Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

WR Entertainment (WR-ME) đŸ“œ

Hva er det du snakker om? NÄ er det ingen som har tatt ut lÞnn de siste mÄnedene. Hverken Patrick, Chris eller Duane har hatt millionlÞnn i selskapet.

Det blir spennende Ä se hvilke krav investorene stiller dersom selskapet klarte Ä hente inn minimumsbelÞpet i gÄr.

Jeg snakker om det som stÄr i regnskapet. Tips: sjekk regnskap neste gang du investerer i et lite selskap :wink:

Jeg snakker ogsĂ„ om det som stĂ„r i regnskapet. SIX MONTHS ENDED JUNE 30, 2018 INTERIM REPORT: side 2: “Operating costs and expenses for the six months ended June 30, 2018 totaled NOK 3.405 million, including legal expenses of NOK 2.200 million, salaries, travel, administrative and other expenses - the Company’s net loss for the period was NOK 3.341 million.”

HelÄrs 2018 er ikke klart enda, men at de skal ha brukt 4-5 millioner pÄ 6 mnd nÄr cash blance pÄ tidspunktet var under 2 mill, mÄ du nesten forklare.

Har fulgt selskapet siden oppstart.

1 Like

Jeg viser til foregÄende Ärs regnskaper. 5-6 mill i lÞnnsutgifter hvert Är.

Men nÄ ligger de jo pÄ etterskudd med litt av hvert da. Det er jo derfor de skal ha inn penger.

YEAR ENDED DECEMBER 31, 2017 ANNUAL REPORT: Side 2: “Operating costs and expenses for the year ended December 31, 2017 totaled NOK 16.0 Million, including legal fees, other professional fees, salaries, travel and other expenses. Legal fees of 11.1 NOK Million were incurred during the period as a direct result of the costs of litigation, which is described later in this report.”

Tallene for 2016 tenger et noe annet bilde (med tallene du sikter til), med Cardwell og Wiik som forsynte seg grovt av kaken. At selskapet har “5-6 mill i lĂžnnsutgifter hvert Ă„r” er feil.

image

Se posten “Lþnnskostnad”.

Haha der var det jaggu en som trakk ned 4900 kroner ned i dass!

2 Likes

Spennende med dette Morgan Kane-greiene som man har lest sÄ mye om i media!

Du har et poeng. LÞnnskostnad ja, lÞnninger nei. LÞnn + sosiale kostnader (inkl. arbeidsgiveravgift (payroll tax) = lÞnnskostnad. SÄ ja, det har gÄtt ut 5-6 mill i 2017 og 8 (!) i 2016, men ikke-ledende ansatte har ikke hatt millionlÞnninger (til deres forsvar).

Tasmin, Wiik og Cardwell tok seg godt betalt i 2016 og 2017. Usikker pÄ lÞnnen til Eberlein siste Är, men tror ikke han har kommet ut i pluss pÄ disse 10 Ärene.

Uansett spennende Ă„ se hvor dette ender.

Jeg sa at Tasmin hadde millionlĂžnn. Ikke de andre :wink:

Men de har nÄ levd livet likevel.

Jaggu var det ikke enda en som fant noe penger vedkommende ikke trengte. Jaja 800 kr opp med lokket, ned med spylern-Flush!

SpÞr Patrick om det som sitter igjen med flere hundre tusen i gjeld etter Ä ha ikke fÄtt lÞnn i 2018.

Enda ble han der og presenterte plan for selskapet. Bra for han at den planen ble hans eget selskap.

Hvis det stemmer burde Patrick ha slÄtt selskapet konkurs for lengst.

Patrick tok med seg ideen, fikk med seg noen av WR investorene og startet nytt selskap.

Han klarer seg helt fint nÄ.

3 Likes

Morgendagens FA:

Ryan «Morgan Kane» Wiik rir igjen

UNDERHOLDNING: Ryan Wiik, mannen bak fiaskoprosjektet om Morgan Kane, slÄr seg nÄ opp i Sveits, og fremstiller seg som «en fantastisk suksess».

Selv beskriver Ryan Wiik seg som en mann som har skapt et produksjonsselskap verdt mer enn 100 millioner dollar og med formidable kontakter i underholdningsbransjen. Han skriver at Wiiks «stunning success» medfÞrte at investorene fikk tilbake mer enn 1.000 prosent avkastning.

3 Likes

Snart fÄr han vel MK rettighetene ogsÄ :wink:

det er nĂžyaktig den meldningen jeg sitter Ă„ venter pĂ„,-og HØYT skal jeg le om det skulle skje ja :sweat_smile:

Cred til Finansavisen for Ä avslÞre scammen og lÞgnene til Wiik pÄ hans nye nettside.

2 Likes

fascinerende Ä sjÄ korleis Wiik kan holde pÄ med den svindelen han gjer utan at det fÄr noen strafferettslige fÞlger

1 Like

Han juger vel forsÄvidt ikke hvis du regner antall aksjer og kursen de 2 fÞrste bÞrsdagene hehe han bare unnlater Ä fortelle hele historien