Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

WR Entertainment (WR-ME) 📽

Hvorfor i all verden vurderer folk å kjøpe seg inn her?? Stiger på syltynt volum og kun SKBN løker som kjøper?? Selskapet er tomt for penger og skal i gang med å lage film. Alle varsellamper bør blinke, likevel sitter folk å vurderer inngang??

Herreminhatt…

4 Likes

hahaha, nå fikk jeg meg en god latter.

1 Like

Ja herre min hatt… mine aksjer har økt 130k i dag :+1:

1 Like

All PR er god PR ser det ut til. Folk tenker vel at nå som Wiik er ute av bildet blir det film. Tror ikke folk flest vet hvor mye arbeid som gjenstår før de er der. Men mulig man kan tjene gode penger om man har lyst å sitte med aksjene i lang, lang tid fremover slik @SirSmokealot sier.

Personlig mener jeg det finnes mindre risikable aksjer med like stor oppside som her men interessant å følge med på utviklingen :slight_smile:

Sier bare et ord: SLIPPAGE

Google det du…

1 Like

imens kan vi gjette hvem som blir plukket ut til hovedrollen for Morgan Kane.

mitt valg ble nr. 1.

https://www.herinterest.com/30-hot-male-actors-under-30-in-2017/

Will Ferrell :sunglasses:

1 Like

Jeg føler Morgan Kane er litt eldre enn 30 år. Men kan ikke huske om jeg noen gang leste en Morgan Kane-bok så vet ikke helt. Det virker bare som at de tøffeste cowboyene har noen år på hesteryggen bak seg.

i starten er de på utkikk etter en skuespiller i 20-års alderen,-dette er en av mange grunner til at wiik ikke fikk hovedrollen til Morgan Kane.

ironisk til alderen,da de vil måtte ha en til å spille inn en rekke filmer i fra bok-serien.

1 Like

Står at han begynte som 16

1 Like

har hatt litt diskusjoner med en som kaller seg “Axl Rose” i Shareville hos Nordnet,og han nevnte om at de ville ha en yngre skuespiller.

det er enkelte her som sitter tett opp imot informasjonen vi leser i media,-synes å huske noen her la ut bilde av ryan wiik,fra innsiden av rettsalen…

Dette er nok fra Kanes eldre dager

Det er visst solgt 22 mill bokeksemplarer totalt, først og fremst i norden, hvorav 11 mill solgte i Norge. Vet ikke hvorfor, men det er noe legendarisk over navnet Morgan Kane. Det klinger godt. Tipper det er fordi jeg er norsk og har fått det inn med morsmelken, men det klinger i hvert fall godt!

Det hadde frydet meg stort om de klarte å lage en bra serie ut av dette. Helt knall om de starter i det små med Morgan som 16-åring (med en skuespiller som er en del eldre). Men om det bare skal være en film håper jeg de velger flere skuespillere i ulike aldre.

vel,hvis de starter med en 20-åring…og det er 80 + bøker,-da har de noe å rutte med,og skuespilleren blir ikke arbeidsledig med det første :rofl:

steike,-jeg er full klar over risikoen her med tanke på den finansielle situasjonen og rettsaker som kan vare uuholdelig lenge…,-men hvis dette klaffer,så blir dette en historie uten sidestykke,-en slags ny “Norwegian” historie(Jeg er en stor beundrer av Bjørn kjos og hans bakgrunn og oppstart av flyselskapet).:

1 Like

Han här är kanske en kandidat när det börjar bli dags för film:

2 Likes

Åpen rettsak, så alle kan både komme og ta bilder som de vil der :wink:

åja,jeg mistolket wiik i å være en morder,-men det er vel kanskje bare fra en aksjonær point of view :thinking:

ja,så tidsbedrivende rettsaker kan være,så er han kanskje litt for gammel :rofl::scream:

1 Like

hm,-går det an å rette revolveren mot Cagey2?

Opp 36.36% idag :slight_smile: Latterlig aksje, men hva tenker folket?

vinner WR rettsakene,så vil aksjen gå en skulder-hode-atombombe-formasjon :boom:

2 Likes