…tror det er en god del som ikke er på dette forumet.
Synd med tanke på at Morgan Kanebøkene ville blitt knakende gode filmer. Muligheten suslet bort av et sjeldent tafatt selskap.
Det er ikke rare manuset som skulle til for å laget et eller annet. Gjerne på lavbusjett, men neida. Her skulle man være storkar fra første dag. Ganske utrolig at ingenting har skjedd på alle disse årene.
Lessons learned osv.
Ja, dette var folk som ikke hadde peiling på film som skulle lage film.
Ikke snakk om å begynne i det små heller, her skulle det være en diger Hollywood-film med milliardbudsjett som skulle lages på første forsøk.
Rimelig feigt og ansvarsfraskrivelse å bare skylde på Wiik og Cardwell da. Er helt sikker på at de ikke hadde fått til en dritt uansett…
…nneei,det som utspant seg var da tilliten til selskapet gikk rett vest da denne interne konflikten begyndte å komme frem og likviditeten stoppet helt opp,-både på børs og privat.
Les hele innlegget mitt da. Jeg sier bare at de 2 fikk til det de ville. Å slå WR konk.
Hadde de holdt seg borte hadde WR ihvertfall hatt en sjanse til å prøve.
At Frode Foss og Khan ikke har klart å hamle opp med disse 2 amatørene igjen er jo bare tragisk ræva. De skulle klart å feid Wiik og Cardwell av banen fort.
…rart med det,nå er dette den tredje eller fjerde gang et selskap som prøver å lage Morgan kane film går konkurs…det ble visstnok prøvd noen tiår tilbake,-leste jeg engang for lenge siden…
hehe,ser alle steder at WR er konkurs…kikker vi hos DN.no er WR på “randen” av konkurs…
Thor Christiansen dette som ikke klarer å bestemme seg?
De er formelt sett ikke konkurs ennå. Man har bare besluttet å slå seg konkurs.
Kondolerer
Dere som tapte penger på dette har min fulle sympati. Eneste lyspunktet her er vel at det er en del som slipper billig unna på skatten til neste år
Dette er ufattelig trist for de som har tapt penger men det er bare å scrolle til begynnelsen av denne tråden for å se hvor mange av oss som var negative til dette, og regelrett sa det kom til å gå skeis. Man kan sikkert skylde på mange faktorer, men the fat lady has officially sung.
RIP WR-ME
ok,jeg lover å lytte bedre neste gang
Tidenes tips!
Mange gullkorn i denne tråden… Hvem kan vel glemme den utrettelige optimisten Kaizers, for eksempel.
Kaizers hadde jo rett,-det derre greiene med Funcom…
så litt credd skal han få…
Tenker at investorene tenker dette i dag: