Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

WR Entertainment (WR-ME) đŸ“œ

Igjen, hva har disse klippene med svindel saken Ä gjÞre? Skulle jo bare mangle at Wiik hadde noe Ä vise pÄ skjermen etter 10 Är i Hollywood, men dette har fortsatt INGEN ting med han svindle til seg 19 mill aksjer Ä gjÞre.

1 Like

Ha ha ha ha ha - fantastisk Ă„ lese. Han tapte 3 ganger i retten og ga tilbake alle aksjene. 100% av alt han ble saksĂžkt for. Han slapp billig unna med forlik spĂžr du meg. Men fortsett Ă„ heng med en som ikke ble dĂžmt, men som tapte 3 ganger i retten og gav tilbake alt. Har ikke gjort noe galt han :wink:

1 Like

@desvan Mulig du og de tidligere investorene investerte i Wiik ogsÄ pÄ en mÄte, men alle andre i ettertid bryr seg ikke en dÞyt om han og hans skuespiller karriere. Vi ville se film, med det beste skuespillerne filmen kunne tilby. Wiik for meg er helt irrelevant.

1 Like

Ok, nÄ angriper du i det minste litt substans i saken. Jeg setter pris pÄ det.
Jeg hevder at han faktisk fikk noe ut av disse kronene, men jeg skal vĂŠre enig at det tok lang tid.
Men nĂ„ er det slik at jeg forlot spillefilm-bransjen i 2007, nettopp fordi jeg syntes at spillefilmer tar for lang tid. Jeg jobber i dag med reklmafilmer og musikkvideoer som tar en weekend Ă„ produsere. Spillefilmer er et “mareritt” da de tar Ă„revis Ă„ lande. SĂ„nn er det. Gladiator tok 5 Ă„r for Ă„ komme igang og det er 1000-vis av slike eksempler. Toy Story har holdt pĂ„ i 20 Ă„r!
Jeg forventer ikke at du skal forstÄ det, men du bÞr i det minste akseptere at dette er en annen verden.

Nei, det er ikke faktum. Du bruker Äpenbart VG som kilde, men de forteller ikke sannheten.

Kjapt imdb sĂžk:
Produsent Douglas Wick pÄ Gladiator lagde:
Gladiator (2000)
Girl, Interrupted (1999)
Stuart Little (1999)
Hush (1998)
The Craft (1996)

Hva babler du om? Ja, kan hende Gladiatoren tok 5 Är, men hadde WR jobbet med fler prosjekter enn bare Kane sÄ hadde kanskje de fÄtt til noe Ä. SÄ det eksemplet ditt er latterlig.

Er jo 3 kjennelser fra tingretten og lagmannsretten offentlig. Hva har VG med dette Ă„ gjĂžre. Du gjĂžr deg bare dummere!

Appropo VG: Hadde Wiik satt seg ned med VG og ikke lÞpt unna kunne han fortalt sin historie. Men han skygga banen gjennom hele dokumentaren. Var han redd for Stein ØstbÞ? For Wiik hadde full annledning til Ä sette seg ned med VG.

@desvan Dette er altsÄ ikke VG, men rettsdokument fra Borgarting Lagmannsrett.
Funker det eller juger de Ă„?

Nei, det er kategorisk helt feil.
Men jeg gidder Êrlig talt ikke Ä diskutere mer med deg fordi du Äpenbart er hjernevasket av en eller annen lÞgner uten skrupler.
Du har nÄ mottatt en god del faktainformasjon fra meg som du kan reflektere over.
Du har selvsagt rett til Ă„ mene det du vil, men du har ingen rett til fremme egne fakta.

Du har ikke fremmet noe fakta, mens jeg henviser til fakta. Se innlegg over. At du nekter Ă„ lese fakta er ditt problem.

Du har ingen prosjekter pÄ imdb, sÄ at du sluttet i filmbransjen i 2007 er jo bare vÄs. Du har jo ikke produsert noen ting.

Hehe er det meg du skal angripe nÄ?
2500 produksjoner har jeg pÄ 10 Är. Hva er dine meritter :wink:
Let’s have it! :rofl:

Jeg har lest meg opp pÄ alt av rettsdokumenter. Du har tydeligvis ikke lest noen ting da du tror rettssaken dreide seg om prÞvefilmingklipp. Du har absolutt null peiling pÄ hva du prater om. Eneste som i sÄfall er hjernevasket her av en person er deg. Du har tydeligvis hatt gleden av det. Jeg kjenner ingen av sidene, men forholder meg til fakta fra retten. (og ikke VG)

Hvor er dine filmprestasjoner? Du sier du sluttet i 2007. Hvilke filmer har du produsert?

Nei, du kjenner ikke noen av sidene, men du lanserer det ene faktum etter det andre. Jeg forstÄr at du er misfornÞyd, men kjenner du det gamle ordtaket: Skal du lete etter feil - ikke bruk lupe, men speil.

Som sagt: 2500 reklamefilmer. En av Norges fremste :wink:

1 Like

Igjen, start med Ä lese deg opp pÄ fakta fÞr du babler mer. Du har ikke henvist til en eneste faktakilde siden du ankom forumet.

Point taken. Jeg har bare referert til saken.

Flott for deg, men du sa du sluttet i filmbransjen i 2007, men du har aldri laget en eneste film. SÄ du har ingen peiling pÄ film. At du kan reklame tror jeg pÄ, men innen film er du like naken som Ryan Wiik.

Ja, det er rett. Jeg har deltatt i én spillefilm og vil aldri gjÞre det igjen. Tar for lang tid. Men det er jo samtidig mitt poeng.