skyldige.
Jeg er interessert i en diskusjon om tingenes tilstand og ikke minst om det er noe som kan gjÞres. Da mÄ vi fokusere pÄ fakta og ikke synsing og lÞgner.
Det er noen deltagere her som har blitt overbevist om en del feile fakta og det er i beste fall naivt, men i verste fall ganske skadelig for investorene.

Nei, han er ikke dÞmt, det er korekt , men han er dÞmt blandt folk i praksis. Jeg har ikke vÊrt med fra starten, sÄ jeg skal ikke si annet enn min oppfattelse av fyren er at han er en selvoptatt arogant og stormannsgal idiot, men igjen, det er meg da

Tror dessverre at det eneste som kan redde selskapet er friske penger, ikke Ă„ lande diskusjonen om han er en bra skuespiller eller ei

1 Like

Mener foresten at Styret med frode foss i spissen ogsÄ har bidratt godt med Ä kjÞre selskapet i grÞfta, da de valgte Ä bruke alle selskapets penger pÄ Ä forsvare seg mot gunnar sviik

1 Like

Kan noen forklare meg om hvorfor en 38-Är gammel avdanket drÞmmer skal vÊre det ideelle talentet for hovedrollen i en Morgan Kane film? Det mÄ da finnes bedre alternativer selv i lille Norge om man skal sette igang en stor produksjon uten en kjent filmstjerne. Fyren er jo dyr i drift sÄ det holder uansett hvor lite film som blir/ble laget

Min agenda er Ä fÄ det historiske perspektivet korrekt fordi det er lett for meg Ä se at Wiiks motpart misbrukte rettsystemet og fabrikerte fakta for Ä vinne saken og ikke minst vinne tillit hos investorene. Problemet er at disse menneskene sitter ved roret i dag og det skremmer meg.

Enig, men det er som sagt uvesentlig Ä diskutere, da han er ute av selskapet, og selskapet trenger noen mill i frisk kapital for Ä overleve. Hadde Gunnar Sviik hatt baller til Ä kjÞpe opp selskapet igjen nÄ som det er gratis, mÄtte jeg kanskje spist mange av mine ord, men det tror jeg at jeg slipper

Heh dersom det er noen som missbrukte rettsystemet er det vel Cardwell og Sviik som har som eneste mÄl at selskapet skal blÞ

Hvorfor tror du det?
Vi trenger ikke ta en tung diskusjon om hele prosessen, men vi er Äpenbart uenige her sÄ det er interessant Ä se hva du sikter til.
At de misbrukte rettsystemet er min egen teori. At dagens ledelse har fabrikkert fakta, det vet jeg.
Edit: Jeg vet ikke hvem som sitter i ledelsen dag, men jeg sikter altsÄ til den ledelsen som satt under konflikten med Wiik.

Jeg mÄ forholde meg til media, rettsdokumenter fra L.A , og aksjonÊrer som har vÊrt med hele veien, da jeg aldri har snakket med Gunnar, eller aldri fÄtt hans side av saken. Uansett, pult er pult, Ä grave i historie lÞser ikke fremtidens problemer

Morgen Kane fortjener Ä bli filmatisert, WR sitter pÄ rettighetene og pÄ toppen sitter der mennesker som ikke har nÞdvendig kompetanse og ikke minst har de vist at de er villige til Ä forlede investorene.
Om Wiik var den rette til Ä gjÞre det, fÄr vi aldri vite, men om noen skal putte friske penger inn i dette mÄ ledelsen bort og da nytter det ikke Ä fylle forumer med innhold som er fabrikert av nettopp disse menneskene som styrer skuten rett utfor stupet.

Tror du bĂžr lese deg opp i trĂ„den. Det er vel bred enighet i at dette selskapet trenger en ledelse som veit hva de driver med. Da tenker jeg pĂ„ styret i selskapet, som i praksis styrer alt inc foretar seg. De er helt kneblet. Utfordringen nĂ„ er jo Ă„ fĂ„ inn friske penger slik at selskapet kan overleve frem til at folk med kunnskap og vilje er pĂ„ plass. Gunnar hadde vel kanskje vilje , men det holdt ikke, det beviste han med Ă„ ikke klare Ă„ fullfĂžre prosjektet pĂ„ 10 Ă„r , grunnen til det er som sagt historie og uvesentlig. Å fĂ„ inn sĂ„ lite som 3 mill har vist seg Ă„ vĂŠre vanskelig, mye pga den idiotiske spleisen som ble stemt frem. Har du lĂžsningsforslag til hvordan selskapet skal klare seg burde du ta det med styret fort, for slik JEG ser det gĂ„r det mot kroken pĂ„ dĂžra

Er vel mer skadelig hvordan du som siste mann i rekken av Ä vÊre hjernevasket av Gunnar spyr ut vas om fabrikkerte fakta, sitter pÄ ulovlig materiale og innrÞmmer du ikke har lest dokumentene i detalj. Du tror sikkert jorda er flat Ä, lukter konspirasjons gjÞk lang vei her. NytteslÞst Ä lese hva slags rabbel du kommer med.

Konklusjon: Desvan mÄ pÄ behandling

4 Likes

Ja, jeg har lÞsningsforslag. Jeg fÄr ikke svar fra WR. Har forsÞkt gjentatte ganger.
Sitter du pÄ et telefonnummer, sÄ send det gjerne over.

2 Likes

Jeg foreslÄr at du logger av og gir mobilen til en voksen.

https://www.proff.no/roller/wr-entertainment-asa/oslo/filmproduksjon/IF4QDZG03GF/

Klikk pÄ navnet og sÄ pÄ gulesider linken :slight_smile:

1 Like

Vi tar denne en gang til dere :sweat_smile:

2 Likes