Du har vel bidratt med minst av alle bÄde for WR og pÄ dette forumet annet enn Ä vise at du sleiker rÊv pÄ Wiik. NÄ har han slÄtt seg opp i Sveits sÄ regner med du er godt investert der!
Du har sagt fra starten at du henter dine fakta fra Wiik, sÄ du er vel den med minst kredibilitet pÄ dette forumet nÄr det gjelder fakta.
Nei kom igjen. Tallene dine er helt absurde. Du fremstÄr som en regnskapsfÞrer, men har ingen forstÄelse for de korrekte tall. Er du ogsÄ en del av sekten?
Jeg oppfattet deg som en seriÞs bidragsyter i debatten, men nÄ tviler jeg.
Nesten rett. Wiik begynte faktisk pÄ en film. Du har gjerne ikke sett opptakene?
Hvilken film? Hvilke opptak? Hvem finansierte?
Morgan Kane âŠ
Det var vel investorene som finansierte det. Absolutt gode scener.
Eneste med stockholmsyndrom her igjen er jo deg. SÄ trenger du en hjelpende hÄnd med Ä komme deg ut av din sekt er vi her for Ä hjelpe Tror hverdagen din hadde blitt bedre.
Ok. Mulig det, men jeg har sett ganske imponerende scener fra Wiiks innstas. Har du?
Du snakker om audition testen til Wiik? Det er jo ikke en film da din lÞk. Det kalles en audition. Du mener det var en del av filmen? WOW. Du slÄr meg dummere for hver gang du sier noe. Var ikke du produsent?
Nei, jeg snakker om prĂžvefilmingen til Morgan Kane. Hold deg til tema.
At du har sett âinnstasenâ til Wiik bĂžr du holde for deg selv.
Men er det ikke besnĂŠrende at âalleâ kritiserer noe de ikke har sett?
Hvem er idiotene her?
Ja, en prÞvefilming for Ä se om han passet som Kane. AltsÄ en audition!!! Du babler om at han hadde begynt pÄ en film. Aldri blitt annonsert noen ting annet enn at selskapet gjorde en audition av han, noe du tydeligvis har sett. At du er uenig med filmskaperne av filmen om at de sa nei er ditt syn og deres syn, men ikke kome med fakenews om at Wiik noen gang har vÊrt i nÊrheten av Ä lage en film.
Hvis Mark Huffam og regissÞren av filmen sa NEI er det nok for meg. Du tror Wiiks skjebne lÄ i en folkeavstemning fra investorer som ikke kan bransjen. SeriÞst. HA
Du lagde Life in a flash med Wiik i hovedrollen, sÄ Ä i det heletatt hÞre pÄ dine meninger om hva som er bra eller dÄrlig skuespill blir helt irrelevant her. Jeg investerte ikke i WR for at Wiik skulle fÄ spille hovedrollen, men for Ä se en film bli lagd. Han satt seg selv foran selskapet. StÞrste feilen.
Fantastisk hvordan du klarer Ă„ ivareta ditt syn uten overhodet Ă„ ha sett det jeg snakker om. Jeg snakker selvsagt ikke om audition, men prĂžvefilming av Morgan Kane scener. Scenene som viser at Wiik faktisk har noe Ă„ komme med. Jeg snakker om de scenene som WRE nektet Ă„ vise i retten fordi det ville felle hele korthuset til visse personer i ledelsen. Du er rundlurt min venn
At Wiik har flydd rundt i sanda og prÞvefilmet seg selv har vel ingen ting med at han hadde startet pÄ noe film. Jeg blÄser en lang marsj i om han var bra eller dÄrlig. Jeg investerte ikke i Wiiks skuespiller karriere. Jeg investerte i et selskap som skulle lage film. Wiik satte seg selv foran deg, meg og alle andre.
Jeg forstÄr at dette er tungt Ä svelge for deg og jeg kritiserer deg ikke for det.
Du er utsatt for en vannvittig massesugesjon av lÞgner og bedrageri og pÄ et tidspunkt var jeg faktisk ogsÄ i tvil.
Men sÄ fikk jeg se opptakene og ble umiddelbart overbevist. Jeg tror oppriktig at du ville likt det.
Hva i alle dager hadde Wiiks prĂžvefilminger Ă„ gjĂžre med at han hadde tatt 19 millioner aksjer fra selskapet? Du har jo ikke lest noen ting her. Han ble saksĂžkt for Ă„ ha svindlet til seg 19 mill aksjer som han endte med Ă„ gi tilbake etter 3 tap i retten.
HAR JO INGEN TING MED PRĂVEFILMING Ă
GJĂRE.
Ja, saksĂžkt, men aldri dĂžmt. Det var bare et spill. Jeg kan saksĂžke deg i morgen tidlig uten substans. Det er kjempelett.