Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

WR Entertainment (WR-ME) đŸ“œ

Satt Ä tenkte, rart at mark huffam og ridly scott ikke bare tarover halve selskapet, bare ved Ä anongsere det, og pushe fremgang pÄ ipn ville antagligvis sendt verdien pÄ selskapet pÄ nye hÞyder :slight_smile: de kunne tatt et sikkert bet hehe :wink:

1 Like

I en alternativ drĂžmmeverden hadde det vĂŠrt fint.

Hva skal de med en selskap som har masse gjeld, rettsak og dÄrlig fortid. Tror Ridley Scott klarer seg greit med sitt egen selskap :wink: Eneste som kan redde dette er at gjeld blir klarert og at de fÄr inn noen som kan film og Hollywood.

I dag sitter vi med WR, grunnlagt av en amatÞr av hÞyeste grad, en styreleder som er fra flybransjen og en CEO som har vÊrt nyhetsanker. ( Ja, ja, de er smarte og masse skolegang osv :wink: MEN se pÄ dette da!! WR er et FILMSELSKAP og ingen i selskapet har erfaring med hva de faktisk skal fÄ til.

2 Likes

jeg veit, men de to kunne spilt pÄ lotto og vist hvilke tall som ble trukket heheh

Ingen vet hvordan en film vil prestere. Se pÄ siste x-men filmen. FLOPP. Og den har en rekke filmer bak seg o fanbase. Selv Ridley og Mark vet aldri hva en vinner film er.

Helt riktig. Hadde et lenger innlegg om dette i fjor i denne trÄden. Alle vet kjente navn ikke er noen garanti for suksess, men det ville nok hjulpet ifht. finansiering vil jeg tro :wink:

no kjĂŠm dommen straks :wink:

De har jo noen millioner med framfÞrbart underskudd som sikkert kan vÊre interessant for noen. GÄr de konkurs gÄr vel rettighetene for Morgan Kane til hÞystbydende.

Handelen i WR Entertainment er stanset

Handelen i selskapets aksjer er stanset i pÄvente av melding fra selskapet.

WR Entertainment har i over to og en halv mÄned forsÞkt Ä hente penger uten hell. Styret lovet denne uken Ä gi det et siste forsÞk.

Rart de ikke gjorde det fĂžr egentlig. Forhindre folk i Ă„ ubevisst spyle ned sine surt ervervede penger.

de som har handlet nÄ i denne uken har laget ris til sin egen rÊv og foreslÄs Ä ikke Ä fortsette med Ä kjÞpe aksjer i noe som helst!

:man_facepalming:

2 Likes

Hva var MCAP pÄ selskapet nÄ, nÄr det gikk skeis?

1 354 535 kroner

1 Like

Og der fikk Wiik det som han ville. WR er konk.

https://newsweb.oslobors.no/message/479767

javel
for oss som var med fra 2016(:thinking:?)
sÄ var det hvertfall muuligens verd et forsÞk?

sett vekk fra etterpÄklokskapen.

men det hadde vÊrt gÞy da,Ä kunne vÊrt med et filmeventyr
men for Ä snakke for meg selv,-sÄ blir det ikke investeringer i noe oppstartsselskaper fremover,pÄ en meeget lang stund,-selv om jeg nylig gikk inn i Stenocare :four_leaf_clover:

Vel da var sagaen om WRE over. Kunne blitt en bra bok eller dokumentar om selskapet. Her har forumet vÄrt vÊrt usedvanlig klar pÄ over helt siden de kom pÄ bÞrs at dette nok dessverre kom til Ä gÄ galt.

Varsel-lampene lyste fra dag en omtrent. Synd for alle de som hadde troen dog.

1 Like

Jaja, det har vĂŠrt en reise.

Synd for alle dere som har hatt troa og spytta inn penger her.

er ikke alle som er like opplyst og smarte som deg vettu

:wink:

Takk for heite krangler hehe :wink: gla jeg kom meg ut i tide , det ble et par tusenlapper i tap, men det er ok, og ikke vÊrre enn at jeg fÄr la v75 ligge pÄ hylla noen mnd hehe synes synd pÄ de som har tapt millionbelÞp her, -preikas- :wink:

2 Likes

Jeg snakker om advarslene som ble gitt over lang tid her pÄ forumet. Tapt penger jeg ogsÄ pÄ aksjer i Clavis Pharma f.eks. Falt 90% pÄ Äpning to ganger med 50k kr i innsats hver gang. Det var surrealistisk Ä se.

Dette selskapet ble bygget pĂ„ Wiik’s lĂžgner og nĂ„r det endelig sto i posisjon til Ă„ lage film uten han valgte han og Jim Cardwell bevisst Ă„ samarbeide for Ă„ tĂžmme selskapet for alt de kan av penger med tomlĂžse sĂžksmĂ„l.

Wiik innrÞmte svindel og ga tilbake alt han hadde tatt, men slapp billig unna da WR ikke hadde penger til Ä gÄ igjennom en rettsak.

Cardwell er i dag sammen med Wiik i nytt selskap sammen og de klarte det de ville. SlÄ WR konk. Det er takka til alle som har stÞttet selskapet i 10 Är.

Ja, jeg er enig at Foss og Khan ikke har fÄtt det til osv osv, men dette var et planlagt angrep fra Wiik og Cardwell som dessverre funket.

Jeg er mer overrasket over at Blystad og Kjos stÄr Ä ser pÄ at de blir pissa pÄ av 2 idioter som Cardwell og Wiik.

2 Likes