Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

WR Entertainment (WR-ME) 📽

litt bedring:

2 Likes

Det er nok Kjos som fisker.

1 Like

Tror du Kjos har sjanse på en statist rolle?

4 Likes

Har også prøvd å legge inn bud på kødd, men får ikke lagt inn så lavt. Får beskjed om at budet ligger for langt unna siste omsatte kurs…!

Rettighetene har jo en verdi, men klarer ikke å se at dette er selskapet og ledelsen som skal klare å produsere en film.
Og emisjonshistorikken (og forsøkene på emisjon) fremstår noe useriøs

1 Like

Krøss i taket; WRE har omsetning i dag! Nå har du sjansen til å komme deg ut @larsen

2 Likes

Ut? Hvorfor skal jeg gå ut av aksjen nå som det begynner å skje ting? :wink: Jeg har vært inne ganske lenge nå og har bare snittet meg ned til 2.66

1 Like

Nå er det kanskje håp for de som er stuck her? :smile:

http://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2016/12/Gruender-takker-for-seg

3 Likes

Nyhet som burde vært børsmeldt…

Eller er kanskje ikke så strenge regler på jalla5 Merkur markedet?

Det ble børsmeldt inatt.

13.12.2016 05:04

http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=415774
Ryan Wiik has informed WR Entertainment ASA that he, with immediate effect, resigns as an officer, director and employee of WR Entertainment ASA and its subsidiaries. He is resigning over creative differences with the company.

2 Likes

Takk. Ser den ikke i noen av traderne mine…?

Raringen fra ARC ferdig med å kjøpe? Salgsvinduet lukket?

Liker at ledelsen er under rokkering grunnet aksjonærer har fått nok. Nå er det bare å lene seg tilbake og se på ting skje med filmen :slight_smile: Gleder meg!

3 Likes

Synes det er veldig positivt at de har fått luket bort Wiik.

Hva var problemet med han ?

Han har ingen track record som skuespiller eller forretningsmann som er verdt å nevne.

Positivt at grûnder, og eier av nesten 35% av aksjene i selskapet, trekker seg ut pga. uenigheter?

Hmmm,

1 Like

Det er så klart ikke positivt for kursen at han sitter på en stor del av aksjene (27% så vidt jeg kan se). Men ja på sikt vil jeg si at dette er positivt, hvis de nå kan få inn et stort navn i hovedrollen. Positivt fra en svært negativ situasjon skal jeg legge til.

Er denne IPen så kjent i Unite’n at de klarer det tror du?

1 Like

Jeg er litt skeptisk, og så skal det vel hentes inn en del penger for å finansiere filmen. Får de noen spennende navn på rollelistene er det en god start.

2 Likes