Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

WR Entertainment (WR-ME) đŸ“œ

http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=436020

"NORWEGIAN COURT INJUNCTION RULING APPEALED BY GUNNAR RYAN WIIK
Tekst

Reference is made to the stock exchange release issued by WR Entertainment ASA (“WR ASA”)
on July 7, 2017, regarding Oslo City Court granting a preliminary injunction against Gunnar
Ryan Wiik. According to the ruling, Wiik may not transfer, sell, pledge or otherwise
dispose of 18,774,525 shares of WR ASA, which are held in his name, until a legally binding
outcome is reached in the California fraud lawsuit filed by WR ASA’s wholly-owned U.S.
subsidiary WR Films Entertainment Group, Inc. (“WR Inc.”) against Wiik, whereby Wiik is
obliged to return a stockholding of almost 19 million shares that the company alleges he
fraudulently transferred to himself from WR Inc. Further, Wiik may not exercise any
shareholder rights related to these shares.

Gunnar Ryan Wiik challenged this court order granted on June 29, 2017, and requested an
oral hearing. During a two-day oral hearing on August 24 and 25, 2017, the Oslo City Court
heard evidence from the company’s current CEO and Chairman, several WR Inc. employees,
co-founders and WR ASA shareholders. Wiik also presented evidence from himself and others,
including former Chairman James Cardwell. On September 5, 2017, the Norwegian court’s
verdict rejected Wiik’s arguments, finding his explanation as to how he acquired the
18,774,525 shares unconvincing and lacking. In the court’s opinion, all documents and
evidence supported WR Inc.'s claim that the shares were meant to belong to WR Inc.,
not Wiik, and that those documents corresponded with the testimony of the company’s
witnesses. As a result, the Norwegian Court not only upheld the injunction freezing the
shares, but also ordered that Wiik pay WR Inc.‘s attorneys’ fees and other costs totaling
NOK 549 801. The Oslo City Court ruling from September 5, 2017 can be found on the
company website: http://widerelease.com/company/reports-presentations
"

Hvor morsomt hadde det ikke vĂŠrt om Gunnar Wiik sine aksjer ble tilgjengelig for han igjen og han da dumper kursen nĂŠrmere 0 :sunglasses:

1 Like

Selv om jeg ikke har noen interesse av aksjen sÄ hadde det ikke vÊrt morsomt i det hele tatt. Kan ikke fordra folk som Gunnar Wiik og hÄper han taper alle rettsakene.

3 Likes

Det er det som kommer til Ä skje. Gunnar Wiik fÄr flere snekkere med pÄ laget til Ä investere i denne rettssaken, mens WR sitter igjen med en advokat funnet pÄ gata som godtar 54K i lÞnn resten av saksprosessen.

han hadde vel ikke noe annet valg enn Ă„ anke, han trenger penger til usa sakene

da gjenstÄr det Ä se om retten godtar anken eller avviser , godtar de og han taper igjen, har han ennÄ mindre penger til usa

jeg anbefaler alle om Ä kjÞpe 10 aksjer , kun for Ä fÄ sitte pÄ fÞrste rad pÄ neste general forsamling. du kan tjene det inn igjen ved Ä selge popcorn i dÞra hehe

3 Likes

Det handler vel i det store psykoligiske bildet om en som ikke tÄlte Ä bli vraket som skuespiller i eget prosjekt og ditto vendetta.

De eneste jeg tror som kan gjÞre penger pÄ dette selskapet i uoverskuelig fremtid vil vÊre advokatene, - styrer unna denne.

1 Like

Vi skal heller ikke ignorere tanken om at Gunnar Wiik kan ha rett i mye av det han sier
 just putting it out there :sunglasses:

som hva da?

At aksjene faktisk er hans og ikke WR sine og at WR ikke har krav pÄ de aksjene. At Tasmin sin plan fra dag 1 var Ä skvise ut Gunnar fra selskapet og fÄ sjefsrollen selv :sunglasses:

1 Like

Gunnar ga henne sjefsstilling??

begynner du ogsÄ Ä snakke fjas nÄ?

:man_facepalming:

Neida. Det eneste jeg bare prÞver Ä si er at man bÞr se pÄ saken fra begge sider og ikke ignorere at den andre parten ogsÄ kan ha rett i noe av det som blir sagt :wink:

har du kjĂžpt deg inn igjen? @Larsen

Nei. MÄtte bare selge Sino Agro aksjene mine fÞrst, men det er nÄ gjort. SÄ fÄr se om jeg klarer Ä fiske lavt. Ser den har vÊrt nede pÄ 0.28 idag!

teori pÄ hvorfor Wiik er sÄ sen med Ä melde sin anke,-for Ä skrape nok penger ut av de fÄ han enda har tillit hos for Ä prÞve en siste gang!

hva tror dere?

:thinking:

Han tjener pÄ Ä dra det ut, fordi det er WR som har lite penger :wink:

mulig det hele er over fĂžre de rekker Ă„ behandle anken
 leste et sted at de har 6 mnd behandlingstid, men vet ikke om det stemmer

1 Like

Vi alle kan vel vĂŠre enige om at ordrebilde ved bĂžrsslutt i WR er til Ă„ le av? :stuck_out_tongue:

image

3 Likes

Etter all din hodelÞse haussing over lang tid, sÄ er det flere ting Ä le av enn ordrebildet 


3 Likes