Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

WR Entertainment (WR-ME) đŸ“œ

Hvordan kan du dra en sammenligning mellom “IT” som er basert pĂ„ en Stephen King novelle og mini-serie fra 90-tallet (og dermed har en nostalgisk fanbase som inkluderer undertegnede), med Morgan Kane?

3 Likes

markedet innen filmbransjen har et stort potensiale,-ok,velg et annet eksempel du da


men vÊr snill,det fins mange hÄpefulle her inne :laughing::sweat_smile:

Ja, det blir vÀldigt sökt att jÀmföra en internationell storfilm med ett prosjekt som inte har nÄtt ritbordet Ànnu och som hÀnger i ett halmstrÄ överhuvudtaget.

Morgan Kane har potential men wre har en hel del att bevisa innan filmen kommer sÄ lÄngt som lerretet. Och inte minst innan man kan nÀmna filmen i samma andetag som IT eller liknande storfilmer

Ja langt igjen til en film, men for de som liker Ä drÞmme kan man se tall pÄ andre filmer her http://www.the-numbers.com/

1 Like

HÄp er jo ikke det beste man kan basere en innvestering pÄ? Sier ikke at det ikke blir film, ei heller at den ikke vil lykkes, men det blir bare feil i mine Þyne Ä sammenligne filmen du brukte som eksempel med MK.

Vi hadde denne diskusjonen tidligere i Är husker jeg, og da (som nÄ) har jeg en oppfatning om at en Morgan Kane film vil slite med Ä fÄ et stort publikum med mindre de fÄr a). en annerkjent regissÞr ombord b). en annerkjent skuespiller i hovedrollen c). et manus som bringer noe nytt til sjangeren.

Western sjangeren har ligget med brukken rygg i siden 90-tallet men kan fĂ„ en renessanse hvis teamet har noe nytt Ă„ komme med. Filmer som “True Grit”, “The Hateful 8” og “Django Unchained” (ikke 100% western men), gir bedre sammenligningsgrunnlag. Men merk at disse filmene hadde alle tre overnevnte ingredienser.

MK er basert pĂ„ en relativt ukjent IP i de stĂžrste markedene og jeg ser for meg at de mĂ„ kjĂžre noen heftige PR kampanjer for at folk skal bry seg. Du kan jo se pĂ„ filmer som “John Carter” eller “Cowboys and Aliens” for filmer man trodde skulle bli store suksesser basert pĂ„ eksisterende verk, men som floppet totalt.

Jeg digger sjangeren men som oftest nĂ„r den blandes med andre sjangre. F.eks “No country for old men”, eller “The Witch”. HĂ„per jo WRE lykkes men har som sagt mine tvil.

Anbefaler forĂžvrig “Brimstone”, ikke bare en av de beste Westernfilmene jeg har sett i Ă„r men ogsĂ„ en av de beste filmene jeg har sett i Ă„r! :wink:

2 Likes

Morgan Kane vil bli westerns svar pÄ Jack Sparrow :crossed_swords: :bomb: :champagne:

1 Like

Det kan det, absolutt, jeg ville bare hatt noe mer hÄndfast (jf. mine "sukesskriterier som beskrevet i forrige post) fÞr jeg ville satset penger pÄ en slik pÄstand :wink:

1 Like

det du beskriver her,om at MK ikke vil vĂŠre en kjent karakter/film fĂžr publisering,vil si det samme som at Tasmin vil feile i Ă„ promotere MK,-der tenker jeg vi har den rette personen som kan gjĂžre en utmerket god jobb,-selvfĂžlgelig,MK har nok ligget pĂ„ hyllen i en del Ă„r,men vil etter allt Ă„ dĂžmme mĂžte publikum med et brak,og vil nok fĂ„ gode kritikker i media og aviser,-jeg gjorde en “background check” pĂ„ Tasmin,og mitt intrykk er at dama er ei sylskarp kniv,den foretrukne i skuffen :kissing_heart:

men selvfÞlgelig,vi fÄr bare vente Ä se,dette blir enten himmelen eller helvete,-akkurat nÄ sÄ er kursen sÄ lav at det bare er gÞy Ä kjÞpe.

:+1:

3 Likes

1 times Dokumentar om Morgan Kane og Ryan Wiik er ute pÄ VGTV:

4 Likes

Her er ogsÄ den store VG nettspesialen rundt det hele:

1 Like

sakkramento!

ser frem til Ä se del 2,-og den ser jeg frem til at skal foregÄ pÄ lerretet!

2 Likes

Ska kollas in! :grinning::+1:t2:

1 Like

Ryan Wiik har fÄtt plass Þverst pÄ vg.no idag :call_me_hand:

vel,her ser man hva man den gang da ikke visste hvordan tilstanden var for selskapet da de gikk pÄ bÞrs ifjor.

etterpÄklok,kan jeg innrÞmme at jeg alldri hadde gÄtt inn slik det var,-men idag,har jeg lastet opp mer til tross for kurshavari.

sÄ man blir enten litt klokere eller mye rikere med tiden,-sÄ fÄr vi se,om det blir en av de,eller begge


Jo, man visste faktisk veldig mye av dette allerede fÞr de gikk pÄ bÞrs. Les diskusjonene pÄ HO forum blant annet. Jeg gjorde selv et par google sÞk for moro skyld husker jeg og sÄ med et halvt Þye at her luktet det


til forsvar for min investering,sÄ mente jeg det ikke var hold i all skepsisen da selskapet ble i starten bygget opp av en uerfaren grunder,men at de i samarbeid med nytt styre ville fÄ til Ä lage film innen rimelig tid.

man lÊrer sÄ lenge man lever.:bowing_man:

2 Likes

sÄ akkurat brimstone, det er syk film ass, bra,men syk

Filmen er crazy ja. Men pÄ en ekstremt god mÄte. Godt skuespill, fantastisk manus, nervepirrende hele veien hjem. Desverre har den gÄtt under radaren for de fleste jeg kjenner men en god film kan ikke anbefales nok ganger! :slight_smile:

1 Like

finner mye saklig info pÄ HO
mange eksperter der

fant denne: http://forum.hegnar.no/thread.asp?id=1902074 men disse ho expertene ,hva vet de


det er ingen som vet utfallet pÄ denne aksjen, sjansen for fiasko er meget stor,men skulle alt mot alle odds klaffe er oppsiden veldig stor
 gÄr man inn her med 10k har man enten tapt like mye som ved Ä miste en iphone i gulvet eller sÄ har man vunnet en bahamas tur med familien

only time will tell


2 Likes

Fantastisk! Dette skal jeg se i kveld! Men er ikke dette Ă„ sparke en som ligger nede alt? :blush:

1 Like