Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

WR Entertainment (WR-ME) 📽

Det har vel vært totalt 3 salg på 0.40 i dag. Sparebank 1 Markeds med 955 aksjer og Nordnet med 72500 aksjer (= 29000 Kr) :wink:

1 Like

At Kjos er gammel blodfan av Morgan Kane og har gått inn med litt lommerusk er ikke noe kjøpssignal nei.

1 Like

De 72500 var meg :sunglasses: dog er det bare en liten del av det jeg har totalt inne. Hvorfor ikke lette når man er opp 55% :stuck_out_tongue:

1 Like

Enig, se på det som veldedighet.

1 Like

Kan være “enig” i at investeringen til Blystad og Kjos på 30 millioner kroner er “lommerusk” :rofl: Investeringen er vel mer ment som et symbol. Det beste WR fikk ut av den dealen var Frode Foss.

Hvilket snitt sitter du med ?
Var du ikke du inne på kurser langt høyere enn dagens ?

Forøvrig hyggelig å se gode prosenter, eg kjøpte aldri da eg fryktet det lave volumet i aksjen

Jeg solgte meg ut før den falt ytterligere. Kjøpte meg inn nå før høsten tok sitt inntog.

1 Like

Grattis med en fin dag :+1:

1 Like

lavt volum er et problem ja,så når man sitter på noen hudretusen aksjer hehe

De 30millionene er vel ca verdt lommerusk nå

Den VG dokumentaren var veldig bra. Anbefaler alle å se den før de evt. vurderer å innvestere i dette selskapet.

2 Likes

skulle jeg begyndt på nytt idag,ville jeg investert etter rettsakene er ferdig,-men sannsynligheten for at WR taper og med gevinsten som venter,fra de nivåene vi er i idag…jeg tror jeg hadde gjordt akkkurat det samme igjen som jeg har gjordt til nå.

kall meg gjerne for gal,-men det er faktisk slik jeg har klart å 3-dobble økonomien min fra da jeg startet med aksjer i 2015.

:sunglasses:

My thoughts exactly. Når er det rettsaken skal være?

RETTSAKER WR ENTERTAINMENT:

WIIK`S

https://unicourt.com/case/ca-la23-wr-films-entertainment-group-inc-vs-gunnar-ryan-wiik-72037

JAMES CARDWELL

https://unicourt.com/case/ca-la23-james-cardwell-vs-wr-films-entertainment-group-inc-et-al-37128

Stemmer det at Wiik stiller uten advokat??

Nei, han hadde skaffa seg en evig dyr ( og kjent advokat).

Wre hausing på ho ass, nesten sånn at jeg har lyst til å dumpe et par hundre tusen bare for å få de til å holde kjeft hehe nesten :cowboy_hat_face:

2 Likes

Jeg liker utviklingen i aksjen. Som jeg har sagt lenge, aksjen er billig og vi vil se mye mer hausing fremover, ref VG saken i helgen. Wiik taper rettssaken og må gi tilbake de stjålne aksjene til WR. Det jobbes på spreng for å få unnagjort dette surret slik at WR kan konsentrere seg om det de faktisk liker å jobbe med.

Aksjonærliste fra 18 September 2017:

2017-09-18 Shareholder List - WR Entertainment ASA.xls (62 KB)

Her et utdrag fra topp 30:

image

3 Likes

Er Tasmin på lista?