Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

WR Entertainment (WR-ME) 📽

Det er ganske drøye påstander de kommer med og uttaler seg under en pågående sak, ganske useriøst spør du meg, men all denne medieomtalen ser jo ut til å være positiv for aksjekursen… :smile:

1 Like

Du gjør akkurat som du vil!

Men for hvert hausse-innlegg på denne tråden myntet på de mest uerfarne og naive, må dere tåle at det kommer et baisse-innlegg i tilsvar…

3 Likes

Jeg kan være skarp i tonen, helt klart. Heldigvis er ikke alle her så nærtagende som deg.

Jeg forstår bare ikke at du ønsker å bruke tid på å gjenta deg i WR tråden og baisse de som faktisk har troen på dette selskapet. Det holder nå!

Jeg synes du er helt innenfor. Det er bra noen tørr å stå opp mot hylekoret og faktisk kalle en spade for en spade. Alle vet er WR er fucked. De brenner cash og USA rettsakene er ikke begynt enda. Sansynligvis er de tomme for cash ila året.

4 Likes

Skrev faktisk mitt første baisse-innlegg om WR på et visst annet forum 15. Januar 2016. Da hadde de akkurat gått på børs og kursen var vanvittige 15 norske kroner…!

Noen som tør påstå at den noteringskirsen IKKE var ren svindel?!?

1 Like

jeg vet at mine penger mest sannsynlig går i dass, men la meg slippe bajs a , har du noe konkret å komme med som allerede ikke er nevnt 100 ganger tidligere , er det kjempe fint. Synes på lik linje med deg at det er viktig at folk vet hva di går til her men det holder å scrolle litt oppover i tråden så er det nok av fakta :+1:

3 Likes

joda,du gjorde en bra vurdering der.

men synes du bør dempe deg og heller akseptere vår dristige aksjekjøp.

hva med de som nå kjøper seg stort inn i NSG,-hva i all verden er det som går av folk i den??

1 Like

NSG har iallefall verdier :wink:

kreditorene sine mener du?

forresten,-WR kan snu på 10-øringen og skape store verdier så snart de knuse wiik i retten!

1 Like

Hvordan kan de klare det?

forhåpentligvis vil vi få svar på dette innen en rimelig tid.

selskapet er da notert på børsen,så mulighetene er mange,-det vil ihvertfall ikke bli slått konkurs,som NSG.

(ja,det er en mulig utvanning jeg henviser til,-men som nevnt,mulighetene er mange)

Her må du skille på at kursen kan gjøre ett oppsving, og om selskapet kan skape store verdier.

For å skape verdier kreves mye mer enn en seier i retten.

1 Like

Fenris,the best is yet to come.

dvs at tiden vil vise hva dette vil utvikle seg til.

1 Like

Det kan du ha rett i, men først må selskapet rekapitaliseres.

2 Likes

Jeg håper man hvertfall så på mcap og regnskapstallene før man evt. kjøpte på 15 kr?? Enhver kunne jo se selskapet var priset som om de var Fox eller Sony med den kursen. Behøver ikke være hjernekirurg for å skjønne det :wink:

Med det sagt kan jeg forstå det er frustrerende for dere som er inne med konstant mas om hvor krise dette selskapet er. Fikk høre mye det samme når Nano gikk fra 40 til 120 i fjor. Det var ganske frustrerende å lese innlegg på innlegg om hvor høy risiko biotek var.

Jeg vet jeg ikke har vært den verste men skal prøve å dempe kritikken fra min side fremover i allefall :+1:

2 Likes

er du en av disse “Algeta”-fanatikerne som tror NANO vil gjøre det samme og gå til 300++?

morsom historie,jeg hadde en “grei” post i Nano,og solgte med tap pga en større omstrukturering av portefølgen min,-men jeg “glemte” å kjøpe meg inn igjen… :man_facepalming:

1 Like

Jeg aksepterer at dere velger dette, men verre for meg at dere bruker forumet her til å hausse selskapet og skyve under teppe de major utfordringene de har…

Men uansett skal prøve å holde meg litt borte igjen.

@cagey2 tror du treffer spikeren der. Problemet er hausingen av en aksje hvor underliggende verdi er nesten null. Hvor BESTE scenario er en stor emmisjon med utvanning.

2 Likes