Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

WR Entertainment (WR-ME) 📽

første gang på lenge det ligger så mye vekt på kjøps siden :wink:

2 Likes

Godt mulig, men man burde jo få betalt for den risikoen man påtar seg gjennom WR… :wink:

ja det er jo akkurat det larsen sier at du får :wink:

1 Like

Tar jeg ikke feil, er vel dette uken der RW må sende inn anke til lagmannsretten - slik som sa i mediene etter at kjennelsen var klar.

1 Like

1 Like

alt begynner med en liten ide` :yum:

Svarfristen på anken er i morgen. Selve forsvaret for Wiik i tingretten var jo som å koke suppe på spiker så hva de skal koke på nå blir jo interessant å se. Likte spesielt godt Tokvam (Wiik sin forsvarer) forklaring på at det ikke var det samme aksjene som WR krevde fra Wiik. Han mente at WR ASA skulle saksøke/kreve WR Inc. for aksjene eller lignende. Han prøvde å forklare dette med at hvis han holdt grønne epler i en hånd og røde i en annen så byttet eplene plass, det var fortsatt epler men ikke de samme eplene. Da grep dommeren inn og sa at den type forklaringer trengte de ikke! Takk til deg Tokvam, minneverdig :slight_smile:

3 Likes

blir det ankesak skal jeg ta ut ferie hehe regner med den blir åpen

Hvorfor får man ikke opp kursutvikling på nordnet?

heller ikke “SIAF” synes på chartet,-tenker dette gjelder alle selskaper på Merkur hos nordnet.

1 Like

Merkelig nok er det omvendt på Pareto: ser chartet men ikke prosentvis endring.

Untitled
https://twitter.com/Tasmin

Morsomt ordrebilde idag :slight_smile:

image

ja kunne tjent litt nå hadde jeg solgt, men jeg sitter til film eller tap

Sterk anbefaling om å selge nå, så kan dere heller vurdere å bli med i emisjonen senere, antagelig til en svært god rabatt

3 Likes

opp til 0,43 uten en eneste nyhet, jeg tror selskapet vinner mot wiik, da tror jeg på et ennå større hopp

Denne uken (i dag?) blir det klart om Wiik anker til lagmannsretten eller godtar kjennelsen. Dersom han godtar kjennelsen, tror jeg sjansen er stor for at han dropper de andre søksmålene.

Det må begynne å dra seg til med advokatutgifter for ham, og dersom han ikke kan selge fler aksjer for å finansiere advokatene, har han snart ikke noe annet valg.

3 Likes

vinner wiik dette,så blir det som å sammenligne epler og epler…

1 Like

…en liten referanse til forklaringen fra forsvareren til wiik om aksjene som ble fryst.

ha haaa…

1 Like

Skulle kanskje kjøpt noen lodd her :stuck_out_tongue_winking_eye: lol

03