Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

WR Entertainment (WR-ME) đŸ“œ

Da burde du kanskje fortalt Wiik at han burde gjort reklame isteden for Ä kaste bort pengene til investorer i 10 Är, sÄ kunne kanskje selskapet sett litt inntekt.

@desvan Regner med du har investert i Wiik’s nye sveitserost selskap siden du har sĂ„ troa pĂ„ han? NĂ„r kommer fĂžrste film? Eller skal du hjelpe han med reklame?

Den skal jeg faktisk gi deg: Jeg sa nettopp til Ryan i 2007 at han heller burde satse pÄ reklamfilm da det var kjappere penger, men mannen var krystallklar pÄ at han ville satse pÄ spillefilmen om Kane. Det var da vi skilte vÄre veier.
Men det betyr ikke at jeg ikke stĂžtter ham den gangen slik som jeg gjĂžr i dag.

Hehe. Nei jeg har ikke rÄd til Ä bli med ham pÄ det lÞpet, men hadde jeg hatt noen kroner ledige sÄ hadde jeg gjort det :slight_smile:

Hvorfor rÄder du han ikke til Ä lage reklame i dag da?
Hvis du hadde ledige kroner? Du sier du er Norges fremste pÄ reklame, sÄ antar du har noen kroner til han Ä. Er vel heller at han har ingen gjennomfÞringsevne, men du backer han her som hans eneste kompis. Hvorfor har han satt opp selskap i Sveits? For ingen i Norge vil ta i han med en klo engang. (Utenom deg da, men du vil ikke investere)

Jeg kan ikke uttale meg om hans nye meritter da jeg ikke har nok kunnskap om prosjektet, men ja, jeg har faktisk tro pÄ ham. Du fÄr like det eller ei og kall meg gjerne naiv, men i min verden sÄ ser det bra ut. :smile:

Lykke til de neste 10 Är. ( Hvis han ikke blir bura inne fÞr det da).

1 Like

Jeg kÄrer herved de siste 100 innlegg i denne trÄden til Tekinvestors lengste og kjedeligste dialog!

:laughing:

At dere gidder

7 Likes

Enig.

Drit i personangrep.

1 Like

PÄ tide Ä stenge trÄden @pdx?

Bedre enn monologen min i Imint trÄden :sweat_smile:

1 Like

TrÄden er under overvÄkning. Men er noen brukere som gjerne fÄr seg noen dager pÄ read only.

1 Like

SÄ lenge folk holder seg i skinnet kan trÄden godt vÊre Äpen :slight_smile:

2 Likes

Si det mange nok ganger til deg selv du sÄ fortsetter du sikkert Ä tro pÄ det :kissing_heart:
Du mÄ vÊre bra forelsket i ham hvis du i det store bildet ikke klarer Ä tildele Wiik skyld i at WR gikk konk.

1 Like

Jeg hÄper trÄden ikke blir stengt. Sagaen om Morgan Kane er ikke ferdig. MagefÞlelsen sier det kommer mer!

pwj6b

3 Likes

Hehe nei jeg er ikke forelsket, men mÄ innrÞmme en viss beundring.
Men jeg er i stand til Ă„ se at det ikke var Wiik som sĂžrget for konkursen. Det er utvilsomt og vel-dokumentert at et ensemble av udugelige personer med null filmkompetanse og en viss religiĂžs leder sĂžrget for Ă„ synke skuten med flere av dere i ryggen.
Og det irriterer meg!

Du beundrer en som ble saksĂžkt for svindel og ga tilbake alt han ble saksĂžkt for. Like barn leker best sier jeg til det.
Hele dette selskapet har manglet kompetanse fra dag 1. Da med Wiik i spissen med minst erfaring av de alle.

Du pratet om fakta lenger opp her med Lindros og du har jo ikke kommet med noe annet enn Wiiks pÄstander. Hvor er dine fakta? Post det.

1 Like

Dette kunne vĂŠrt oss!

https://www.hegnar.no/Nyheter/Naeringsliv/2019/07/Haavet-inn-352-millioner-fra-fredag-til-soendag

:sweat_smile:

1 Like

http://widerelease.com/

Nettsida er fortsatt aktiv :thinking:

Rettelse: nettsida er sletta.

Ja, de hadde vel betalt for en stund frem i tid da tenker jeg :wink:

Du fÄr kose deg med denne : https://podcasts.apple.com/no/podcast/tjuvstart-med-kleiven-spennende-mennesker-over-en-kopp/id1490568872?l=nb&i=1000462938336

SÄ fÄr du litt av bÄde historie og fremtid :wink:

3 Likes