Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

WR Entertainment (WR-ME) 📽

Kjosfast :smile:

4 Likes

@Nocturne, jeg har bare et par eksempler som kan gi en indikasjon på at kidsa kan like western:

Men ja, jeg tror Morgan Cane er så nært et dødt franchise som du kan komme, og dette foretaket er fullstendig klin kokos. Men lykke til til larsen, jeg håper oppriktig du får oss til å se ut som idioter. :slight_smile:

2 Likes

HAHAHA :smiley:

Dagens, og vi er bare såvidt forbi midnatt.


Mitt dårlige forsøk på å være morsom før jeg legger meg:
JP Morgan Kane & Co:

1 Like

Jeg tenker at dette er gode nyheter. Det er på tide at de rydder opp i egne rekker for å ta prosjektet et steg videre. Mye fint i vente her og slik jeg ser det er det først og fremst suksessen til film 1 som er avgjørende, ikke om det blir film.

1 Like

@Savepig

Jeg tror Red Dead Redemption bare ble suksess pga. det var Rockstar som laget det (folka bak GTA som du sikkert vet). Videre er True Grit mer enn et unntak i sjangeren enn en regel. Jeg tror heller ikke denne filmen ble markedsført for et ungt publikum som var mitt hovedargument. Demografien som stort sett går på kino er i alderen 15-25 og at filmene som lages nå til dags skal tekkes denne målgruppen.

Du har også en del filmer som får et nytt liv pga. det er en etablert franchise (les Star Wars, Turtles etc). Men jeg kan ikke se Morgan Kane fungerer på samme måte. Mulig jeg tar helt feil her, Morgan Kane var lenge før min tid - men jeg kan virkelig ikke se at dette blir suksess slik det ser ut nå i allefall…

1 Like

Det du sier gjelder i hovedsak bare for Norge. I usa er det MYE større spredning i aldersgruppene som går på Kino enn i Norge.

1 Like

Det du sier gjelder i hovedsak bare for Norge. I usa er det MYE større spredning i aldersgruppene som går på Kino enn i Norge.

Ikke mye større nei. Sjekk lenkene til Morti (takk @Morti )

“The largest frequent-moviegoing age groups are 18-24 year olds and 25-39 year olds”.

Breaking news!

4 Likes

Da er det kanskje håp. Spennende å se hvem som får rollen. Det er vel hovedgrunnen til at jeg har vært veldig skeptisk.

1 Like

Ouch…

Jaja, da skjer der i hvert fall noget…

Men fy og dem har god tid den gjengen!

Skal de bruke 7 nye år nå da??

Huff…

1 Like

Lurer på hvordan de skal finansiere filmen, men får de et stort navn kanskje det er håp.

Du klagde på ordreboka i Stillfront? Ikke en eneste kjøper her.

Hehe, ja mener jeg har postet det før. WRE er ordreboka fra helvete…

Godt for @Larsen at det er lenge til han blir pensjonist.

3 Likes

Aldri sett noe liknende… INGEN kjøpere? Ouch…

Bøkene har solgt, en god regissør er det eneste de trenger foruten penger til finansiering, det løser de med ett kjent navn og godt manus.

1 Like

Vurderer nesten å sympatikjøpe noen få aksjer hehe

2 Likes