Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

WR Entertainment (WR-ME) 📽

Merkur Market :see_no_evil:

2 Likes

Suksesshistorien som Wiik skulle skape med Morgan Kane IP`en ble bare til en svær herpes-bylle på Oslo Børs.
Faens idiot.

Hva er denne nedtellingen?

1 Like

Den siden er også scam. Teller ned fra 24 timer hver gang du refresher siden :stuck_out_tongue:

2 Likes

Ha ha, snakk om å lokke folk med mer penger enn vett :rofl:

Virker som dere uten aksjer, kommer til å savne WR mer enn oss med :rofl: kan bare ikke denne tråden få dø i fred? Hehe

Noe sier meg at siste kapittel ikke er skrevet i denne saken :slight_smile:

image

Og det er klart vi kommer til å savne WR-ME. Til å være et underholdningsselskap så har det gitt meg mye underholdning. Vet det er drit å høre for de som har aksjer, men det er slik det oppleves desverre. Det vært interessant og morsomt å følge dette selskapet på godt og vondt.

2 Likes

Har fulgt selskapet over lengre tid da jeg i utgangspunktet håpet at IP’n kunne bli noe stort. Kjedelig for både aksjonærer og selskap at detttw skjer men veldig realistisk etter så mye tull i selskapet. Gir en liten wakeupcall at selskaper på børs går faktisk konk og er nok for mange en veldig god lærepenge. Håper ikke folk gir opp børsen og heller tar lærdom fra det i sine neste investeringer :ok_hand:

Mange som velger slike aksjer som dette som sin første investering i aksjemarkedet.

Og så etterpå finner ut at “aksjer er bare tøys og tull”.

Det har vært fascinerende å følge denne reisen. Og den er nok ikke slutt. Ryan Wiik har vi nok ikke hørt det siste fra.

2 Likes

Han gir seg ikke før han sitter bura inne en dag.
Samme som han Fire Festival fyren på Netflix.

10 år uten å lage en eneste film kaller han seg en suksess på sin hjemmeside. Fyren eier ingen skam.

2 Likes

Enig med deg. Synes også hele Merkur Markets er en scam. WR-ME er ikke alene.

Er denne tråden enda aktiv…??

:thinking:

Men nå i ettertid så innser du gjerne at jeg hadde rett?

Problemet var ikke Wiik, men det krever betydelig intelligens for å skjønne det :wink:

Ja, la oss heller hylle innsatsen til WR.

Javisst! Lureløkene har fortsatt behov for å ytre frustrasjon og nå begynner det sakte å gå opp for dem at de siktet feil vei. Sånn er det som regel :grinning:

Du sikter feil, min venn :grinning::grinning:

Du er fortsatt snøblind. Det var Wiik og Cardwell som saksøkte WR med plan om å slå det konkurs. At styret ikke klarte å hamle opp med dem sier sitt om dem, men at WR var dømt nedenom og hjem fra dag 1 med Wiik i spissen ser vi resultatet av i dag. FERDIG.

jeg aner ikke hvor du henter “faktaene” dine fra, men du tar skammelig feil. Er det ikke på tide å kikke andre veier?