Jeg er egentilg likegyldig til hva kursen er i tiden føre film, da det er det jeg har gamblet på… pga lite volum er kursen lett påvirkelig, kan sende kursen rett till bunn med salg av 100k aksjer
noen som solgte og sendte den til bunns
Hvorfor er det ingen historikk på WR på Nordnet? Har vært sånn i noen dager nå?
Genialt dyktige aksjeplukkere disse som kjøpte WR til 60 øre i går… det må jeg si…
de går nok ikke i minus uansett, selv om de er inne for en trade kan de gjøre det godt bare selskapet vinner noen saker,men klart, ugunstig tid på å kjøpe “dyrt” da selskapet egentlig ikke er verdt mer enn prisen på noen rettigheter
dette er slik hos alle aksjer i Merkur.
egentlig ganske morsomt @cagey2 til å være så negativ til aksjen er du veldig ivrig i denne tråden , tror det bor en liten skap wre’r i deg ass
Som sagt før, “it’s a trainwreck-hard to look away…”
Og så prøver jeg å hindre at dette forumet blir et forum som i alt for stor grad snakker om og anbefaler taper-aksjer som WR, Hugo, APCL, etc
Ikke noe poeng i å disse @cagey2, han advarte mot denne allerede i juli 2016, som en av de første postene i tråden. Her kan man lese den.
Kursen på dette tidspunktet var på 2,15.
joda,det er helt ok å diskutere for og mot i aksjer,-vi som er galne nok til å investere,har da investert med måte.
WR i min portefølge ligger nå rundt 4-5% av totalverdien,og er fornøyd med min risiko.
Ikke noe poeng å disse de som har trua heller spør du meg. Da bør man heller bare la vær å si noe.
Er det dissing å påpeke at selv på 50-60øre aksjen er prisingen for høy, gitt selskapets fremtidige kapitalbehov?
Det er heller ikke dissing å påpeke at aksjen er særdeles illikvid. Skal godt gjøres å selge en post verdt 50k på de kursene som det hausses med i denne tråden
Hey! Ikke dra APCL ned i søla sammen med WRE… eller
Altså, tror ingen går inn her uten å vite at det er meget stor fare for at pengene er tapt, selskapet er ikke verdt en dritt, dere trenger ikke å opplyse det hver eneste dag, vi vet… vi som har kjøpt et lodd har tatt en risk, en stor en, og trenger ikke bli fortalt hvor jævla dumt det er hver eneste dag. At dere andre ikke tør er også helt grei, jeg har blitt med her fordi JEG tror det blir film, selger ikke om kursen 10 dobbles engang hvorfor kan ikke jeg få lov til å gjøre det? Uten masse bajs
enda en grunn til vi investerer i WR
Dårlig IR fra selskapet og ikke opplyse om AP ratioen.
There’s no business like show business.
Finnes det en annen aksje på Oslo Børs med like mye offentlig -kasting?
jeg er glad til at media nå tilsynelatende er ferdig med forbruksbankene…
Hva med en indeks som vekter selskapene basert på antall spaltemeter i Norsk presse? WRE, NAS, NOFI, TSLA, AAPL m.fl.