Ho er og forblir HO, det stÞrste problemet for suksess er et veldig stort pengebehov. som de enten kan fikse ved Ä fÄ en emmisjon eller ved at et stÞrre studio tar en stor kake av inntektene
Har lest hele VG-artikkelen nÄ og dette var underholdende saker. Dette bÞr det lages film av med Leonardo DiCaprio i hovedrollen som Wiik, en mann med ekstremt store planer som levde et luksusliv i hollywood, men som tapte alt til slutt.
Ser ut som om i starten slÞste Wiik bort pengene til selskapet, men nÄ forsvinner de ut til advokatutgifter. Ser for meg nÄr rettsaks-rundene er over en emisjon her med ytterligere utvanning.
satser pÄ de fÄr unna rettsaken i L.A. fort slik de fikk til her i norge .
dokumentĂ€ren var helt klart sevĂ€rd, otrolig historiaâŠ
i snittet der vi ser wiik og tasmin âkrangleâ,sĂ„ det nesten ut som om at de faktisk krangletâŠironisk sĂ„ fikk de prĂžve krangelen i virkeligheten ogsĂ„.
âfacepalmâ (gadd ikke Ă„ finne emojien)
tror den scenen er fra a few good men
tom cruise og jack nicholson fra rettsaken der jack nicholson er satt i vitneboksen
Skriv kolon og navnet pÄ emojien sÄ dukker den opp
akey!
nei nei neiâŠhvis du ser linken til dokumentaren til âLarsenâ lenge oppe i trĂ„den sĂ„ ser du thumbnail`n.
Sett litt mer pĂ„ den dokumentaren. Her gĂ„r det jo enda klarere frem hvor stor svindel bĂžrsnoteringen var. En skam for Oslo BĂžrs! Merker markeds er en vits⊠men WR sin notering, ren svindel-fy fâŠ!
Og det er samme gjengen som driver selskapet nÄ minus Wiik! Har de svindlet sine aksjonÊrer en gang hva stopper dem i Ä gjÞre det igjen�?
cluet tror jeg var i Ä ikke si for mye ut i media i starten,dette for Ä ivareta investorenes verdier og ikke skape det som nÄ har skjedd med aksjekursen,og heller prÞve med det de hadde Ä jobbe med,-men desverre,da ledelsen valgte Ä gjÞre det riktige,sÄ satte wiik alle tenkelige virkemidller mot selskapet.
og her stÄr de nÄ.
men de vil mest sannsynlig vinne rettsakene i L.A.,det er jeg ganske sikker pÄ.
men,jo,Merkur lokker nok enkelte til Ă„ tjene raske penger,-men de prĂžver daâŠ
jeg har ogsÄ en post i SIAF,de prÞver nÄ Ä fÄ finansiering til Ä bygge ut et gigantisk fiskeannlegg pÄ land.
sÄ jeg krysser fingrene for begge selskaper.
Rettssaken har de sÄ og si allerede vunnet. Wiik sitt forsÞk pÄ Ä skape en negativ omtale om sitt eget selskap (ikke nÄ lengre dog) er mislykket. Ville ikke overrasket meg om WR eventuelt endrer navn, men uansett har de nÄ snart blitt kvitt ankeret. De kan da videre konsentrere seg om Ä fullfÞre det aksjonÊrene Þnsker, en Morgan Kane film pÄ lerretet.
fĂ„r hĂ„pe det larsen,og det UTEN Ă„ ta noe emisjon som enkelte hevderâŠ
sÄ pÄ Haffen7/Morgan kane fans pÄ facebook,-der var det et bilde av wiik i en KIA kjÞrende rundt i L.A.
er saken startet eller er det noen form for signal nÄrtid dette ventemaratonnet vil ta slutt?
Hvordan skal de klare Ă„ lage en film uten mer cash?
de har da enda investorpengene fra hollywood?
pengene de bruker til saken,som wiik vil mÄtte komme til Ä betale tilbake,kommer fra da kjos og blystad gikk inn i emisjonen ifjor?
Hvilke investorpenger, har du lest regnskapet. Har du sett hvor tomt det er ?
det skulle skje fĂžrst en screentest,der det skulle godkjennes av en potensiell producer og regissĂžr,-deretter skulle investorer i hollywood sponse penger.
mener jeg Ă„ huske ting fungerer i filmbransjen
Det var nok Wiik BS
Screentesten gikk jo til helvette som kjent.
skulle de tatt emisjon,og gjordt film utav egen lomme,hadde det sett ut som en ny Seadrillemisjon med 67 milliarder aksjer